Vertaistuki: Kukaan ei koskaan rakastu minuun
Olen 19-vuotta täyttävä tyttö idästä, enkä ole koskaan seurustellut. Oon vakuuttunut siitä, ettei kukaan koskaan halua seurustella kanssani.
Olen tehnyt elämäni aikana n. 6 aloitetta ikävuosina 16-18, eikä kertaakaan ole tärpännyt! Joskus jopa "iskemis"-yritykset ovat päättyneet itelle tosi nöyryyttävästi (esim. miesporukka alkaa supatella ja repeää nauruun). Tinderiä käyttäessäni (en käytä enää) kaikkien osumien kanssa keskustelu kuivui, kun en enää jaksanut ylläpitää keskustelua.
Aina täällä huudellaan sitä, että naisten on helppo saada seksiä. Mietin, että kannattaisiko tyytyä elämään "toisena naisena" tai kolmantena tai pelkkänä patjan lämmittäjänä. Samalla uskotellen itselleni, että tähän tyydyn enkä enempää halua.
Pitäisikö miehille kertoa heti kättelyssä että: "OLEN NEITSYT ja suostun seksissä ihan kaikkeen"? sillä ehkä saisin jotain aikaiseksi.
Paraneeko itsetunto itsestään ajan mittaan? Missä iässä "sinkkuus" alkaa tuntua neutraalilta, eikä jonkin ominaisuuden puuttumisena? Miten käsittelen kateutta, joka osuu häitä juhliviin ystäviini?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anelulla ja miellyttämisenhalulla ei pitkälle pötkitä. Olet niin nuori, että jospa keskittyisit nyt muihin tärkeämpiin asioihin, kuten koulutukseen, opiskeluun, vakityön löytämiseen, asunnon hankkimiseen, harrastuksiin ja ystäviin. Ei kannata yrittää heittäytyä kenenkään miehen varaan. Sinun on hyvä tutustua ensin itseesi ja kehittää itsetuntoasi ja itsearvostustssi ja löytää omat juttusi. Ilmeisesti ripustautumisesi on karkottanut miehet luotasi. Sinuna en tekisi mitään aloitteita miehille, vaan rakentaisin omaa elämääni ja itsenäisyyttäni ennen parisuhteen aloittamista. Oikeasti rakastunut mies pitää kyllä sitten aikanaan aktiivisesti yhteyttä. Älä roiku miehissä!
"Sinuna en tekisi mitään aloitteita miehille, vaan rakentaisin omaa elämääni ja itsenäisyyttäni ennen parisuhteen aloittamista. Oikeasti rakastunut mies pitää kyllä sitten aikanaan aktiivisesti yhteyttä."
Mä olen noudattanut vuosikausia tätä ohjetta ja lopputulos on ollut se, että olen TÄYSIN yksin. Miehet eivät niitä aloitteita minun suuntaani tee.
johtuisko siitä kun oot ruma? Saakelin ruma myös meikattuna.. koitas aloittaa vaikka sillä,että laihdutat ensin 3kiloa ihan pelkästään naamasta. Se ois jo hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anelulla ja miellyttämisenhalulla ei pitkälle pötkitä. Olet niin nuori, että jospa keskittyisit nyt muihin tärkeämpiin asioihin, kuten koulutukseen, opiskeluun, vakityön löytämiseen, asunnon hankkimiseen, harrastuksiin ja ystäviin. Ei kannata yrittää heittäytyä kenenkään miehen varaan. Sinun on hyvä tutustua ensin itseesi ja kehittää itsetuntoasi ja itsearvostustssi ja löytää omat juttusi. Ilmeisesti ripustautumisesi on karkottanut miehet luotasi. Sinuna en tekisi mitään aloitteita miehille, vaan rakentaisin omaa elämääni ja itsenäisyyttäni ennen parisuhteen aloittamista. Oikeasti rakastunut mies pitää kyllä sitten aikanaan aktiivisesti yhteyttä. Älä roiku miehissä!
"Sinuna en tekisi mitään aloitteita miehille, vaan rakentaisin omaa elämääni ja itsenäisyyttäni ennen parisuhteen aloittamista. Oikeasti rakastunut mies pitää kyllä sitten aikanaan aktiivisesti yhteyttä."
Mä olen noudattanut vuosikausia tätä ohjetta ja lopputulos on ollut se, että olen TÄYSIN yksin. Miehet eivät niitä aloitteita minun suuntaani tee.
johtuisko siitä kun oot ruma? Saakelin ruma myös meikattuna.. koitas aloittaa vaikka sillä,että laihdutat ensin 3kiloa ihan pelkästään naamasta. Se ois jo hyvä alku.
Sun kannattais mennä munanpidennysleikkaukseen, jos saisit pari senttiä lisää siihen nysään.
Rakastuminen kehittyy useissa vuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä olenko ruma. Pituus 175 cm ja paino 60 kg, joten laihduttaa en ainakaan viitsi.
Me miehet arvostamme yhteistyökykyä ja aitoutta.
Ethän sentään kerro toisille informaatiota jolla sinua voi manipuloida?
Jos ei tärppää, se johtuu varmaan enemmän niiden miehien puusilmäisyydestä.
Heh. No tsemppiä, olet vielä nuori.
M47v
kaikki rakastuvat muhun mutta eivät sitten enää
Vierailija kirjoitti:
No, joillekin osuu tällainen kohtalo eikä sille oikein voi mitään. Toisaalta olet vielä suhteellisen nuori, joten sinulla saattaa olla edelleen toivoa.
Kyllä se toisaalta jostain kertoo jos ei yrityksistä huolimatta ole tuohon ikään mennessä seurustellut. Mistä, se riippuu -- ehkä ulkonäkö, (sos.) taidot.
Incelinaiset ovat miesvihaajia, narsisteja ja kontrolloivat miehiä.
Yksikään incelinainen ei ansaitse miestä. Piste. M28
Mä oon seurustellut vaan lyhyitä aikoja elämäni aikana. Sun ikäisenä en ollut koskaan seurustellut. Mulla on myös tota että tinderissä keskustelut yleensä tyrehtyy ja mitä vanhemmaksi tullut niin koko ajan sitä vaikeampaa. Voin sanoa että 26 vuotiaana on vaikeaa. Tosin teininäkin kaikki vaan tuntui juoksevan pakoon. En oo sellanen joka olis miesten mieleen. Voihan se myös olla ettei nykyajan nuoria miehiä edes kiinnosta seurustelu tai naiset ylipäänsä.
N26
Vierailija kirjoitti:
Voihan se myös olla ettei nykyajan nuoria miehiä edes kiinnosta seurustelu tai naiset ylipäänsä.
Kyllä kiinnostaa, mutta suositut/parhaat juoksevat toisten sellaisten perässä. Ei se huonoin osuus paljoa seurustele, kummankaan sukupuolen edustajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se myös olla ettei nykyajan nuoria miehiä edes kiinnosta seurustelu tai naiset ylipäänsä.
Kyllä kiinnostaa, mutta suositut/parhaat juoksevat toisten sellaisten perässä. Ei se huonoin osuus paljoa seurustele, kummankaan sukupuolen edustajista.
Ei kiinnosta. Mies on onnellisin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkai. En pidä kyllä itseäni huonona ja tiedän monia hyvännäköisiäkin ketkä ei oo seurustellut. Jotain ainakin minussa on miksi en kiinnosta miehiä mutta en tiedä mikä. Ap onko sinulla ketään läheistä jolta voisit pyytää mielipidettä? Mittasi taisivat olla ihan hyvät eli ylipaino tuskin on syytä. Toisaalta tiedän monia suosittuja pulleita tyttöjä/naisia.
6 aloitetta 2-3 vuodessa on tosi vähän. Itse teen saman verran kuukaudessa.
Olet vasta täysi-ikäistynyt ja nukkekotileikit vielä tuoreessa muistissa.
Rauhoitapa elämääsi ja ajatusmaailmaasi. Hiljaa hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkai. En pidä kyllä itseäni huonona ja tiedän monia hyvännäköisiäkin ketkä ei oo seurustellut. Jotain ainakin minussa on miksi en kiinnosta miehiä mutta en tiedä mikä. Ap onko sinulla ketään läheistä jolta voisit pyytää mielipidettä? Mittasi taisivat olla ihan hyvät eli ylipaino tuskin on syytä. Toisaalta tiedän monia suosittuja pulleita tyttöjä/naisia.
Toisaalta läheiset eivät näe tilannetta objektiivisesti tai vaikka heille olisikin selvää mistä kiikastaa, eivät kehtaa sitä sanoa. Oikeastaan ainoa mitä ystävät voivat sanoa on "kyllä sinä vielä jonkun löydät" - uskoivat he sitten siihen oikeasti tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 166 cm ja 48 kg - ei siis ylipainoa. Pelkään että mielipidettä kysyttäessä kaverit ei uskalla vastata rehellisesti tai kaunistelee totuutta liikaa :D
Emmibird kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 166 cm ja 48 kg - ei siis ylipainoa. Pelkään että mielipidettä kysyttäessä kaverit ei uskalla vastata rehellisesti tai kaunistelee totuutta liikaa :D
Paljon mahdollista. Niinkuin sanoin niin tunnen monia joista ei ulospäin näy mitään vikaa ja silti ei oikein onnista vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Naisena sulla etu seurustelussa ja lisäksi oot niin nuori. Ite kohta 30v mies enkä seurustellu kenenkään kanssa (koulussa nyt sattu olemaan miesvaltasta menoa)