Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet värianalyysissä?

Vierailija
17.09.2023 |

Liputatteko sen puolesta? Piristyikö ilme? Menikö vaatekaappi uusiksi? Suositteletteko sitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni sopii kirkas punainen, kirkas pinkki,kirkas sininen,kirkas vihreä, kirkas vadelma/koralli,jade tummansininen. Hiukset vaaleat, värjätyt mutta muutenkin vaalea. Silmät siniharmaat,pisamia. Osaako joku sanoa vuodenaikani näkemättä? Liian vaaleissa väreissä olen valju.mutta liian tummatkaan ei sovi.keskitummat kirkkaat huulipunat, ei beiget tai vaaleat pinkit.

Kirkas kevät?

Vierailija
22/28 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki, yli 20 vuotta sitten. Ei oikein osattu sanoa mikä olisin ollut niistä vuodenajoista, olin ainakin kolmea eri tyyppiä :D Kun en ollut pelkästään kova enkä pehmeä, viileä taikka lämminsävyinen, niin tulos oli vähän tästä ja vähän tuosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva mutta kun kaupoissa ei myydä eri värisiä vaatteita juuri ollenkaan siinä määrin mitä näissä analyyseissä värit sopisivat.

Alkaa harmittamaan vaan entistäkin enemmän kun omia värejä ei löydy. Muistan tämän harmituksen jo 90-luvult kun tämä oli enemmän tapetilla ja yritin omia värejä löytää.

Minusta tämä ongelma on nettikaupan myötä helpottunut valtavasti. Niiden isoista valikoimista kun löytää ihan kaikenlaisia sävyjä.

Vierailija
24/28 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuloksena oli kevät. Se pitänee paikkansa. Jo ennen analyysiin menoa olin arvellut olevani kevät ja sen värit tuntuivat omilta. Aina kevään värejä ei ole hyvin saatavilla, ei edes keväisin. En erityisemmin etsi kevään värejä, mutta ilahdun niitä nähdessäni.

Vierailija
25/28 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki, yli 20 vuotta sitten. Ei oikein osattu sanoa mikä olisin ollut niistä vuodenajoista, olin ainakin kolmea eri tyyppiä :D Kun en ollut pelkästään kova enkä pehmeä, viileä taikka lämminsävyinen, niin tulos oli vähän tästä ja vähän tuosta. 

Olet siis hyvin neutraali, kuten minäkin. Tästä on se etu, että useimmat värit oikeasti näyttää hyvältä, ja että jos haluaa, niin hiuksia värjäämällä ja meikillä voi muuntua aidonnäköiseksi melkein minkä tahansa värityypin edustajaksi. 

Toisaalta jos haluaa tietää oman tyypin, niin kyllä aina löytyy joku, joka on se ihan sopivin. eri asia toki onko se kovin tärkeää niin neutraalilla tyypillä, jolle sopii varsin hyvin sekä lämpimät että kylmät värit yms.

Vierailija
26/28 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva mutta kun kaupoissa ei myydä eri värisiä vaatteita juuri ollenkaan siinä määrin mitä näissä analyyseissä värit sopisivat.

Alkaa harmittamaan vaan entistäkin enemmän kun omia värejä ei löydy. Muistan tämän harmituksen jo 90-luvult kun tämä oli enemmän tapetilla ja yritin omia värejä löytää.

Minusta tämä ongelma on nettikaupan myötä helpottunut valtavasti. Niiden isoista valikoimista kun löytää ihan kaikenlaisia sävyjä.

Mutta sitten kun tilaa kotiin, niin väri onkin jotain muuta kuin mitä kuvan perusteella luuli. En viitsisi vaatteita vähän väärän sävyn takia palauttaa, niin siksi ostankin mieluummin kaupasta kun vaatteen sekä näkee, että voi sovittaa saman tien.

Vierailija
27/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni sopii kirkas punainen, kirkas pinkki,kirkas sininen,kirkas vihreä, kirkas vadelma/koralli,jade tummansininen. Hiukset vaaleat, värjätyt mutta muutenkin vaalea. Silmät siniharmaat,pisamia. Osaako joku sanoa vuodenaikani näkemättä? Liian vaaleissa väreissä olen valju.mutta liian tummatkaan ei sovi.keskitummat kirkkaat huulipunat, ei beiget tai vaaleat pinkit.

Kirkas kevät?

Tää voisi olla tai sitten se keskimmäinen kevät eli lämmin kevät. Miten nuo erottaa toisistaan?

Vierailija
28/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin. Pitäisi sitten pystyä hinnoista välittämättä hankkimaan ne vaatteet. Ja meikit. Valitettavasti sellaiseen en pysty. Eli turhaan meni.