Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee matkalle. Ajattelin hommata etsivän. Mitenkä toimin?

Vierailija
17.09.2023 |

Lappiin, Leville lähtee ruskaa katsomaan muka yksin. Asutaan itse noin 800 km päässä tuosta ky. paikasta. Ei ole tämmöisestä kokemuksia. Siis etsivän palkkaamisesta. Mistä paikkakunnalta sen hommaan ja maksaakohan muutaman päivän seuraaminen järettömiä?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin paljon ahdistaa niin eikö kannattaisi vaan suosiolla erota samantien ja säästää ne etsivään menevät rahat samalla.

Vierailija
42/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen palkkaamaan nuorehkon naisetsivän, joka osaa naamioitua ja tekeytyä vähän sellaiseksi luonnonsuojelija-lumilautailijaksi.

Tässä roolissa hän pystyy tarkkailemaan miestäsi hyvin läheltä ja huomaamattomasti, eikä miehesi ymmärrä, että on valvonnan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä palkata sellaisen vampin, niitä saa halvemmalla, mutta ei toimi jos miehelläsi on siellä joku vakiotapaus.

Vierailija
44/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset katso netistä vaan kyselet täällä? Ala toimia jo, siten hinnatkin selviävät.

Vierailija
45/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin paljon ahdistaa niin eikö kannattaisi vaan suosiolla erota samantien ja säästää ne etsivään menevät rahat samalla.

Kyllä on oikeus ensin setviä ovatko epäilyt oikeita. Ei pelkkien epäilyjen takia kannata erota.

Vierailija
46/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös etsiville pidä maksaa kilometrikorvaukset, jos joutuvat käyttämään autoa tai muita kulkuvälineitä? Jos teillä on tuo 800km välimatkaa, niin aika paukku tulee jo pelkistä matkakuluista, kun miten etsivä löytäisi sieltä Leviltä miehen? Tai jos on vaikka oletus, että mies ei menekään sinne, vaan valehtelee, siinä on vähän hankala seurata miestä siellä Levillä, jos onkin vaikka Torniossa.

Googleta etsiviä ja ota heihin yhteyttä ja kysy käytännön järjestelyistä ja hinnastoista, pyydä tarjouksia, kilpailuta.

Vierailija
47/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin yllättäen paikalle itse katsomaan mitä tapahtuu. Lapset mukaan, ellet saa hoitajaa.

Levillä on tuhansia turisteja ja kymmeniä juottoloita ja majoitusmahdollisuuksia. Miten edes löytäisit miestäsi sieltä?

Luin, että "Levillä on tuhansia juristeja".

Siellä on lähinnä jurristeja.

Vierailija
48/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella löytää ja soita niihin numeroihin. Noin minäkin tekisin, jos epäilys heräisi. Minulla on toinen avioliitto tällä hetkellä. Ensimmäinen loppui siihen, kun olin vuosia liian naivi ja mies petti mennen tullen. Onneksi pääsin siitä retkusta eroon ja löysin unelmieni miehen.

Vierailija
49/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaat etsivän ja kerrot sille että epäilet miehen pettävän. Etsivä seuraa miestäsi leville saakka , ottaa kuvia ja kirjoittaa havainnot ylös ketä se panee ja kertoo sitten sinulle. Etsivä hinnat on noin 200-300 euroa päivä + matkakulut.

Vierailija
50/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tosissaan? Kertoo paljon ap:stä, että epäilee tuollaista.

No hyvänen aika. Tuleeko sulla mitenkään sellainen vaihtoehto mieleen, että on entisiä pohjia epäilyille?

Että nyt tuli piste, jossa haluaa tietää varmasti, miten asiat ovat.

Vierailija
51/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin paljon luotat mieheen. Olisiko keskustelu paikallaan kun tuollaisia asioita mielessä käy?

Tämä se on kaikkein väsynein neuvo: keskustele!

Aivan varmasti sitä on yritetty mennen tullen ja siinä välissä. Mutta kun ne pettäjät eivät paskaakaan piittaa siitä keskustelusta eivätkä myönnä mitään.

Vierailija
52/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kummallista kommentointia täällä Ap:n hätään. Miehet ja trollit liikkeellä!

Ei tod. oo normia lähtee yksin Lappiin noin vaan. Jos huolettaa ja rahaa on jemmassa, niin mikä ettei, hommaa se etsivä! Katso netistä vaikka Lappia lähin etsivätoimisto, ota yhteyttä heihin ja kysy hintaa. Tulee halvemmaksi kun ei tule matkakuluja. Nämä pettämistsekkaukset on Suomessa etsiville ihan normikauraa.

Jos ei ole haluja maksaa liikaa etsivälle, niin etsi itse, eli ota selvää hotellista, soita sen respaan ja kysy tietoja, eiköhän ne siellä infoa. Levillä on varmaan myös webcameja, katso niitäkin. 

Samassa tilanteessa, menisin itse perään ja tutkisin mitä oikeen tapahtuu, jos epäilys olisi vahva.

Vierailija
53/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma2023 kirjoitti:

Ihan kummallista kommentointia täällä Ap:n hätään. Miehet ja trollit liikkeellä!

Ei tod. oo normia lähtee yksin Lappiin noin vaan. Jos huolettaa ja rahaa on jemmassa, niin mikä ettei, hommaa se etsivä! Katso netistä vaikka Lappia lähin etsivätoimisto, ota yhteyttä heihin ja kysy hintaa. Tulee halvemmaksi kun ei tule matkakuluja. Nämä pettämistsekkaukset on Suomessa etsiville ihan normikauraa.

Jos ei ole haluja maksaa liikaa etsivälle, niin etsi itse, eli ota selvää hotellista, soita sen respaan ja kysy tietoja, eiköhän ne siellä infoa. Levillä on varmaan myös webcameja, katso niitäkin. 

Samassa tilanteessa, menisin itse perään ja tutkisin mitä oikeen tapahtuu, jos epäilys olisi vahva.

Ei välttämättä kannata palkata Levin läheltä sitä etsivää. Koska mitä jos mies ei menekään Leville? Silloin etsivä ei löydä häntä sieltä.

Vierailija
54/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä juuri, parhaat etsivätoimistot ovat pääkaupunkiseudulla. Rohkeasti vaan yhteyttä niihin.

Vierailija
55/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että mies menee Leville? Oletko nähnyt vaikka jonkin varauskuitin tmv? Jos olet varma, sitten kannattaa etsivä palkata mahdollisimman läheltä sieltä, ettei tule kovia matkakuluja. Jos et ole varma, etsivän pitäisi seurata miestä sinne asti, mihin on menossa, jolloin matkakulut ovat kovat. Soita eri toimistoihin ja pyydä tarjous kaikista sähköpostiin.

Vierailija
56/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi on pettäjän paratiisi. Ihan olet syystä.huolissasi.

Vierailija
57/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempi ja jännempi kun menet itse. Peruukki ja eri kledjut, vuokra-auto ja seuratessa pysyt sopivan etäällä.

Vierailija
58/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin yllättäen paikalle itse katsomaan mitä tapahtuu. Lapset mukaan, ellet saa hoitajaa.

Levillä on tuhansia turisteja ja kymmeniä juottoloita ja majoitusmahdollisuuksia. Miten edes löytäisit miestäsi sieltä?

Luin, että "Levillä on tuhansia juristeja".

Siellä on lähinnä jurristeja.

Kiitos uudesta, hienosta ammattinimikkeestä!

Kerrankin mullakin taitaa riittää koulutuskin!

Vierailija
59/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut hyviä vinkkejä, mutta helpompi neuvoa, jos AP kertoo millä kulkuneuvolla mies menee, meneekö muka yksin, majoittuuko hotelliin vai mökkiin? Ja milloin lähtee? Levillä on nyt ruska, meinaako mennä "ruskareissulle" sitten kun ruska jo ohi?

Vierailija
60/94 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kysymys, että mikset AP mene mukaan Leville?