Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraiden miesten himo

Vierailija
18.09.2023 |

Olen parisuhteessa ollut mieheni kanssa jo reilu kolme vuotta. Rakastan häntä, kaikki menee hyvin, MUTTA välillä mietin miltä tuntuisi olla toisen miehen kanssa parisuhteessa tai miltä tuntuisi harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa. Nautin myös muiden miesten antamasta huomiosta. En tiedä onko tämä vain joku oma fantasia vai mikä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu,muistaa vieläkin sen ekan kerran kun sai vierasta.

Vaikutus oli monelta puolelta yllättävän kiihkeää.

Se että oma mies valvoi ,mitä vieras nuori mies teki minulle.

Huomasin kuinka mies vilkuili epäilevästi miestäni,kun riisui minua. Mutta kun tuli päälleni ei nähnyt enää muuta kun minut ja kiimaisen sen. Näki että vaikutti positiivisesti se kun sai käyttää toisen naista enemmän kun omaansa,ja kyllähän hän käytti.

Ja kun oma mies pääsi vieraan jäljiltä liukkaille ,sai tosi kyytiä.

Ja kun vieras tuli sen jälkeen uudestaan,,huokaa..

Vierailija
22/25 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen rouvalle suositellut päästämään himot valloilleen. Ollut nuorena todella ns. menevä tyttö. Liitossa sanoo haluavansa olla uskollinen ja nykyään ajattelee jotenkin, että on vanha moiseen. On kiinnostunut timmissä kunnossa olevista miehistä ja niitä löytyy nuoremmista kosolti. Itse soisin hänelle nuo nautinnot, eihän se minulta ole pois. Itse olen varsin ronkeli eikä naiset, joista kiinnostun yleensä kiinnostu minusta. Tai sanotaanko, että heillä on randomseksiin saumat sellaisten adonisten kanssa, etten vertailussa pärjää. Joten ei tämä ole mikään vaihtokauppa, että itsekin pääsisin vieraisiin. Itse asiassa siihen ollut lupa aina dont tell, dont ask -pohjalta. En myöskään ole mikään cuckold.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehenä täytyy tunnustaa, että jos minun vaimo ottais vierasta, niin se olis minulle

ja minun tunteille kova kolaus. Kaipa se pitäis

anteeksi antaa, mutta vaikeaa olis.

Vierailija
24/25 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatko. Niin ja sen lurjuksen, joka tuon teki ,

minä varmaan amp uisin !

Vierailija
25/25 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Itsekin olen naimisissa mutta fantasioin usein että työpaikan 10v vanhempi nainen ottaisi minulta suihin.

Joskus jopa mietin suunnitelmaa kuinka se voisi onnistua vaikka oikeasti olen uskollinen vaimolleni.

Mietin itse tätä samaa. Välillä tulee mieleen kertoa jollekin naiselle että haluaisin antaa sulle suuseksiä. Sehän ei kuulosta yhtä pahalta ja törkeältä kuin että jos sanoo että annatko pillua.

Kuitenkin se sisältää sen kainon sanattoman toiveen että kai otat sitten myös minulta suihin :) tekee mieli kokeilla tuota joskus.

Luulisi että useamoikin nainen antaa nuolla itselleen orkun kun mies kerran lähes pyyteettömästi ehdottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi