Kuinka helposti jättäisit nykyisen puolisosi?
Eli mikä olisi mielestäsi pienin/vähäpätöisin asia jonka takia eroaisin kumppanistasi?
Kommentit (42)
Jättäisin jos joisi paljon alkoholia niin että sammuisi. Pussaaminen toisen miehen kanssa myös olis syyy jättää.
Pienten lasten takia tässä enää saman katon alla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pienestä. En halua, että naisestani tulee minulle taakka tai este.
Siis jos vaikka sairastuisi vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
En jätä.
Mutta puolisoni on jättämässä minut, koska lähes kuolettavasti ihastunut, tai siis rakastanut työmatkallaan tapaamaansa kollegaansa.Suhdetta kestänyt vajaa vuosi.
Minä ja kymmenen vuotias tyttö jäämme kaksin, mies muuttaa muualle.
Mikään ei ole tässä elämässä ikuista.
Melkoiset kiemurat ja järjestelyt on tässä avioerossakin.
Kamalaa. Voin samaistua täysin tuohon tilanteeseen - sydäntä särkevää ja elämää ravisuttavaa. Vaimoni alkoi työmatkalla suhteeseen firman omistajan kanssa, siitä on aikaa yli 10 vuotta ja asia on edelleen kipeä. Petetyksi tuleminen, valehtelu ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti, mutta en pääse hänestä eroon koska on väkivaltainen ja pelottava.
Sitten on vaan lähdettävä heti kun tulee tilaisuus, pakkaat mukaan vaan itsesi ja ihan pakolliset tavarat, voit mennä asumaan vaikka kaverin luo, vanhemmillesi tai turvakotiin siksi aikaa että löydät oman asunnon. Estot päällä kaikkialla, lähestymiskielto, turvakielto, vaihda puhelinnumero, älä jaa somessa mitään mistä voi päätellä olinpaikkasi.
Yhteinen omaisuus jaetaan sitten myöhemmin oikeuden päätöksellä.
Nyt on tärkeintä että olet itse turvassa.
Pelko ei ole normaalia suhteessa.
Ja lähtö pitää tehdä silloin, kuin puoliso ei ole kotona, se oli ystävälleni turvakodin neuvo.
Naisten miesmaku on niin säälittävä kun lukee näitä kommentteja. Onko teidän hoivaviettinne noin suuri, että pitää tyytyä kusipäähän??!
Vierailija kirjoitti:
Naisten miesmaku on niin säälittävä kun lukee näitä kommentteja. Onko teidän hoivaviettinne noin suuri, että pitää tyytyä kusipäähän??!
Suurin osa miehistä ei todellakaan mitään kusipäitä..
Hyvistä ja kunnollista miehistä ja perheenisästä,, harvemmin puhutaan.
Sekä onnellisista liitoista.
Se ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei todellakaan mitään kusipäitä..
Hyvistä ja kunnollista miehistä ja perheenisästä,, harvemmin puhutaan.
Sekä onnellisista liitoista.Se ei kiinnosta ketään.
Tietenkin hyviä miehiä on olemassa. He ovat vain näkymättömiä naisille
Jos suhde lakkaisi syystä tai toisesta toimimasta.
"Kuinka helposti" - helppoa siitä ei tulisi, kun olemme olleet koko aikuisikämme yhdessä, mutta olen sen tyyppinen, että otan lusikan kauniiseen käteen ja alan vain lusikoida.
Jos siis menetän kunnioituksen ja luottamuksen, tulee jokin liian iso pettymys tai jos mies rakastuisi toiseen, niin silloinhan se ero varmaan tulisi. Siihen en usko, että rakastuisin toiseen itse, koska pidän miestäni aika täydellisenä. Ei tuon parempaa miestä mulle ole, olen monesti sen mielessäni ja ääneenkin todennut. Sovimme yhteen niin hyvin joka asiassa.
Jos jättäisi sukat lattialle niin eroaisin.
Jos vaimo pettäisi, se olisi varma syy avioeroon koska jo pettämiseen ryhtymällä olisi avioliitto tosiasiassa loppunut. Myös tietenkin jos hän lakkaisi rakastamasta, niin sama asia, eli avioliitto loppuisi jo siihen. Juridinen liitto tulee purkaa kun avioliiton edellytykset ovat päättyneet.
Ehkä joku raaka väkivaltarikos. Valitettavasti en ole varma, jättäisinkö sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti, mutta en pääse hänestä eroon koska on väkivaltainen ja pelottava.
Sitten on vaan lähdettävä heti kun tulee tilaisuus, pakkaat mukaan vaan itsesi ja ihan pakolliset tavarat, voit mennä asumaan vaikka kaverin luo, vanhemmillesi tai turvakotiin siksi aikaa että löydät oman asunnon. Estot päällä kaikkialla, lähestymiskielto, turvakielto, vaihda puhelinnumero, älä jaa somessa mitään mistä voi päätellä olinpaikkasi.
Pelko ei ole normaalia suhteessa.Ja lähtö pitää tehdä silloin, kuin puoliso ei ole kotona, se oli ystävälleni turvakodin neuvo.
Eikä kannata etukäteen kertoa kumppanille, että on lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo pettäisi, se olisi varma syy avioeroon koska jo pettämiseen ryhtymällä olisi avioliitto tosiasiassa loppunut. Myös tietenkin jos hän lakkaisi rakastamasta, niin sama asia, eli avioliitto loppuisi jo siihen. Juridinen liitto tulee purkaa kun avioliiton edellytykset ovat päättyneet.
Ap ei varmaankaan tarkoittanut kysymyksellään tuollaisia itsestäänselvyyksiä.
Tykkäisi yhdenkin instatyrkyn kuvista vielä kerran.
Pelko ei ole normaalia suhteessa.