Suosittele hotellia Tukholmasta turvalliselta alueelta
Työmatka edessä pitkästä aikaa ja Tukholman lähes jokapäiväiset ammuskelutapaukset huolestuttaa. Julkisia kulkuneuvoa ei enää saa edes käyttää työnantajan ohjeistuksen mukaan Tukholmassa eikä myöskään Malmössä ja Göteborgissa.
Kommentit (24)
Ei sellaista ole. Jopa Grand hotellin edessä etniset huumekauppiaat järjestävät kiihdytyskisoja.
Oho. Mä suosittelisin Östermalmilta hotellia, esim Scandic Park. Sitä mies käyttää työmatkoillaan. Riippuu tietysti missä päin kaupunkia pitää olla muuten vai liikutko taksilla?
Jos kyseessä on työmatka niin eiköhän työnantajasi voi kertoa minne voit mennä.
Itse olin kuukausi sitten Tukholmassa ja ihan normaalisti liikuin ja yövyin keskustassa.
Nyt ei ole hyvä aika matkustaa Tukholmaan.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mä suosittelisin Östermalmilta hotellia, esim Scandic Park. Sitä mies käyttää työmatkoillaan. Riippuu tietysti missä päin kaupunkia pitää olla muuten vai liikutko taksilla?
Östermalmissa on räjähdellyt.
Komppaan edeltävää siinä että itse jengiammuskelut on pitkälti olleet eri lähiöissä tai teollisuusalueella keskusta-alueen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan edeltävää siinä että itse jengiammuskelut on pitkälti olleet eri lähiöissä tai teollisuusalueella keskusta-alueen ulkopuolella.
Tällä viikolla kaksi kuollut ammuskelussa ihan keskustassa ja hyvillä alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla kaksi kuollut ammuskelussa ihan keskustassa ja hyvillä alueilla.
Tsiisus, en olekaan tän viikon uutisia ehtinyt lukea. Sit en osaa auttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Östermalmissa on räjähdellyt.
Östermalmilla ei Östermalmissa
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei oikeasti liiku laivan buffettia pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Östermalm ja Vasastan lähiöitä?
Mene mieluummin vaikka Ukrainaan. Se on turvallisempaa.
Husbyssä on Al-Aqsan marttyyrien karavaaniseralji jossa ei ainakaan viimeksi ammuttu ketään kun siellä yövyin.
Turha ressata. Voit myös tukehtua banaaniin kotona tai kuolla nukkuessasi. Jos se on jengiläinen Tukholmassa, niin sitten on, mutta turhaan sitä tuhlaa energiaa murehtimiseen.
Menet sinne ja käytät järkeäsi etkä turhaan auo päätäsi kenellekään niin sinulla on 99,9% todennäköisyys selvitä hengissä.
Kysäse Salelta, missä hän yöpyi. Elossa näyttäisi vielä kuitenkin olevan ja montaa päivää jo siellä hengannut.
Vierailija kirjoitti:
Kysäse Salelta, missä hän yöpyi. Elossa näyttäisi vielä kuitenkin olevan ja montaa päivää jo siellä hengannut.
Kuninkaanlinnan vierassiivessä yöpyi. Kuninkaanlinnassa on pakotunneli siltä varalta jos roadmaneja ilmestyy pihalle.
Koko Tukholma on nykyään no-go-zonea.