Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi kaunis pensas varjoisalle paikalle?

Vierailija
17.09.2023 |

Korkeintaan metrin korkuinen, paikka varjossa. Mökkitontti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tajusin juuri, että kyllähän ko paikkaan paistaa aurinko aamusta alkaen klo 12 asti. Yksi iso koivu on kyllä tiellä, eli paahteinen paikka ei ole. Olisko tuo siis puolivarjo siis.

Muuttaako tämä tilanne suosituksia?

Toistaiseksi olen innostunut kukkakuvien perusteella mahoniasta, verenpisarasta, hollanninlumimarjasta. Kukkaa sihen kaipaan.

Vierailija
22/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särkynyt sydän, kestää leikkausta, jos liiaksi leviää. Minulla kukkii vieläkin ja lehdet tuoreen vihreät, kun on varjossa. Olen leikannut pitkin kesää, ettei liikaa leviä.

Ei kai särkynyt sydän talvehdi?

Perenna 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särkynyt sydän, kestää leikkausta, jos liiaksi leviää. Minulla kukkii vieläkin ja lehdet tuoreen vihreät, kun on varjossa. Olen leikannut pitkin kesää, ettei liikaa leviä.

Särkynytsydän on perenna, ei pensas.

Mutta, pitäisikö, ap, sun siirtää se sYreeni sieltä varjosta aurinkoisemmalle paikalle? Uudet hyvät mullat, niin lähtee kunnolla kasvuun. Näkösuojaksi varjoon käy erilaiset kanukat ja heisiangervot.

Katsopas miten kasvaa, kun leviää! Hups! Pensas 🤭

Vierailija
24/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särkynytsydän on perenna, ei pensas.

Mutta, pitäisikö, ap, sun siirtää se sYreeni sieltä varjosta aurinkoisemmalle paikalle? Uudet hyvät mullat, niin lähtee kunnolla kasvuun. Näkösuojaksi varjoon käy erilaiset kanukat ja heisiangervot.

Sireeni on ollut siinä jo 20 vuotta, on aika korkea, eli ei sitä siirretä.

Tykkään särkyneestä sydämestä, pitää tutkailla. Ei sen tarvitse pensas olla, mutta jokin, joka talvehtii ja kasvaa suht isoksi. Angervoja täällä on, mutta eivät oikein tykkää. Jokin kanukka ei myöskään tykkää, mutta niitähän on erilaisia.

Mulla on tuo särkynyt sydän valkoisena. Se todellakin kasvaa pensasmaisesti varjossa ja pysyy kauniina.

Vierailija
25/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot kuunliljat

No ei ne pensaita ole, toki upeita.

Vierailija
26/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pensashanhikki ei ainakaan kasva kovin korkeaksi ja pärjää vähälläkin huolenpidolla.

Vaatii auringon

Vierailija
27/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pensashanhikki ei ainakaan kasva kovin korkeaksi ja pärjää vähälläkin huolenpidolla.

Vaatii auringon

Meillä kyllä kukkii hyvin, vaikka pensasta on varjoisassa nurkassa ja toisaalla kahden suuren puun varjostamana. Alkoi kasvamaan jopa uudestaan tunkiolla, kun harvennettiin pensaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan