Olisiko sinulla varaa lähteä 2000€ maksavalle reissulle?
Reissu olisi viikon sisään. Kuvitellaan ettei aika tai työ olisi esteenä, ainoastaan raha.
Kommentit (31)
Varaa olisi mutta en kyllä selvin päin mihinkään reissuun
Onnistuisi. Toisaalta en halua käyttää suunnittelematta kahta tonnia säästöistä, vaan mielestäni on järkevämpää budjetoida lomaan erikseen vaikka siihen tälläkin hetkellä olisi riittävästi rahaa. Pitkäjänteisempi taloudenhoito on minun juttuni.
Ei, ja jos olisi 2000€ extraa se menisi aivan muuhun kun matkusteluun. Autoon renkaat, ihotautilääkäri ja muita pakollisia mihin nyt ei ole varaa.
Onnistuisi, mutta en välitä matkustelusta enkä missään tapauksessa laittaisi matkaan sellaista summaa. Jos en muuta käyttöä keksi niin olkoon pankissa.
Rahat kyllä on, mutta toki pitäisi vähän tuumailla olisiko reissu niiden arvoinen.
Vastasin:
"Onnistuisi kyllä, mutta pitäisi miettiä onko rahalle muuta tarvetta"
Koska reissu on minusta turha rahankäyttökohde. Ennemmin käyttäisin sen rahan sisustukseen.
Hyvin onnistuisi vaikka heti jos tuohon hintaan. Tyhjennän talosta vaan vesiputket jos se reissu kestää kevääseen.
Kyllä. Jos vaan huvittaisi lähteä. Saisi olla aika spessu reissu, että jaksan lähteä lentokenttien ruuhkiin hikoilemaan.
Onnistuisi helposti, koska joka kuukausi nytkin menee 1500e säästöön, joten eihön se olisi kuin vajaan 6 viikon säästöt.
Ei onnistu, koska olen niin nuuka. Saan yhtä paljon iloa paljon pienemmällä rahalla kun ostan halpaan eläkeläishintaan uimahalliin sarjalipun.
Tililtä löytyy rahat. Miksi mä ne reissuun käyttäisin?