Mies lähtee matkalle. Ajattelin hommata etsivän. Mitenkä toimin?
Lappiin, Leville lähtee ruskaa katsomaan muka yksin. Asutaan itse noin 800 km päässä tuosta ky. paikasta. Ei ole tämmöisestä kokemuksia. Siis etsivän palkkaamisesta. Mistä paikkakunnalta sen hommaan ja maksaakohan muutaman päivän seuraaminen järettömiä?
Kommentit (94)
P haisee, pöyhii sitä itse tai maksaa pöyhijälle.
Googlella olisit jo selvittänyt, että etsiväpalvelua saa hintaan 60 e/tunti + matka- ja majoituskulut. Siitä saat vähän haarukkaa paljonko parin päivän keikka tulisi maksamaan. Tietysti yhtenäinen parin päivän keikka tulisi tuntihinnoiltaan halvemmaksi, koska siitä voisi pyytää tarjouksen eikä tuntilaskutusta.
Olet keksinyt tämän etsivätoimistotarpeen aikaisemminkin ja välillä tuntuu, että yrität tällä tavalla mainostaa omaa etsivätoimistoasi.
Googlaa? Ei kai sitä etsivää täältä löydä. Minä eroaisin jos tuosta suunnitelmasta, mut onnea todisteiden hakuun.
Unohda etsivät ja säästä rahat eroosi. Jos on noin ahdistavaa olla parisuhteessa niin ero on joka tapauksessa paras idea, petti mies tai ei.
Ei helvata tätä palstaa! Täähän on täynnä näitä yksityisetsiviä, nehän on aina ratkaisemassa murhat ja katoamiset, palkkaat jonkun näistä mammoista 👍🏻. Ihan kammottavaa millaisessa valvonnassa aikuisia ihmisiä pidetään.. en ihmettele, jos pettääkin silloin 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvempaa olis vaihtaa miestä. Miksi pitää olla yhdessä, jos toinen kohtelee sua noin?
Kohtelee siis miten. Haluaa hieman omaa aikaa. Tarvitseeko sitä olla toisen tarkkailun alla 24/7?
Moni mies tuntuu olevan tarkkailun alla 48/7, kun taskut tutkitaan, kännyt tutkitaan, läppärit tutkitaan. Kuka hullu sellaisen akan haluaa?
Se on teidän miesten oma vika. Itse mainostatte jatkuvasti olevanne eläimiä ja panopettereitä, jotka ilman tunnontuskia käyvät vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Unohda etsivät ja säästä rahat eroosi. Jos on noin ahdistavaa olla parisuhteessa niin ero on joka tapauksessa paras idea, petti mies tai ei.
Höpöhöpö! Totuus on parasta tietää. En tajua näitä kaikenmaailman "paras erota jos ahdistaa" kommentteja. Ei sitä noin vain ahdistuksen takia erota, pitää olla todisteet. Jos ei todisteita etsiväkään löydä, niin eiköhän kaikki ole sitten kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö! Totuus on parasta tietää. En tajua näitä kaikenmaailman "paras erota jos ahdistaa" kommentteja. Ei sitä noin vain ahdistuksen takia erota, pitää olla todisteet. Jos ei todisteita etsiväkään löydä, niin eiköhän kaikki ole sitten kunnossa.
Tismalleen sama kommentti kuin aiemmissa samanlaisissa ketjuissa, eli eiköhän tämä ole jonkun ö-luokan etsivätoimiston epätoivoinen markkinointiyritys; saada ihmiset uskomaan, että on ihan normaalia palkata yksityisetsivä seuraamaan puolisoa. Naurettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut hyviä vinkkejä, mutta helpompi neuvoa, jos AP kertoo millä kulkuneuvolla mies menee, meneekö muka yksin, majoittuuko hotelliin vai mökkiin? Ja milloin lähtee? Levillä on nyt ruska, meinaako mennä "ruskareissulle" sitten kun ruska jo ohi?
Autolla lähtee ja majoittuu joko rivariin taikka mökkiin. Ei mene kuulema korpeen vaan kaupoille pitää olla max 1km. matkaa. Antaa osoitteen kun tietää mistä varauksen lopulta tekee. Lähtee lokakuun ekalla viikolla reissuun. Ja yksin väittää lähtevänsä rentoutumaan. Itse en sinne voi lähteä näin lyhyellä varoitusajalla. Mies siis vain ilmoitti yks kaks että lähtee reissuun kahden viikon kuluttua. ap
JOS tämä on oikeasti tapahtumassa,niin surullista että tilanne on mennyt tuohon pisteeseen asti, ja tsemppiä sittten seurantaan, valmistaudu ihan mihin vaan.
Mutta JOS tämä on se sama, joka on piiloutunut miehensä auton takakonttiin mökkiviikonlopun ajaksi, hiippaillut sieltä yön pimeydessä otsalampun kanssa ahtaaseen komeroon piiloon ainoana kaverina kännykkä ja tää palsta, niin se oli kyllä niin huikea vakoilureissu, että popcornia kului ja paljon sitä lueskellessa. Harvoin oon lukenu niin mielikuvitusrikasta sepustusta, mutta olipahan järjettömän viihdyttävä stoori. Nauroin vedet silmissä sen reissun käänteille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsivä pitäisi palkata?
Sänkyyn miehen tilalle.
Ok.
Hommat etsivän. Matkat, majoitus plus 300 euroa päivä eli rahaa menee tonni-pari.
Etsivä tekee työnsä ja kertoo, että mies kävi päivällä retkellä ja iltaisin kapakassa. Palasi omaan mökkiinsä yksin kello 23.
Loppuuko epäilysi tähän? Vai palkkaatko uuden etsivän ensi kerralla?
Liitossa joko luotetaan tai ei luoteta.
Osta puhelin, jonka piilotat miehen autoon niin näet paikannustoiminnolla missä se auto on ja onko Levillä.
Palkkaa etsivä joka seuraa missä mies liikkuu ja kenen kanssa. Kyllä niitä löytyy Lapistakin yksityisetsiviä.
Tee päätelmät sen mukaan.
Levillä on ruska jo ohi lokakuussa. Että ei ole ruskaretki!
Itse, jos syksyllä mahdollisuus lähteä Lappiin, niin syyskuun puolivälissä menen.
Jos ruskasta haluaa nauttia lokakuun alussa, niin pitää mennä Keski-Suomeen sitä ihastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
mamma2023 kirjoitti:
Ihan kummallista kommentointia täällä Ap:n hätään. Miehet ja trollit liikkeellä!
Ei tod. oo normia lähtee yksin Lappiin noin vaan. Jos huolettaa ja rahaa on jemmassa, niin mikä ettei, hommaa se etsivä! Katso netistä vaikka Lappia lähin etsivätoimisto, ota yhteyttä heihin ja kysy hintaa. Tulee halvemmaksi kun ei tule matkakuluja. Nämä pettämistsekkaukset on Suomessa etsiville ihan normikauraa.
Jos ei ole haluja maksaa liikaa etsivälle, niin etsi itse, eli ota selvää hotellista, soita sen respaan ja kysy tietoja, eiköhän ne siellä infoa. Levillä on varmaan myös webcameja, katso niitäkin.
Samassa tilanteessa, menisin itse perään ja tutkisin mitä oikeen tapahtuu, jos epäilys olisi vahva.
Mitä mä just luin? Hotellin respa kertoo, että "joo, se meni eilisiltana jonkun blondin kanssa huoneeseensa"? Oikeastiko uskot niin? Ei hotellista kerrota edes majoittuuko yksin vai kaksin.
Tai edes majoittuuko siellä.
Ei ole normaalia parisuhteessa olevalle lähteä tuollaiselle reissulle yksinään ja kertoa asiasta ilmoitusluonteisesti. Aggressiivinen käytös asiasta kysyttäessä viittaa myös syyllisyyden tunteeseen eli epäilen, että kyse on juurikin pettämisestä. Jos arvelet hyötyväsi jotenkin asian varmistamisesta etsivän avulla, guugleta toimistot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole kunnossa, jos lähtee palkkaamaan yksityisetsivän ja vielä aiheetta!
Jos itse olisin noin tuskaisen mustasukkainen, niin eroaisin. Ihan sama, pettääkö vai ei, eihän tollanen ole normaali parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin yllättäen paikalle itse katsomaan mitä tapahtuu. Lapset mukaan, ellet saa hoitajaa.
Todella lapsellista. Katsoisin tuollaisen hyväksi perusteluksi avioerolle, vaikka eihän sitä tarvitse edes perustella.
No pienestäpä sinä tuhoaisit oman perheesi. Taidat olla pettäjä.
Mitä mä just luin? Hotellin respa kertoo, että "joo, se meni eilisiltana jonkun blondin kanssa huoneeseensa"? Oikeastiko uskot niin? Ei hotellista kerrota edes majoittuuko yksin vai kaksin.