"Haukio on nuori nainen, niin lyhyet asut sopivat hänelle hyvin."
Oi, mukavaa että me 46-vuotiaat ollaan vielä nuoria
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukio on ikäisekseen tyttömäinen kyllä, ei ole turvonnut niinkuin muut ikäisensä. Tolla kropalla voi pitää tuommoista vaatetta.
Missä te näette näitä turvonneita? Ei mun ikätovereista kukaan ole, ihan normaalipainoisia kaikki ollaan. Vai liittyykö asuinpaikkaan?
Vm-76 (Länsirannikolta)
Siinähän se tuli. Länsirannikolta.
Itä-Suomi vääristää kaikki mahdolliset tilastot Suomesta ja Suomalaisista selvästi huonompaan suuntaan.
Minkäs sitä kukaan perimälleen mahtaa.
Ei olis jenni näyttäny hyvältä jos olis ollu midimittanen leninki päällä. Sellasen kans on oltava huiman korkeat korot ettei näytä navetasta tulleelta. Ei ole jennin tyyliä se.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis jenni näyttäny hyvältä jos olis ollu midimittanen leninki päällä. Sellasen kans on oltava huiman korkeat korot ettei näytä navetasta tulleelta. Ei ole jennin tyyliä se.
Moni tuntuu niitä tollasia andiatan leninkejä haukiolle peräänkuuluttavan. Ei sopis, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu niitä tollasia andiatan leninkejä haukiolle peräänkuuluttavan. Ei sopis, sanon minä.
HenkkaMaukka olisi varmaan sopinut tilaisuuteen=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentin vaimon pitää ollakin vähän tätimäinen eikä leikkiä jotain bileprinsessaa kuten entinen pääministeri.
Onko Macronin vaimo tätimäinen tai bileprinsessa? Tässä oli kyse tyylistä.
Sekä että?
Vierailija kirjoitti:
Uudet määritelmät:
Vauva= 0-3 vuotias
Taapero= 3-6 vuotias
Lapsi= 6-12-vuotias
Teini= 13-19-vuotias
Nuori nainen= 20-46-vuotias
Keski-ikäinen=47-65-vuotias
Ikääntyvä=65-70-vuotias
Eläkeikäinen=70-75-vuotias
Ikäihminen =75-80-vuotias
Vanhus =80 - x vuotiasJokamiehenoikeudet = Joka-isen oikeudet
Niinpä, meikäläinen kuuluu tuohon ryhmään ikäihminen, mutta pukeudun nuorekkaammin kuin Haukio, sorry vaan.
moi
Lihoa ei voi, jos jättää epäterveelliset herkut väliin? Siinä meillä varsinainen asiantuntija. Missä tutkimustuloksiasi on julkaistu?