Oletko koskaan ostanut autoa uutena?
Minä kerran.Auto nyt 20v. vanha,400t ajettu ja luultavasti taas seuraavassa katsastuksessa eka kerralla läpi.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 ja liisannut 3. Ensiviikolla taas uusi leasingauto alle:)
Kertokaas mistä saa sopuhintaisen liisaussopparin jos autola myös ajetaan eikä vaan pidetä parkkipaikalla. Nää mainoksissa olevat ajomäärät on naurettavan pieniä.
Senhän saa sopia ihan miten itse haluaa. Mulla on 40 000km/4v. Maksoin edellisestä 210€/kk, uudesta 318€ mutta siihen sisältyy vakuutus (ulkomailla). Riittää mun matkoihin, muut matkat Suomessa tehdään miehen työliisarilla (täysi autoetu)
Uuden auton osto on hiipivää hölmöyttä.
Esimerkki: laatumerkki, arvostettu maksoi uutena talvirenkaineen 34000€. Kokeili vuoden päästä alta 20000km ajettuaan merkin vaihtoa ja muutenkin halusi tietää vaihtoarvon. Tarjottiin 17500€ vaihdossa uuteen. Tämä tarina on tosi. Haluatteko tietää mitä kyseisestä autosta tarjottiin, kun se oli 2 vuoden ikäinen siellä ekassa liikkeessä vaihdossa saman merkin koeajoautoon?
Vierailija kirjoitti:
Uuden auton osto on hiipivää hölmöyttä.
Esimerkki: laatumerkki, arvostettu maksoi uutena talvirenkaineen 34000€. Kokeili vuoden päästä alta 20000km ajettuaan merkin vaihtoa ja muutenkin halusi tietää vaihtoarvon. Tarjottiin 17500€ vaihdossa uuteen. Tämä tarina on tosi. Haluatteko tietää mitä kyseisestä autosta tarjottiin, kun se oli 2 vuoden ikäinen siellä ekassa liikkeessä vaihdossa saman merkin koeajoautoon?
Minun edellisen uuden auton arvo oli laskenut 8000 euroa kolmen vuoden takaisesta ostohinnasta kun vaihdoin sen uuteen. Riippuu varmaan todella paljon auton merkistä jne.
Vähänhän Suomessa ostetaan uusia autoja, onko ne muissa maissa sitten "hölmömpiä" kun ostavat uusia autoja paljon enemmän kuin tässä maassa?
Vai voisikohan olla niin että muissa maissa ihmiset ovat myös paljon varakkaampia... täällä vaan rahattomat köyhät kateellisena haukkuvat uuden auton ostajia hölmöiksi, puhuvat että se on huono sijoitus kun joku trolli on semmoisen väitteen levittänyt mediassa esille ja mammat täällä nielee sen syötteinen kaikkineen edes täysin ymmärtämättä mistä on kyse...
En ole.