Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan viestitelty 3 viikkoa nyt naisen kanssa, ollaan jo ns. sinut toisillemme. Videopuhelua vai tapaamista seuraavaksi?

Vierailija
16.09.2023 |

Ollaan edetty rauhallisesti ja se on OK, mutta tekisi mieli jo nähdä ja koskettaa. Edellisistä kerroista muiden naisten kanssa tapaamisehdotus on johtanut ghostaamiseen, joten uskaltaako oikeasti ottaa miehenä seuraavan askeleen vai odottaa, että nainen tekisi aloitteen jota ei koskaan tule?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota vaan. Sitten näkee mitä tapahtuu.

Vierailija
2/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotin miehelle, että voi tulla kahville niin jänisti saman tien. Sen takia ghostasin tietyt yksityiskeskustelut, koska ei tuollaisiin kannata tuhlata aikaa. Muutenkaan mies ei kertonut rehellisesti itsestään netin yv-keskusteluissa, joten ei ollut tosissaan. Mies todennäköisesti vaan ihmetteli, miksi lopetin yv-keskustelut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes jaksaisi kirjoitella kolmea viikkoa🙂

Eli ehdota vaan vaikka kahvilatreffejä. Mutta älä nyt vielä koskettelusta haaveile. Jos mun deittiäppin treffimies kävisi kiinni ekoilla treffeillä niin ghostaisin saman tien. Me naiset ei olla mitään sek si nukkeja vaan ajattelevia ihmisiä.

Vierailija
4/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin miehelle, että voi tulla kahville niin jänisti saman tien. Sen takia ghostasin tietyt yksityiskeskustelut, koska ei tuollaisiin kannata tuhlata aikaa. Muutenkaan mies ei kertonut rehellisesti itsestään netin yv-keskusteluissa, joten ei ollut tosissaan. Mies todennäköisesti vaan ihmetteli, miksi lopetin yv-keskustelut. 

Ja jos pyytäisi kahville, niin oletetaan heti että se on seksiehdotus. No ei ole, kahvi on kahvia.

Vierailija
5/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ehdota vaan vaikka kahvilatreffejä. Mutta älä nyt vielä koskettelusta haaveile. Jos mun deittiäppin treffimies kävisi kiinni ekoilla treffeillä niin ghostaisin saman tien. Me naiset ei olla mitään sek si nukkeja vaan ajattelevia ihmisiä.

Tutustuin yhteen tyyppiin netissä. Tosi pian alettiin puhumaan puhelimessa. Kun nähtiin melko pian ensimmäisen kerran, mies tuli ruusun kanssa ja oli vieläpä sellaiset "pyhäkoulupojan" vaatteet. Oikein valkoinen kauluspaita. Tuo vakuutti ehdottomasti. Eihän kukaan tuollaista uskalla tehdä. 

Vierailija
6/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin yhteen tyyppiin netissä. Tosi pian alettiin puhumaan puhelimessa. Kun nähtiin melko pian ensimmäisen kerran, mies tuli ruusun kanssa ja oli vieläpä sellaiset "pyhäkoulupojan" vaatteet. Oikein valkoinen kauluspaita. Tuo vakuutti ehdottomasti. Eihän kukaan tuollaista uskalla tehdä. 

Milloin dumppasit hänet?

Vierailija
7/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko narsisti?

Vierailija
8/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakikin säätää, että kolmansilla treffeillä viimeistään on ryhdyttävä tositoimiin.

Vierailija
9/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sinä erossa vaan niistä naisista...

Vierailija
10/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut. Just. Viestittely on ajanhukkaa eikä kerro mitään. Ja tietenkin sinun pitää pystyä osoittamaan aloitteellisuutta.

Vierailija
11/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä aikaa tuhlat noinkin.

Vierailija
12/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Puhut koskettelusta, vaikka ei ole kuin viestitelty. Ei mitään tietoa kohtaako kemiat videolla tai livenä, mutta haluat ko lääppiä. Ihan kuin lääppisit jokaista vastaantulevaa naista, niinkuin et olisi maista aiemmin nähnyt tai sitten olet nähnyt vähän liian monta...

13/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan ravintolaan syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme