Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyh. Taas kohta jouluhommat alkaa. Ei yhtään nappaa.

Vierailija
15.09.2023 |

Ei vain kiinnosta.
Vuosi vuodelta vähemmän ja tuntuu, että se joulu tulee aina vain nopeammin ja nopeammin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko jos ei tahdo. Tulee se joulu, ja menee, ihan joka vuosi joka tapauksessa.

Vierailija
2/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kiinnosta, jos heti kesän jälkeen alkaa ajattelemaan joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietän joulun ja uuden vuoden Japanissa. Joko Osakassa tai Tokiossa. Suosittelen kaikille, joita länsimaalainen joulu ei nappaa. M28

Vierailija
4/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ystäviä eikä sukulaisia. Lähin naapurikin n. 4 kilometrin päässä. Saa olla rauhassa. 

Vierailija
5/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan tulee joulusuklaat kauppoihin, veikkauksia? 🤭

Vierailija
6/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan tulee joulusuklaat kauppoihin, veikkauksia? 🤭

Ensimmäiset joulukalenterit ovat jo hyllyssä. Ei ihme, että ihmisillä menee maku jouluun.

Vierailija
7/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vihannut sitä hössötystä jo monta vuotta. Eniten vihaan tuota pakollista lahjojen ostoa, ihan kummallinen rumba ihmisillä joka vuosi. Tavaroita joita kukaan ei oikeasti edes tarvitse.

Vierailija
8/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa. Tuon joulufiiliksen itse itselleni, ei haittaa vaikka joulusuklaat olisi kaupassa kesäkuussa.

Vierailija
9/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!!! Olen aloittanut jo viime kuussa askartelemaan kortteja..

Vierailija
10/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, vihannut sitä hössötystä jo monta vuotta. Eniten vihaan tuota pakollista lahjojen ostoa, ihan kummallinen rumba ihmisillä joka vuosi. Tavaroita joita kukaan ei oikeasti edes tarvitse.

Meillä joululahjat ovat asioita joita saajat tarvitsevat/haluavat. Harmi jos teillä on tapana ostaa turhaa krääsää lahjaksi.

Vierailija
11/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on pakko ostaa joululahjoja? Varsinkaan tavaroita. Sen kun vain ilmoitat ettet anna/halua saada lahjoja. Ja sitten pysyt päätöksessäsi.

Mun äiti neuloo mulle joka jouluksi villasukat koska tietää että tykkään ja arvostan tällaista lahjaa. Itse annan äidille lahjakortin johonkin hemmotteluhoitoon koska tiedän että äiti tykkää sellaisesta mutta ei itse raaski maksaa sitä. En anna muillekaan tavaroita, esim siskolle leivon jotain kun sisko ei itse tykkää leipoa.

Vierailija
12/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä panostetaan vain ruokiin. Hieman tunnelma valoja ja koristeita. Eipä sitten mitään muuta kuin levätään. Ei yhtään haittaa joulukrääsä kaupoissa. 

Vierailija
13/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt vielä? Ensinhän vuorossa on Halloween ja Kiitospäivä.

Vierailija
15/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi, kinkku, torttuja ja paljon suklaata. Se riittää - ja tietenkin joululaulut.

Perinteet helpottavat suuresti jouluvalmisteluja ja tulee halvaksi. Ne samat joulutaulut ja liinat, jotka olivat jo mummolla, tutut kuusenkoristeet ym. Ei tarvitse paljon ostaa.

Vierailija
16/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana joulu!

Vierailija
17/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tyhmä ostaa jollekkin  roinaa jota ei tarvitse?

Vierailija
18/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat matkan

Vaikka Tallinnaan

Vierailija
19/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietän joulua vain vanhempien takia. He haluavat hössöttää ja aina pitää ollla kaikki joulukliseet kinkkuineen, joulutorttuineen ja joulukuusineen. 

Sitten kun heistä aika jättää, minun joulunvietto loppuu kokonaan. Tavallinen päivä vaan. 

Vierailija
20/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kenenkään ole pakko heti alkusyksyllä alkaa tekemään mitään jouluun liittyvää? Joulukuussa ehtii hyvin kyllä.