Mitä on mielessä pielessä, kun nätti nainen tuhoaa ulkonäkönsä tällä tavalla?
Oli kaunis, nyt pelottava.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0ad38f71-878d-4aea-b3f9-d212e9…
Kommentit (45)
Ja niin kaunis kun hän oli ennen operaatioita!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla kaunis?
Ja kuka sen kauneuden määrittää? Olen kuullut useammalta tällaiselta kauneuskirurgialeidiltä, että heidän mielestään tämä _on_ kaunista heille itselleen. He eivät halua olla luonnollisia, vaan more is more. Ja se on ihan täysin ok jos se on heille itselleen ok.
Tosin ikävää, että ei ymmärretä sitä, että näille ottajia on sitten ehkä vähemmän ja kadutaan sitä kautta jälkikäteen.
Näköjään liimannut HK:n Maakarit Huberin Huilut naamaansa.
Mt-ongelmia ja yleensä tuollaiset päättää päivänsä.
Yököttää on tämä 'journalismin' taso - voi vain kuvitella miten toimittajat on hihitelleet ja kikatelleet kesksiessään uusia ja uusia lauseita juttuun, joka on silkkaa piilukettuilua ilmeisen sairaalle ihmiselle.
Tai toinen vaihtoehto on, että tämä neito etsii vain mainostilaa itselleen saadakseen lisää asiakkaita - ei kai noiden huulien ja rintojen tarkoitus ole muuta kuin olla sperman vastaanottajia? Ja tällaiset miehet, joilla on fetissejä, maksavat eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka sen kauneuden määrittää? Olen kuullut useammalta tällaiselta kauneuskirurgialeidiltä, että heidän mielestään tämä _on_ kaunista heille itselleen. He eivät halua olla luonnollisia, vaan more is more. Ja se on ihan täysin ok jos se on heille itselleen ok.
Tosin ikävää, että ei ymmärretä sitä, että näille ottajia on sitten ehkä vähemmän ja kadutaan sitä kautta jälkikäteen.
On muuten jännää se, että nämä jotka käyvät muokkaamassa ulkonäköään ja on ripset ja täytteet, niin sanovat suoraan, että haluavat olla kauniita ja huoliteltuja. Mä koen myös olevani kaunis ja huoliteltu, silloin kun hiukset pestynä ja harjattuna. Iho kosteutettuna. Mä en varmaan voi heidän mielestään mitenkään olla kaunis ja huoliteltu
Aika usein näillä on sex-traumaa taustalla. Ihan tiedossa oleva fakta.
No eihän tuo ollut kaunis aiemminkaan
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia nämä muuntautujat on ennen muutostaan olleet yllättävän usein kauneimpia naisia mitä maa päällään kantaa?
Selkiintynyt minäkuva yhdistettynä huomiohakuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännää se, että nämä jotka käyvät muokkaamassa ulkonäköään ja on ripset ja täytteet, niin sanovat suoraan, että haluavat olla kauniita ja huoliteltuja. Mä koen myös olevani kaunis ja huoliteltu, silloin kun hiukset pestynä ja harjattuna. Iho kosteutettuna. Mä en varmaan voi heidän mielestään mitenkään olla kaunis ja huoliteltu
Onko ne sanoneet niin? Että sinä et näyttäisi huolitellulta? Kiinnostaako niitä oikeasti yhtään vai keskittyvätkö vain itseensä? Miten on niin vaikea erityisesti suomalaisen ymmärtää, että jos joku ei ole samaa mieltä itsesi kanssa niin se otetaan heti henkilökohtaisena loukkauksena?
Vierailija kirjoitti:
En klikannut. Ilmeisesti oli ottanut tatuointeja tms
Olisikin. Vaikka keskelle naamaa. Olisi ollut paremman näköinen
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ollut kaunis aiemminkaan
Kyllä oli, tosi kaunis.
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.
Kuoliko nauruun se joka piruuttaan laittoi ihmispolon moiseen kuntoon. Miltähän tämä raukka näyttää vaikkapa 50 vuoden kuluttua jos etiäpäin elelee.
Kuka kehtaa tun näköisen kanssa seurustella? Esitellä vanhemmilleen? Jos joku tuon huolii, säälin mahdollisia tulevia lapsiraukkoja. Äitinsä hakee lapsensa päiväkodista, siinä on vakavasti otettava huoltaja.
Kaunis nainen ollut. Ei edes näytä ihmiseltä enää, valitettavasti. Sääliksi käy
Mikäs tämä sitten on?
https://irc-galleria.net/user/Jack84