Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenvaatteet hukkuu päiväkotiin

NytNeVaatteetTänneJaHeti
18.09.2023 |

Tyttärellä hävinnyt ohut pipo ja useita käsineitä, pojaltani sisävaatteita mm. farkut ja t-paita sekä paljon sukkia. Päiväkoti ei ole vaatteita löytänyt ja kukaan ei ole vastuussa. Olen vaatteet nimikoinut. Minne ne voi oikein hävitä noin vaan ??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan tässä että mitäköhän ne päiväkotien vaatevarkaat selittää ostajalle, kun vaatteessa on eri nimi kuin myyjällä? Sanooko ne että "Joo, me itekkin ostettiin ne tori piste fiistä ja näissä on sen edellisen omistajan nimi"?

Meillä esimerkiksi on lapsilla toisen vanhemman sukunimi eli myydessäni lasteni vanhoja vaatteita lapuissa ei ole minun nimeäni. Eikä torissa myyjän nimeä tiedä, vaan hänen nimimerkkinsä.

Vierailija
22/24 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskää, miten näihin keskusteluihin aina eksyy 90-prosenttisesti niitä ihmisiä, joilta vaatteita katoaa, eikä juurikaan niitä, joille ne päätyvät.

Minä voin ihan suoraan kertoa, että meillä oli pari talvea sitten sellainen tilanne, että jotenkin henkilökunta lapselleni päätyivät aina toisen lapsen hanskat. Meillä oli kierrossa näitä hyvin tavanomaisia Reima-hanskoja kahdet samanlaiset, ja vaikka kumpikin pari oli sisäpuolelta nimikoitu, huomasin välillä että kotonamme oli vielä kolmaskin, toiselle lapselle nimikoitu pari.

Kerran tuli sitten eräs vanhempi pihalla raivoamaan minulle asiasta. Teki mieli sanoa, että jos oikeasti haluaisin lapselleni kolmannet samanlaiset, ostaisin ne kaupasta, eivätkä ne haisisi sisäpuolelta oravan raadolta kuten tämä hanskapari haisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää lapsenne yksityiseen päiväkotiin. Siellä on tarpeeksi ihmisiä töissä ettei tuollaista sähellystä tapahdu. Ei verovaroin pääsääntöisesti juoksevaa toimintaa voi odottaa toimivan moitteettomasti.

Vierailija
24/24 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viekää lapsenne yksityiseen päiväkotiin. Siellä on tarpeeksi ihmisiä töissä ettei tuollaista sähellystä tapahdu. Ei verovaroin pääsääntöisesti juoksevaa toimintaa voi odottaa toimivan moitteettomasti.

Yksityisissä päiväkodeissa on pahempi henkilökuntavajaus. Kunnissa on varahenkilöitä, jotka tulevat tarvittaessa paikkaamaan.