Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietty vuosi/hetki milloin seksielämänne koki selvän muutoksen?

gallupil
16.09.2023 |

kummalta halut lopahti (lähes) kokonaan. naisen vaihdevuodet/puolison pettäminen/läheisen kuolema jne jne?

palautuiko ennalleen enää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron päinvastaista.....alkoi siitä, kun noin vuoden seurustelun jälkeen pikku hiprakassa ravintolassa uskalsin avata suuni ja kysyin, että mitkä ovat "seksi fantasiasi". Jouduin tietty itse kertomaan ensin yhden omistani mikä oli :Tahtoisin sinun pukeutuvan seksikkäästi, jonka jälkeen sitoisin sinut kiinni sänkyyn ja pitäisin sinua "seksilelunani" koko illan.

Tyttöystäväni vastasi: Mennäänkö Keltaisen Ruusun kautta hakemaan välineet ja kokeillaan illalla? No ei menty, mutta jo sieltä ravintolassa tilattiin netin kautta melkoinen setti asuja, vibroja, käsi- ja nilkkakahleita ym...

Eli Ehkä se tilanne paranee kun avaa suunsa.

t: ex-tuppisuu

Vierailija
2/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkkaan vuosi sitten. Erosta oli jo aikaa. Löysin kokeneen fuck buddyn, joka alkoi opettamaan minulle asioita. Hän haastoi minua kokeilemaan asioita, lisäksi puhumalla ja viestittelemällä käsiteltiin aivan kaikkea seksiin liittyviä asioita. Uskaltauduin tekemään vaikka ja mitä, ilman että olisin joutunut ylittämään rajojani. Ennemminkin löysin uskomattomia nautinnon lähteitä. 

Nyt vuotta myöhemmin ja muutamaa uutta fuck buddya myöhemmin, olen oikea seksikuningatar. Rohkea ja rietas. Seksi on yhtä ilotulitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä non-monogamisuuteen siirtyminen, seksiä toisten parien kanssa keväästä -22.

Vierailija
4/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhemmat lapset täyttivät n. 12v ja alkoivat valvoa tolkuttoman myöhään.

Pieni koti ja en vaan kertakaikkiaan tykkää irrotella kun teinit kuuntelevat korvat höröllä pahviseinän takana.

Vierailija
5/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheni puoleen kun ensimmäinen lapsi syntyi ja loppui lähes kokonaan kun tuli toinen. Vaimon yksipuolinen päätös

Vierailija
6/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero 25 vuotta kestäneestä suhteesta ja sen jälkeen eka suhde. Olin 48v ja ekaa kertaa nautin seksistä kunnolla.

Vierailija
7/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseloa noin 14 vuotta joista viimeiset 2 vuotta olleet aika hiljaista. Minä en halua. Ei auttaneet puheet ei toiveet ei mitkään. Seksi muuttui vain miehen miellyttämiseksi. Aina samat asennot joista mies pitää. Jos yritin muuta mies tuohtui kun ei tunnu niin hyvältä. Mies halusi jakaa fantasioitaan joihin kuului ihan erilaiset ihmiset kuin minä. Minulle ei ollut halukas enää antamaan esileikkiä kun vei kuulemma niin kauan aikaa. En saanut enää seksistä mitään irti paitsi itkun joka tuli kun kävi vessassa seksin jälkeen. Mieluummin olen ilman kuin koen olevani vain käytetty.

Vierailija
8/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saatiin lapsi alulle 24 v sitten. Heti taukoa yli 2 vuotta ja viime kerrasta 14 v.

Vierailija
9/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen lapsen jälkeen tehtiin päätös sterilisaatiosta. Sen jälkeen sekstailusta tuli paljon huolettomampaa ja spontaanimpaa. Tämä oli erittäin onnistunut päätös, eikä todellakaan ole ollut ikävä ehkäisyvälineitä.

Erityisesti, koska raskaaksi tuleminen ei ollut meille koskaan vaikeaa, vaan munasolu hedelmöittyi helposti lähes aina, kun sille vähänkin annettiin mahdollisuutta.

Vierailija
10/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen lapsen jälkeen tehtiin päätös sterilisaatiosta. Sen jälkeen sekstailusta tuli paljon huolettomampaa ja spontaanimpaa. Tämä oli erittäin onnistunut päätös, eikä todellakaan ole ollut ikävä ehkäisyvälineitä.

Erityisesti, koska raskaaksi tuleminen ei ollut meille koskaan vaikeaa, vaan munasolu hedelmöittyi helposti lähes aina, kun sille vähänkin annettiin mahdollisuutta.

Vasektomia meilläkin. On kyllä ollut erinomainen päätös.

T. non-monogaminen pari edellä.

Vierailija
11/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2000 ensimmäisen lapsen jälkeen muuttui seksi harvinaiseksi herkuksi.

Edelleen yhdessä vaikka välillä usko on on ollut kovilla tähän suhteeseen.

Puutteessa eläminen syö miestä, mutta muuten sovimme yhteen.

M53

Vierailija
12/13 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2000 ensimmäisen lapsen jälkeen muuttui seksi harvinaiseksi herkuksi.

Edelleen yhdessä vaikka välillä usko on on ollut kovilla tähän suhteeseen.

Puutteessa eläminen syö miestä, mutta muuten sovimme yhteen.

M53

Meidän 2000 syntynyt, nykyään 23-vuotias ei ainakaan enää juurikaan rajoita seksihetkiämme.

Vierailija
13/13 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kokemus alistumisesta nuorena naisena. Yllätyin itsekin siitä, miten helppoa vallan luovuttaminen toiselle oli, miten kivun voi kokea eri tavalla asiayhteydestä riippuen ja miten yllättävän nopea ja voimakas oli seksissä saamani nautinto. N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän