Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin olla hillitty, hallittu, älykäs keski-ikäinen

Vierailija
16.09.2023 |

nainen, pitkä, tyylikäs ja lehmänhermoinen. Mutta noista olen vain keski-ikäinen nainen :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillityksi, hallituksi ja tyylikkääksi voi tulla ja lehmänhermojakin voi harjoittaa.

Vierailija
2/6 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon keski-ikäinen, aika hullu, himokas ja hassutteleva. Kai ihan ok näinkin, vaikka kukapa ei haluis että homma olis hallussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Minä olen lehmänhermoinen keski-ikäinen nainen, ja vähän väliä saa kuunnella haukkumista kuinka "olen tunteeton enkä reagoi mihinkään". En kyllä tiedä, miksi esimerkiksi auton renkaan hajoamisesta pitäisi panikoida ja saada itkupotkuraivarit, kun sen voi vaan vaihtaa ja jatkaa matkaa, mutta miehille tämäkin on väärin.

Ts. ihan sama millainen olet, se on kuitenkin väärin. Ole siis rauhassa sitä mitä olet ja tyytyväinen siihen.

Vierailija
4/6 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on tilanteita, jolloin on hyvä esiintyä hillitysti ja hallitusti. Minusta ne liittyvät edustamisen etikettiin, eli tarkoituksena on häivyttää persoonallisuus taka-alalle, jotta asiasisältö saa loistaa.

Mutta mitä ELÄMÄÄ on jatkuva hillitseminen eli typistäminen? Ihmisellä on inhimilliset tarpeet ja niihin kuuluu myös tunteiden vyöryä ja ylenpalttisuutta ja kohtuuttomuutta.

Älykin muodostuu yleensä vain yrittämisen ja erehtymiseen uskaltamisen kautta.

Vierailija
5/6 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumuksen ja itsensä menettämisen jälkeen olen rakastanut itseäni juuri sellaisena kuin olen. Kun vihdoin sain itseni takaisin siis!

Ei kannata yrittää sellaista mikä on omaa perusluonnetta vastaan. Ei ihminen hirveästi pysty muuttamaan.

Mieti sun hyviä puolia. Niitä ei todennäköisesti olisi, jos huonot puolet muuttuisi.

Vierailija
6/6 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä huomannut että vedän puoleeni epävakaita naisia, osa on tunnustanut syövänsä mielialalääkkeitä ja olevansa ns avohoitotapauksia. Jostain syystä nämä naiset, jotka eivät siis ole muuta kuin naisia kaiken muun romahdettua ja ollen kaikkea muuta kuin hillittyjä ja vakaita, ovat aina tekemässä aloitteita. Jos siis nämäkin tapaukset käytännössä ilman kulisseja ovat näin hankalia kuin ovat, niin kuinkahan hankalia ovatkaan ns normaalit naiset? Luulen että heillä on suuremmat luulot itsestään kun vielä kulissit on pystyssä. M