Lue keskustelun säännöt.
Apua! rosollin kastikkeen kermis parasta ennen 23 . 12! Voiko enää syödä! Onko mitkään kaupat enää auki!??
24.12.2006 |
voiko syödä enään? onko pikkolot auki tai huoltamot???
Kamalaa! joulu menee pilalle jos ei saada rosollin kastiketta.
NYYYYYHHHHHHHH!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hapanmaitotuotteet säilyy yleensä aika pitkään tuon päivämäärän jälkeen. Itse käyttäisin.