Mies lähtee matkalle. Ajattelin hommata etsivän. Mitenkä toimin?
Lappiin, Leville lähtee ruskaa katsomaan muka yksin. Asutaan itse noin 800 km päässä tuosta ky. paikasta. Ei ole tämmöisestä kokemuksia. Siis etsivän palkkaamisesta. Mistä paikkakunnalta sen hommaan ja maksaakohan muutaman päivän seuraaminen järettömiä?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Hommat etsivän. Matkat, majoitus plus 300 euroa päivä eli rahaa menee tonni-pari.Etsivä tekee työnsä ja kertoo, että mies kävi päivällä retkellä ja iltaisin kapakassa. Palasi omaan mökkiinsä yksin kello 23.
Loppuuko epäilysi tähän? Vai palkkaatko uuden etsivän ensi kerralla?
Liitossa joko luotetaan tai ei luoteta.
Kaiken järjen mukaan luottamus palautuu, kun luotettavuudesta saa todisteita.
Lähde itse vakoilemaan. Tulee varmaan halvemmaksi kuin etsivän palkkaaminen. Peruukki, lippis ja arskat päähän.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt ja yrittänyt saada järkevää keskustelua aikaiseksi mieheni kanssa. Ei vaan onnistu. Mies alkaa huutamaan ja nimitellä hulluksi jos vähänkin haluan saada vastauksia hänen teoilleen ja käytökselleen. Tiedän että ilman luottamusta ei enää mitään ole jäljellä. Tiedän että liittomme on tullut siihen pisteeseen että ero olisi ainut oikea ratkaisu. Kait minä sitten vaan haluan saada varmistuksen kaikille epämääräisille asioille mitä on tapahtunut. Ehkä ero ei olisi sitten niin vaikeaa kun saan tietää missä oikeasti mennään? ap
Mitä teillä on suhteessa jäljellä, vaikka miehesi pettaisikaan?
Jos oma vaimoni epäilisi minua, tuskin alkaisin ensin hulluksi syyttelemään. Toki haluaisin tietää, mistä vaimon tuntemukset ovat saaneet alkunsa.
Säästä rahaa ja edelleen elät epätietoisuudessa aikaasi tuhlaten.
Tuhlaa vajaa tonni ja saat pitävät syyt eroon ja uuteen parempaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna äijän olla reissussa. Hoidata sinä pääs kuntoon sillävälin.
Tämän vuoksi juuri teen näin. Pää ei enää kestä. Mies on saatava lopultakin kiinni valeistaan. ap
Siis miksi? Jos kerran olet jo päättänyt, että mies pettää ja valehtelee, niin miksi et vain lähde menemään? Mihin tarvitset tuota rituaalia?
Vierailija kirjoitti:
Säästä rahaa ja edelleen elät epätietoisuudessa aikaasi tuhlaten.
Tuhlaa vajaa tonni ja saat pitävät syyt eroon ja uuteen parempaan elämään.
Kyllä se avioero myönnetään ihan ilman perusteita. Ei tarvitse todistella yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi juuri teen näin. Pää ei enää kestä. Mies on saatava lopultakin kiinni valeistaan. ap
Siis miksi? Jos kerran olet jo päättänyt, että mies pettää ja valehtelee, niin miksi et vain lähde menemään? Mihin tarvitset tuota rituaalia?
Varmaan siksi kun on todisteet niin ei tarvitse jälkikäteen lotota oliko asiat niin tai näin.
Ap! Palkkaa se yksityisetsivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi kun on todisteet niin ei tarvitse jälkikäteen lotota oliko asiat niin tai näin.
Ap! Palkkaa se yksityisetsivä.
Mutta hänhän sanoo tietävänsä jo, että mies pettää ja valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut hyviä vinkkejä, mutta helpompi neuvoa, jos AP kertoo millä kulkuneuvolla mies menee, meneekö muka yksin, majoittuuko hotelliin vai mökkiin? Ja milloin lähtee? Levillä on nyt ruska, meinaako mennä "ruskareissulle" sitten kun ruska jo ohi?
Autolla lähtee ja majoittuu joko rivariin taikka mökkiin. Ei mene kuulema korpeen vaan kaupoille pitää olla max 1km. matkaa. Antaa osoitteen kun tietää mistä varauksen lopulta tekee. Lähtee lokakuun ekalla viikolla reissuun. Ja yksin väittää lähtevänsä rentoutumaan. Itse en sinne voi lähteä näin lyhyellä varoitusajalla. Mies siis vain ilmoitti yks kaks että lähtee reissuun kahden viikon kuluttua. ap
No ei kuulosta kovin hyvältä suhteelta tuollainen, jossa ei yhdessä suunnitella näitä lomia ja tekemisiä. Ei tulisi itselle mieleenkään, että ei suunniteltaisi asia yhdessä, vaikka menisin yksinkin reissuun. Et taida olla kovin tärkeä miehellesi.
Stalkkaa sen puhelin. Jos jotain puuhaa sun selän takana, niin eiköhän sieltä löydy todisteet. Lähdette vaikka viihteelle ja kun ukko sammuu, niin avaat sen sormenjäljellä puhelimen.
Itse kukin varmaan joskus epäillyt ja jos epäily on vahva kannattaa tarkistaa, ennenkuin mitään ratkaisevaa tekee tai päättää. Siitähän tästä on kysymys. Moni pettää ja valehtelee, mutta harva on rehellinen ja kysyessä kertookin kaiken. Ei kukaan halua tulla huijatuksi.
Hyvin on joku selvittänyt Levin etsiväpalvelut (linkki yllä).
Ap, Levin seudulla pölähti jo lunta yli 20 cm, että talvirenkaat saattaa sillä korkeudella olla lokakuussakin tarpeen. Onkohan miehesi seurannut tilannetta..? Ja vieläkö on lähdössä?
Ja tosiaan ruska-aika siellä jo kohta ohi, mahdollisia maaruskan rippeitä on aika paha ihastella lokakuussa, etenkään lumen alta...
Palkkaa vaan ap, saat mielenrauhan. Ihan karmeaa kidutusta, kun toinen käyttäytyy epäilyttävästi, mutta ei myönnä mitään. Henkistä väkivaltaa, jolla saat yliotteen toisesta.