Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno??

23.12.2006 |

Heippa taas pitkästä aikaa!!

Kaipaisin kipeästi vastausta mieltäni painavaan kysymykseen.

Siis menkkani alkoivat tänään, niin kuin pitikin. Äsken kun olin suihkussa, " tipahti" alapäästäni lattiallle noin 4cm pituinen veriklöntti. Voiko tässä vaiheessa tapahtua ns. aikainen keskenmeno? Minulla ei nimittäin aikaisemmin ole ollut kyseistä...siis kuukautisten aikaan verihyytymiä tms., muuta kuin ehkä muutaman kerran, ja silloinkin hyytymät olivat vain pikkurillin kynnen kokoisia. Emme me vieläkään yritä vauvaa, mutta mahdollinen raskaus olisi kuitenkin ollut. Liittyykö keskenmenoon aina kovia kipuja ym.? Minulla ei nimittäin kipuja ollut...muuta kuin tavallisia menkkakipuja...

Vastatkaa pliis joku!! :/

Ja anteeksi nämä vuodatukset....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet testin ja se näyttää plussaa, voi olla, että oli keskenmeno, tai sitten jotain muuta hyytymää vain, ja raskaus silti jatkuu normaalina. Alkoiko menkat siis ihan normaaleina tänään? Siis yhtä runsaina jne kuin normaalisti? Voihan noita klönttejä tulla muutenkin menkkojen aikana, vaikkei ennen olisikaan tullut.

Aika " raa' alta" kuulostaa ehkä tuo testaaminen, mutta jos haluat tietää oletko/olitko raskaana, niin se taitaa kyllä olla ainoa keino.

Toivotaan, ettei ollut km vaan jotain limakalvoa.

Vierailija
2/3 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Jos kerran menkat on alkaneet, niin noita " sattumia" kyllä voi tipahdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!! Ja hyvää joulua kaikille:)