Ensin tapailumies käski hävetä, sitten poistua ja nyt laittelee jatkuvaan viestejä sekä puhuu itsensä vahingoittamisesta. Mitä ihmettä tehdä?
Taidan olla liian mukava ihminen tai en halua loukata. En halua vain ghostata ihmisistä, halu ymmärtää on aina ensisijainen mutta nyt ei taida vaihtoehtoja olla.
Eli ensin viikkoja sitten mies (jota en ole livenä nähnyt) hermostui/loukkaantui kun jouduin perumaan tapaamisen.
Viestit olivat syytteleviä, joissa muunmuassa käski minun häpeämääm itseäni ja hyvin pitkää avautumista siitä, miten häntä ei kohdella niin.
Hän sanoi myös, että hän ei halua jutella kanssani enää, otti kuulemma todella koville mutta antaisi kuitenkin minulle vielä yhden mahdollisuuden.
Voi luoja. En voinut jatkaa yhteydenpitoa. Oli pakko sanoa, että parempi ettemme ole yhteydessä ja toivotin hyvät jatkot.
Nyt on edelleen tasaisin väliajoin laitellut viestejä, joihin en ole vastannut. Pahoitellut, kertonut kaipaavansa, pitkiä viestejä. Kuin olisimme olleet yhdessä ja meillä olisi ollut isokin riita.
Kumpikaan noista ei pidä paikkaansa, mies on itse kehitellyt draaman.
Minä olen alusta asti kertonut hakevani vain kevyttä suhdetta, en mitään suurempaa. Mies ollut samoilla linjoilla (luulin ainakin).
Nyt sitten kertoi vakavista mt-ongelmistaan, itsensä vahingoittamisesta ja muutenkin tarinointia elämästään. Kuulemma apua on saamassa ja voi paljon paremmin.
Epätoivoisesti yrittää saada kontaktin minuun ja että voisimme jatkaa mihin jäimme sekä vielä nähdä.
Minun oli pakko tuohon mt-ongelmia käsittelevään viestiin vastata ja kertoa olevani pahoillani. En halua olla julma.
Nyt kuitenkin on varmaan pakko ryhtyä estämiseen.
Pelkään kuitenkin sen aiheuttavan jotain dramaattisempaa.
Kommentit (43)
Onko miehen nimikirjaimet J.P. ? Identtinen käytös ainakin Tinderissä tapaamaani mieheen.
Kiltti mies kirjoitti:
Sano sille että hyppää junan alle sinua ei kiinnosta mielenvikaisten kanssa oleminen.
Miksi siihen pitäs joku syytön sivullinen sotkea?
Up