Nainen lähettelee linkkejä biiseihin - mitä meinaa?
Nyt täytyy esittää kysymys, joka todennäköisesti kuulostaa ainakin kaikkien naisten mielestä täysin idioottimaiselta.
Aloin tossa hiljattain tapailla/seurustella tai jotain erään naisen kanssa. Edellisestä kerrasta kerkiskin kulua reilu 20 vuotta, kun välissä oli avioliiton aiheuttama tauko.
No kaikkihan on muuten mennyt hyvin (eikä tääkään varsinainen ongelma ole), mutta tällä naisella on tapana viestien lomassa lähetellä linkkejä biiseihin. Onko tämä joku uusi tapa kommunikoida ja pitäiskö mun lukea niistä kappaleista jotain piilotettuja viestejä vai mitä?
Insinööri on heikoilla jäillä tällaisessa. Niitä linkkejä on tullut jo sen verran paljon etten enää kehtaa kysyä, miksi se niitä lähettelee. Kaikki biisit olen toki kuunnellut.
M47
Kommentit (46)
Työkaveri soitti silloiselle poikaystävälleen kappaletta, jonka mukaan suhde oli päättynyt. Ei sanonut suoraan.
Pidin häntä ääliönä.
(Hän oli parikymppinen. Ehkä hän oli vain nuori.)
Kysy naiselta, miksi hän lähettää sinulle musiikkilinkkejä? Onko niillä jokin tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuuntelee musiikkia yksin kotonaan ja on humalassa. Lähettelee linkkejä, koska tuntee muuten olonsa yksinäiseksi.
Se on juuri näin, toki voi niissä joku piiloviestikin joskus olla. Mulla on kaveri joka välillä lähettää jurrissa jotain biisejä.
Kun olen lähettänyt miehelle biisin, selitin kyllä syyn lähettämiseen. Erikoista, jos hän ei kerro syitä.
Mä en todellakaan halua mitään linkkejä kenenkään lempibiiseihin, rasittaisi kuunnella jotain myrsky repii tuulta, tai acdc:tä. Ajan väärinkäyttöä.
Millaisia biisejä hän lähettää?
Kuuntele tarkkaan sanat, hän ehkä yrittää kertoa niiden biisien avulla tunteitaan tai ajatuksiaan, joita ei osaa muuten sinulle ilmaista.
Jos hän ei kerro mitään, miksi lähettää jonkun biisin, niin kai voisit jotenkin kysyä. Esim. "Onko tällä biisillä jokin erityinen merkitys sinulle" tms.
Minkä ikäinen tämä nainen on? Vaikuttaa vähän lapselliselta touhuta. Vai onko vain matala sivistys-/koulutustaso?
Nainen yrittää viestiä biisien avulla tunteitaan. Lue lyriikat huolella.
sanoisin että haluaa olla vuorovaikutuksessa kanssasi mutta hänellä ei ole mitään puheenaiheita
Naisten kommunikaatiotaidot ovat heikentyneet reilusti alle miesten keskiarvon. Todennäköisesti ei pysty itse sanomaan mitään niin lähettelee jotain tunteellista paskaa linkkeinä, kuvitellen että se on sama asia kuin että hän kertoisi oikeasti mistä on kyse.
Lopulta hän eroaa, koska sinä et osannut kommunikoida parisuhteessa (eli ymmärtää hänen hiljaisia ajatuksia).
Kaverini rakastui aidosti ensikerran elämässään ja lähetti (tulevalle avio)miehelleen musalinkin suurten tunteiden vallassa.
Biisi oli Sielun Veljien "Rakkaus on ruma sana."
Mies oli kuulemma ollut hämmentynyt biisivalinnasta että mitäköhän tämä nainen tahtoopi tässä nyt minulle sitten viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tämä nainen on? Vaikuttaa vähän lapselliselta touhuta. Vai onko vain matala sivistys-/koulutustaso?
Kolme vuotta minua nuorempi. Eli ihan pentu siis :) Ja on erittäin koulutettu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuuntelee musiikkia yksin kotonaan ja on humalassa. Lähettelee linkkejä, koska tuntee muuten olonsa yksinäiseksi.
Se on juuri näin, toki voi niissä joku piiloviestikin joskus olla. Mulla on kaveri joka välillä lähettää jurrissa jotain biisejä.
Useammastakin eri syystä tiedän, että yhtäkään linkkiä ei ole lähetetty mulle jurrissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
sanoisin että haluaa olla vuorovaikutuksessa kanssasi mutta hänellä ei ole mitään puheenaiheita
Tulee sieltä kyllä paljon tekstiäkin. Nämä linkit ovat olleet sitten lisäksi.
ap
No on rakastunut ja lähettelee linkkejä koska viestittää niillä hullaantumistaan. On kirjallisesti lahjakas henkilö, rakastaa selvästi myös biisien tekstejä, ne ovat monasti nerokkaita.
Että positiivinen asia sinun ja myös naisystäväsi kantilta!
Lähtisin siitä, että ovat biisejä mistä hän pitää ja haluaa sinun kuuntelevan ne ja kommentoivan. Jos pidät biisistä niin sano se hänelle. Jos et pidä, niin sitten sitä ei ehkä kannata sanoa ainakaan kovin voimakkaasti. Musiikki on hänelle selvästi tosi tärkeä asia ja ilmaisee itseään sen kautta. Voin toki olla aivan väärässä mutta näin veikkailisin.
Viimeksi tuli Pelle Miljoonan - Tahdon rakastella sinua ja sitä ennen Leevi and the Leavings - Itkisikö onnesta?
Eiköhän vaan halua lähettää linkkejä tykkäämiinsä biiseihin. Saattaa siellä toki joku sanomakin olla, mutta en usko moiseen.
N30
Mitäs itse ajattelisit, jos lähettelisit biisilinkkejä jollekin naiselle? Kattoremonttia tai puolukkapiirakkareseptiä?