"Haukio on nuori nainen, niin lyhyet asut sopivat hänelle hyvin."
Oi, mukavaa että me 46-vuotiaat ollaan vielä nuoria
Kommentit (47)
Entäs ne Victoria, Madeleine ym. jotka käyttivät juhlissa pitkiä iltapukuja? Ne ei oo nuoria?
Haukio on ikäisekseen tyttömäinen kyllä, ei ole turvonnut niinkuin muut ikäisensä. Tolla kropalla voi pitää tuommoista vaatetta.
Ja aina ne puolipitkät hihat. Yök.
Kun näyttää hyvältä, niin 46-vuotiastakin voidaan ajatella nuorena. Voi toki näyttää hyvinkin vanhalta.
Eikö noille saisi mitään tyylineuvojaa? Ei tarttis aina mummokoltussa kulkea.
Haukio on näyttänyt viimeiset 20 vuotta vahaan upotetulta nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Täsä, ol hyvä
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/f179deb7-2522-440f-b92a-2d8c6…
Jenni on kerrassaan upea!
Leipälävet nyt tukkoon leivinuunit!!!
Rouva Haukiolla on oma selkeä tyylinsä. Asu oli etikettiin sopiva. Suomessa presidenttiparit ovat kautta aikain pukeutuneet hillitysti. Meillä ei keekoilla hatuilla ja räikeillä liehuhelmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Haukio on ikäisekseen tyttömäinen kyllä, ei ole turvonnut niinkuin muut ikäisensä. Tolla kropalla voi pitää tuommoista vaatetta.
Haukion vaatteissahan juurikin on tätimäisyyttä monen tarpeisiin. Paljon kauniimmat ja nuorekkaammat asut Ruotsin prinsessoilla tyylikkyydestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Haukio on näyttänyt viimeiset 20 vuotta vahaan upotetulta nelikymppiseltä.
Larry David on myös näyttänyt 90-luvulta asti seitsemänkymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette näitä turvonneita? Ei mun ikätovereista kukaan ole, ihan normaalipainoisia kaikki ollaan. Vai liittyykö asuinpaikkaan?
Vm-76 (Länsirannikolta)
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kerrassaan upea!
Leipälävet nyt tukkoon leivinuunit!!!
Upea on ja siksi on sääli, ettei upeammin pukeudu, kun kerran tilaisuus on. Harvoilla on.
En ole leivinuuni, ihan vaan tiedoks;-)
Justhan oli surmattu "keski-ikäinen mies", joka oli uutisen edetessä "mies kuusissakymmenissä".
Presidentin vaimon pitää ollakin vähän tätimäinen eikä leikkiä jotain bileprinsessaa kuten entinen pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette näitä turvonneita? Ei mun ikätovereista kukaan ole, ihan normaalipainoisia kaikki ollaan. Vai liittyykö asuinpaikkaan?
Vm-76 (Länsirannikolta)
Minä kyllä olen turvonnut, vm -78. Ei liittyne asuinpaikkaan, kaikenlaista kroppaa löytyy ikätovereilta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "turvonnut"?
Turpoaminen tarkoittaa nesteen kertymistä, joka johtuu jostain sairaudesta tai syöpälääkityksestä. Lihominen on ihan eri asia ja johtuu epäterveellisten herkkujen mässäilystä.
Lähde?