Olen sohvaperunana maannut 46v mies ja lähden kohta sport trackerilla testaamaan juoksukuntoni!! Tulen raportoimaan teille tulokset myöhemmin.
En tosiaankaan ole liikkunut mihinkään vuosi kausiin.
Ryypännyt ja syönyt roskaruokaa.
Nyt testataan, että olenko rautaa.
Minulla on jotenkin sellainen tunne, että kunto on tallella.
Aion ottaa coopperin ja maksimi juoksumääräni joka onnistuu ilman suurempia tuskia.
Kerron tulokset teille.
Kommentit (10)
Positiivinen asenne kantaa, go for it!
Jokainen terve alle viiskymppinen pystyy kyllä juoksemaan kympin 50 minuuttiin vaikkei olis liikkunut mitenkään vuosiin.
Juoksutulokset. Coopperi heikko 1850m ekat 12 minuuttia, juoksin kuitenkin yhteensä 6km 200m ja lopussa selvästi keveni. Olisin jaksanut vielä pidempääkin.
Miksiköhän coopperi oli noin heikko, vaikka kokonaismatka ihan ok.
Kävelin vain muutaman sata metriä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juoksutulokset. Coopperi heikko 1850m ekat 12 minuuttia, juoksin kuitenkin yhteensä 6km 200m ja lopussa selvästi keveni. Olisin jaksanut vielä pidempääkin.
Miksiköhän coopperi oli noin heikko, vaikka kokonaismatka ihan ok.
Kävelin vain muutaman sata metriä.
Ap
Koko lenkki yhteensä tuon 6km 200,m
Ap
Ihan kelvollinen tulos. Siitä vain säännöllistä liikuntaa päälle niin kyllä kohenee.
Vuoden päästä olet 4 tonnissa.
Ei kannata yhtäkkiä rasittaa itseään noin paljon, jos et ole vuosiin tehnyt mitään, voi olla kohtalokasta.
Siis tuohan on kävelyvauhdiksikin aika hidas. Minä kävelen kauppareissutkin nopeammin kuin tuo sinun cooperin keskinopeutesi, vaikka en harrasta mitään liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yhtäkkiä rasittaa itseään noin paljon, jos et ole vuosiin tehnyt mitään, voi olla kohtalokasta.
Täytyykin kokeilla. Naamioitu itsemurha.
Varo vaan, ettei tule pumppulaakia.