"Haukio on nuori nainen, niin lyhyet asut sopivat hänelle hyvin."
Oi, mukavaa että me 46-vuotiaat ollaan vielä nuoria
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Justhan oli surmattu "keski-ikäinen mies", joka oli uutisen edetessä "mies kuusissakymmenissä".
Niin? Jos se on jotain 59-61 v niin sehän on keski-ikäinen.
Pönäkkä viisikymppinen se on eikä mikään nuori.
Hän oli täysin alipukeutunut.
Haukio on jämähtänyt tuohon tuttuun tyyliin. Ihan kaunis mekko, mutta pitkä puku olisi ollut etiketin mukainen. Kuka neuvoisi häntä?
Vierailija kirjoitti:
Presidentin vaimon pitää ollakin vähän tätimäinen eikä leikkiä jotain bileprinsessaa kuten entinen pääministeri.
Kumpaa edustaa Victoria? Niin, ei kumpaakaan, vaan upeaa tyyliä!
Sirovartaloiset pukeutuu noin. Ei ole mitään syytä itseään peittää. Sitä paitsi Jenni tekee sen tyylillä.
Miltä se olisi näyttänyt jos Jennin kokoinen olisi mennyt laahusta pidellen? SE vasta olisi naurettavalta näyttänyt ja hän olisi tehnyt itsestään huomion keskipisteen.
Nyt pukeutui tyylikkäästi mutta ei liian huomiota herättävästi.
Vaikka ikävä kyllä tyylilleen ei saisi näköjään olla uskollinen. Aina siis tekee muotiasiantuntijan mielestä virheen. Voi huokaus. Klassinen oma tyyli on kuitenkin kaiken kulmakivi. Sen kantaa juuri niinkuin osaa, eikä tunne oloaan epämykavaksi. Epämukavuuskin näkyy. Siitä vasta lehdet nauttisi......
Jennillä on itsetuntoa olla oma itsensä! Se on esimerkki meille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noille saisi mitään tyylineuvojaa? Ei tarttis aina mummokoltussa kulkea.
On tarkoin harkittua: pakko näyttää mummolta iäkkään puolison rinnalla. Jotenkin hänen kommenteistaan olen tulkitsevinaan että hän on jäänyt aika yksin ja vailla ikäistään seuraa, olisi varmaan halunnut joskus myös ikäistään miesseuraa vaikka elämä ykkösnaisena ehkä palkitseekin monin muun tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Presidentin vaimon pitää ollakin vähän tätimäinen eikä leikkiä jotain bileprinsessaa kuten entinen pääministeri.
Onko Macronin vaimo tätimäinen tai bileprinsessa? Tässä oli kyse tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan oli surmattu "keski-ikäinen mies", joka oli uutisen edetessä "mies kuusissakymmenissä".
Keski-ikäinen tarkoittaa elämän puolivälissä olevaa, ei loppusuoralla olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Macronin vaimo tätimäinen tai bileprinsessa? Tässä oli kyse tyylistä.
Vanha harppu.
Oli alipukeutunut. On keski-ikäinen. Hoikka ei muutu nuoreksi. Ikä on mikä on.
Uudet määritelmät:
Vauva= 0-3 vuotias
Taapero= 3-6 vuotias
Lapsi= 6-12-vuotias
Teini= 13-19-vuotias
Nuori nainen= 20-46-vuotias
Keski-ikäinen=47-65-vuotias
Ikääntyvä=65-70-vuotias
Eläkeikäinen=70-75-vuotias
Ikäihminen =75-80-vuotias
Vanhus =80 - x vuotias
Jokamiehenoikeudet = Joka-isen oikeudet
Ehkä tärkeintä on että asu on etiketin mukainen(kyllä) ja kantajansa tyyliin sopiva(kyllä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukio on ikäisekseen tyttömäinen kyllä, ei ole turvonnut niinkuin muut ikäisensä. Tolla kropalla voi pitää tuommoista vaatetta.
Missä te näette näitä turvonneita? Ei mun ikätovereista kukaan ole, ihan normaalipainoisia kaikki ollaan. Vai liittyykö asuinpaikkaan?
Vm-76 (Länsirannikolta)
Sama täällä, nykyajan 40-50 vuotiaat ovat hoikkia ja nuoren näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne Victoria, Madeleine ym. jotka käyttivät juhlissa pitkiä iltapukuja? Ne ei oo nuoria?
Vickan ja Haukio ovat samanikäisiä. Valintakysymyksiä.
Hän on noin 30 vuotta liian vanha noihin pikkukolttusiin, joita hän sitkeästi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen tarkoittaa elämän puolivälissä olevaa, ei loppusuoralla olevaa.
Olen 54, en koe että olen loppusuoralla enkä keski-ikäinen myöskään. Olen aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole leivinuuni, ihan vaan tiedoks;-)
Täällä isojen kateellisten naisten leipälävet laulaa ja ahterit muistuttaa leivinuunia.
Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukio on ikäisekseen tyttömäinen kyllä, ei ole turvonnut niinkuin muut ikäisensä. Tolla kropalla voi pitää tuommoista vaatetta.
Missä te näette näitä turvonneita? Ei mun ikätovereista kukaan ole, ihan normaalipainoisia kaikki ollaan. Vai liittyykö asuinpaikkaan?
Vm-76 (Länsirannikolta)
Siinähän se tuli. Länsirannikolta.
Itä-Suomi vääristää kaikki mahdolliset tilastot Suomesta ja Suomalaisista selvästi huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vm-76 (Länsirannikolta)
Sama täällä, nykyajan 40-50 vuotiaat ovat hoikkia ja nuoren näköisiä.
Todellisuudessa 70 % väestöstä on ylipainoisia, joten harvassa on nelikymppiset hoikat.
Kutsussa EI OLE OLLUT merkintää: Iltapuku.
Rouva Haukio oli etiketin mukaan pukeutunut, tyylikkäästi ja muodikkaasti pukeutunut.
Kuvista näkee, että useilla naisilla, jopa vanhemmalla naisilla,
oli lyhyet juhlapuvut.