Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko sulla teinari?

Vierailija
17.09.2023 |

Mulla oli ja sitten niitä erivärisiä klemmareita sivuilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran taisi olla. Eikös se ollut sellainen ihan pieni kalenteri? Sitten mulla oli Suosikin kalenteri joskus -97 ehkä. Se oli kiva kun oli enemmän kirjoitustilaa niin pidin lyhyttä päiväkirjaa siihen. Erikseen oli kyllä myös "varsinainen" päiväkirja, johon kirjoittelin pidemmästi. Poikahaaveita ja muuta. 🙂

Vierailija
2/8 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, jooo! Siihen kirjotettiin älyttömän pienellä ja kynä piti olla terävä, mahtui vaikka kuinka paljon asiaa  :D  Harmi kun ne teinarit meni yhdessä vaiheessa elämää hukkaan, nyyh. Sain ne säilytettyä aikuisuuteen asti. 

Voi juku, nyt mä täällä kaiho rinnassa niitä muistelen. Ainakin semmonen turkoosinsininen ja ruskea mulla oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta termari oli.

Vierailija
5/8 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityistä siinä oli (oletan että tarkoitetaan teinikalenteria) muihin verrattuna?

Vierailija
6/8 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja on edelleen tallessa v. 81-87 kaikki teinikalenterit.

Vierailija
7/8 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, ja täynnä kaikenlaista muistoa, kuten leffalippuja, purkkapapereita (jos joku tietty tyyppi oli antanut sen purkan), discolippuja jne. Oli pullea kuin mikä, se kalenteri 😅!

Mulla on säästössä niin teinarit, kuin päiväkirjat ja muutkin almanakat vuosikymmeniltä! Ihana joskus niitä selailla, ja palata ajassa vuosikymmeniäkin taakse päin 😊

Vierailija
8/8 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli! Olinkin unohtanut nuo klemmarit.