Milloin olet velaton? Minä 2025.
Kommentit (35)
Varmaan 2035 eli 10 vuotta etuajassa, jos kiristämme tahtia ylisuuren koron takia. Tulee pankille kalliiksi nuo kiskurikorot, kun jengi kiirehtii takaisinmaksun kanssa sata lasissa.
2015, olin 32v. Talolaina oli tuo, muuta ei ole eikä tule.
Opintolainan maksoin pois 25 vuotta sitten. Sen jälkeen ei ole ollut velkaa. Eipä tosin oo omaisuuttakaan.
Ei lainkaan velkaa. Eli ajat sitten
Ollut velaton jo 7 vuotta. Asuntolainaa jouduin ottaan aikoinaan vähän, mutta maksoin sen 2 vuodessa pois. Muuta lainaa ei oo koskaan ollutkaan.
Olen hyvin säästäväinen ihminen enkä osta mitään ennenkuin rahat haluamaani asiaan on etukäteen säästetty (pl. asuntoni). Nyt oon viis vuotta säästänyt autoon, jonka vaihto tulee ajankohtaiseksi ehkä vuoden päästä. Rahat on onneks jo kasassa.
N42
Ei se lainattomuus muuta itse elämää sen kummemmin. Jos se siis päämäärä ollut.
Maksoin ylimääräisen lyhennyksen asuntolainaan 25.1.23. Velaton koti.
Olin 45vuotiaana. Sitten ostin ok talon lisäksi kaupunkiyksiön, joten nyt on sitten lisää velkaa. Tällä hetkellä sitä tosin maksaa vuokralainen.
En koskaan. Onneksi velat eivät periydy.
Toivottavasti lapseni ymmärtävät esimerkistäni, että eivät ala toteuttamaan toisen unelmia, koska se toinen voi koska tahansa tulla toisiin ajatuksiin ja jättää.
M
Olen ollut velaton vuodesta 2014 lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuussa 2023. Viimeinen asuntolainan maksuerä.
Minulla sama!
Olen ollut jo yli 20 vuotta velaton.
2021. Olin siis jo. Muutenkin olen jo 50 vuotias, joten olikin jo aika olla velaton.