Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensin tapailumies käski hävetä, sitten poistua ja nyt laittelee jatkuvaan viestejä sekä puhuu itsensä vahingoittamisesta. Mitä ihmettä tehdä?

Vierailija
16.09.2023 |

Taidan olla liian mukava ihminen tai en halua loukata. En halua vain ghostata ihmisistä, halu ymmärtää on aina ensisijainen mutta nyt ei taida vaihtoehtoja olla.

Eli ensin viikkoja sitten mies (jota en ole livenä nähnyt) hermostui/loukkaantui kun jouduin perumaan tapaamisen.
Viestit olivat syytteleviä, joissa muunmuassa käski minun häpeämääm itseäni ja hyvin pitkää avautumista siitä, miten häntä ei kohdella niin.
Hän sanoi myös, että hän ei halua jutella kanssani enää, otti kuulemma todella koville mutta antaisi kuitenkin minulle vielä yhden mahdollisuuden.

Voi luoja. En voinut jatkaa yhteydenpitoa. Oli pakko sanoa, että parempi ettemme ole yhteydessä ja toivotin hyvät jatkot.

Nyt on edelleen tasaisin väliajoin laitellut viestejä, joihin en ole vastannut. Pahoitellut, kertonut kaipaavansa, pitkiä viestejä. Kuin olisimme olleet yhdessä ja meillä olisi ollut isokin riita.
Kumpikaan noista ei pidä paikkaansa, mies on itse kehitellyt draaman.
Minä olen alusta asti kertonut hakevani vain kevyttä suhdetta, en mitään suurempaa. Mies ollut samoilla linjoilla (luulin ainakin).

Nyt sitten kertoi vakavista mt-ongelmistaan, itsensä vahingoittamisesta ja muutenkin tarinointia elämästään. Kuulemma apua on saamassa ja voi paljon paremmin.

Epätoivoisesti yrittää saada kontaktin minuun ja että voisimme jatkaa mihin jäimme sekä vielä nähdä.

Minun oli pakko tuohon mt-ongelmia käsittelevään viestiin vastata ja kertoa olevani pahoillani. En halua olla julma.
Nyt kuitenkin on varmaan pakko ryhtyä estämiseen.

Pelkään kuitenkin sen aiheuttavan jotain dramaattisempaa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastasit, kun vain innostui tuosta? Sairashan tuo mies on. Estä heti ettei taivuttele sinua tapaamaan häntä.

Vierailija
2/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä. Tämä ei ole sinun ristisi.

Vierailija
4/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä koko tyyppi. Voi olla mun hullu exä.

Vierailija
5/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastasit, kun vain innostui tuosta? Sairashan tuo mies on. Estä heti ettei taivuttele sinua tapaamaan häntä.

Itse ajattelen asian niin, että varmaan tuolla historialla ihminen ei muutenkaan oikein saa kokea olevansa ihmisarvoinen.

On hän muuten mukava ja hauska kaveri mutta hieman pelottava. Ei hän varmaan impulsilleen paljoa voi. Oli pakko pahoitella asiaa ja sanoin, että hyvä kun saa apua.

Ymmärrän kyllä että taisi olla sittenkin virhe.

En halua olla ilkeä mutta en myöskään joutua ongelmiin.

Ehkä voisin vielä laittaa että en halua kuitenkaan olla tekemisissä enempää ja sitten laittaa estolistalle.

Kunhan vaan ei ihan räjähtäisi sitten..

-ap

Vierailija
6/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen asian niin, että varmaan tuolla historialla ihminen ei muutenkaan oikein saa kokea olevansa ihmisarvoinen.

On hän muuten mukava ja hauska kaveri mutta hieman pelottava. Ei hän varmaan impulsilleen paljoa voi. Oli pakko pahoitella asiaa ja sanoin, että hyvä kun saa apua.

Ymmärrän kyllä että taisi olla sittenkin virhe.

En halua olla ilkeä mutta en myöskään joutua ongelmiin.

Ehkä voisin vielä laittaa että en halua kuitenkaan olla tekemisissä enempää ja sitten laittaa estolistalle.

Kunhan vaan ei ihan räjähtäisi sitten..

-ap

Mihin se räjähtäisi jos olet estänyt? Juokse nainen juokse! Älä nyt lähde toisen leikkeihin mukaan, älä ohita omia hälytyskelloja kiltteyden merkkeissä.... Kuka sinun puoliasi pitää jos et itsekään kunnioita rajojasi.

Vierailija
7/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin voisin vastata että voisi olla exäni. Kuten aiempaan ketjuun on-off -miehestä tänään.

Unohda, blokkaa. Minäkin olen varmaan 3 kertaa soittanut vanhemmilleen itsariuhkailuistaan, mutta ei heitäkään kiinnosta mennä edes katsomaan alle kilometrin päähän.

Mies on kyllä yrittänyt kuulemma aiemmin eron yhteydessä, mutta voihan se olla että mies dramatisoi sitäkin ja siksi vanhemmat eivät enää välitä.

Mulla on useampi läheinen tehnyt oikeasti sen itsarin, ja olivat mullekin vihjailleet, mutta en katso olevan syytäni. Niin paljon on näitä tyhjänpuhujia ja mitås sitten jos ei puhuisikaan vain tyhjää.

Tämä viimeisin mies on todella ilkeä, voin kuvitella että kilahtaa äkkiä ettei häntä kohdella niin ja näin. Tekee sitä minullekin vaikka on ilkeä. H**ittelee, haukkuu läskiksi valaaksi jne jne. Kun olen sanomut takaisin joskus niin tulee äkkiä tuota ettå minä kohtelen huonosti.

Vierailija
8/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa, ei tuollaisille tarvitse eikä kannata olla kiltti. Hänhän manipuloi sinua kaikilla tavoin.

Vierailija
9/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt se epävakaa ja miksi epävakailla on niin huono maine. En tiedä miten tuosta erotaan turvallisesti koska vaikuttaa vaaralliselta tapaukselta.

Vierailija
10/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä taida itsekään ihan täysillä käydä 😳

Vierailija
11/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihminen on noin vaikea jo ennen kuin on ehtinyt jo häntä tapaamaan, niin ei ehkä todellakaan kannata mitään tulevaisuutta hänen kanssaan edes miettiä.

Vierailija
12/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen päivystyksen numero, kehoitus hakeutua avun piiriin ja ilmoitat että numero menee nyt estoon. Ja estät.

Vierailija
13/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin blokannut ja poistanut numeron jo tuon ekan episodin jälkeen.

Vierailija
14/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota hänelle sama lääkitys mikä itselläsi. Se SSRI juttu.

Vierailija
15/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti estoille koko ihminen. Kiltteyden heität romukoppaan ja ajattelet pelkästään omaa turvallisuuttasi. Tietääkö hän missä asut? Toivottavasti ei. Muuta osoitteesi salaiseksi HETI etenkin jos asutte samassa kaupungissa. Minulla soi hälytyskellot niin kovaa että ihmettelen miksi ei sinulla.

Vierailija
16/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole jo estänyt koko tyyppiä?

Vierailija
17/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa. Jos jatkaa piirittämistä muuta kautta, ilmoita viranomaisille. Vaaralliselta vaikuttava hullu. Minkälainen ihminen pelkää tässä tilanteessa olevansa epäkohtelias?

Vierailija
18/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että hyppää junan alle sinua ei kiinnosta mielenvikaisten kanssa oleminen.

Vierailija
19/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille että tapa ittes

Vierailija
20/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä provosoi vastaamalla mitään. Ei kilttiä eikä ilkeää. Estä vain.