Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistuki: Kukaan ei koskaan rakastu minuun

17.09.2023 |

Olen 19-vuotta täyttävä tyttö idästä, enkä ole koskaan seurustellut. Oon vakuuttunut siitä, ettei kukaan koskaan halua seurustella kanssani.

Olen tehnyt elämäni aikana n. 6 aloitetta ikävuosina 16-18, eikä kertaakaan ole tärpännyt! Joskus jopa "iskemis"-yritykset ovat päättyneet itelle tosi nöyryyttävästi (esim. miesporukka alkaa supatella ja repeää nauruun). Tinderiä käyttäessäni (en käytä enää) kaikkien osumien kanssa keskustelu kuivui, kun en enää jaksanut ylläpitää keskustelua.

Aina täällä huudellaan sitä, että naisten on helppo saada seksiä. Mietin, että kannattaisiko tyytyä elämään "toisena naisena" tai kolmantena tai pelkkänä patjan lämmittäjänä. Samalla uskotellen itselleni, että tähän tyydyn enkä enempää halua.

Pitäisikö miehille kertoa heti kättelyssä että: "OLEN NEITSYT ja suostun seksissä ihan kaikkeen"? sillä ehkä saisin jotain aikaiseksi.

Paraneeko itsetunto itsestään ajan mittaan? Missä iässä "sinkkuus" alkaa tuntua neutraalilta, eikä jonkin ominaisuuden puuttumisena? Miten käsittelen kateutta, joka osuu häitä juhliviin ystäviini?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kynnysmatto.

Vierailija
42/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisit heti jonkun kiltin ja ruman miehen mutta olet nirso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, joillekin osuu tällainen kohtalo eikä sille oikein voi mitään. Toisaalta olet vielä suhteellisen nuori, joten sinulla saattaa olla edelleen toivoa.

:( saisinpa. Nirso ja kiltti mies ei huolisi kuin seksikumppaniksi, koska olen ruma

44/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole minullakaan hyvin mennyt:

Olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Vain kolme noista minulle pakit antaneista miehistä perusteli pakkeja sillä, että tulevaisuuden suunnitelmat ovat niin erilaisia , ettei kannata jatkaa tutustumista. Muita ei vaan kiinnostanut enää tavata uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi