Olen 49 v ja pienikokoinen, vaatii ihan hirveästi etten lihoisi
Olen huomannut, että alan lihoa jos syön enemmän kuin 1300-1400 kaloria per päivä.
Olen 149 cm pitkä ja hentoluinen. Jokainen suupala pitää katsoa, tai alan lihota.
Olen vieläpä niin lyhyt, että se parikin kilon painonnousu näkyy tässä varressa. Ja jokainen kilo menee vyötärölle.
Onko muilla samanikäisillä samaa ongelmaa?? Että paino pyrkii nousemaan iänmyötä?
Liikun 4-5 krt viikossa, joten liikkumattomuus ei ole ongelma.
Kommentit (11)
Olen 18 ja isokokoinen ja menen konkurssiin kun on syötävä niin paljon.
Ei ole. Treenaan 3-4 krt viikossa, salia ja joogaa (vinyasa eli fyysistä joogaa). Syön 2 krt päivässä lämpimän aterian. Timmi olen, 168 cm ja 60 kg. Kroppa on sporttinen tiimalasi.
Voit jo ottaa vähän rennommin. Pieni lihominen ei haittaa, varsinkin kun olet noin pieni.
Kyllä. Pitää huhkia ihan kunnolla, että kuluttaa riittävästi kaloreita.
Olen 48 ja pienikokoinen. En liho oikein mitenkään, vaikka syön herkkuja ruoan lisäksi päivittäin. Mutta olenkin ollut pari vuotta 16/8 pätkä dieetillä. Pääasiassa hyvän voinnin vuoksi, ei liity kiloihin.
Mää olin nuorena alipainoinen, tietoisesti. Ny vanhana ei enää kiinnosta mun lihavuus, syön kaiken minkä haluan. Se on kivaa, jee!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Treenaan 3-4 krt viikossa, salia ja joogaa (vinyasa eli fyysistä joogaa). Syön 2 krt päivässä lämpimän aterian. Timmi olen, 168 cm ja 60 kg. Kroppa on sporttinen tiimalasi.
Olet aloittajaa melkein 20 cm pitempi. Sillä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa pitää paino alle 45 kilon, haasteena ihan eri luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 ja pienikokoinen. En liho oikein mitenkään, vaikka syön herkkuja ruoan lisäksi päivittäin. Mutta olenkin ollut pari vuotta 16/8 pätkä dieetillä. Pääasiassa hyvän voinnin vuoksi, ei liity kiloihin.
Olet jatkuvalla pätkäpaastolla pitääksesi painosi alhaalla, jotenkin täysi vastakohta "en liho millään" -väitteelle.
Jokaikisellä ihmisellä hidastuu aineenvaihdunta vanhana. Hoh hoijaa