Tykkään kun mies laittaa ruokaa
Ne ei vaan oikein maistu millekään. Laittaa liian vähän mausteita, suolasta puhumattakaan. En ole kuitenkaan viitsinyt pahoittaa hänen mieltään, ja kertoa suoraan mitä mieltä olen hänen kokkailuistaan.
Kommentit (8)
Tee ite ruokasi. Miksi naisilla on vimma saada miehestä kotiorja? Tee itse ruokasi.
Vierailija kirjoitti:
Tee ite ruokasi. Miksi naisilla on vimma saada miehestä kotiorja? Tee itse ruokasi.
Mitä sä höpiset. Kyllä me kuule molemmat laitetaan ruokaa. Ei pelkästään mies tee. -Ap
Suosittelen kertomaan nuo mietteesi suoraan miehellesi. On nimittäin hyvin mahdollista, ettei hän lue kulinaristista kritiikkiä täällä vauva-palstalla. Ja vaikka lukisikin, ei välttämättä osaisi ottaa onkeensa vinkkejä anonyymeiltä skribenteiltä.
Mutta provohan tämä tietysti olikin, eihän kukaan niin hölmö ole että kritisoisi ensin täällä eikä omassa keittiössään kokille.
Minä voin tehdä sinulle maistettua ruokaa gfe-iltaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kertomaan nuo mietteesi suoraan miehellesi. On nimittäin hyvin mahdollista, ettei hän lue kulinaristista kritiikkiä täällä vauva-palstalla. Ja vaikka lukisikin, ei välttämättä osaisi ottaa onkeensa vinkkejä anonyymeiltä skribenteiltä.
Mutta provohan tämä tietysti olikin, eihän kukaan niin hölmö ole että kritisoisi ensin täällä eikä omassa keittiössään kokille.
Helpompi se on täällä kritisoida anonyyminä kuin irl. -Ap
Meidän perheessä voi mausteita laittaa ihan oman maun mukaan, en tiedä oletko ikinä kuullut tuollaisesta ratkaisusta. Katsos kun mausteiden määrä on hyvin yksilökohtaista mistä kukin tykkää. Ihan vinkkinä.
Liiat mausteet ja suola keräävät nestettä elimistöön. Siitä seuraa mm. verenpaineen kohoaminen seurausvaikutuksineen.
Miehesi vaali sinun ja omaa terveyttä.
Minä sanoisin joka kerta. Mies ei vaan koskaan laita.
Minä tunnen olevani joku kokkikilpailun osallistuja, kun hänellä on aina parannusehdotuksia tai haukkuja.