Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkätakia monet on niin välinpitämättömiä suojatietä kohtaan

Vierailija
15.09.2023 |

Itse ulkoilen paljon, tulee liikuttua kaupungissa ja myös ei niin vilkkaissa paikoissa kaupungin ulkopuolella. Asia mihin törmää jatkuvasti on se kuinka kiire joillakin ihmisillä on joka paikkaan. Jalankulkijoita seisotetaan vaikka kuinka kauan, koska tekeehän auto ihmisestä automaattisesti ns. paremman ihmisen.

Tänäänkin tuli tilanne vastaan jossa autoilija ajoi selkeää ylinopeutta, mulkaisi minua vihaisesti ja kääntyi suojatielle antamatta tietä. Asiassa on yksi mutta, autoilija ei katsonut tien toiselle puolelle ollenkaan josta oli myös tulossa pikkutyttö reppu selässä ilmeisesti koulusta kotiin, jos tyttö ei olisi pysähtynyt olisi hän ajanut tytön päälle. Noin pienestä voi ihmishenki olla kiinni, nyt ei tapahtunut onnettomuutta, mutta kun noin käyttäytyy niin varmasti kyseinen henkilö joskus ajaa vaikkapa lapsen yli autollaan.
Ymmärrän toki, että monia ihmisiä ei tälläisen vanhemman ihmisen henki kauheasti kiinnosta, mutta olen huolissaan noista lapsista jotka tulee koulusta kotiin, kun ei heilläkään ole kauhean turvallista kulkea noiden kaahaajien keskuudessa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin vaan ajaa. Vituttaa ne jotka pysäyttää auton, vaikka joku on jo valmiiksi pysähtynyt ja odottaa auton ohi menoa, vaikka se ei oikeastaan lainkaan nopeuta sitä kadunylitystä. Kuluu vaan enemmän bensaa.

Sinustako tämä vitutuksesi on verrattavissa siihen, että asetetaan toinen hengenvaaraan? Pitäisikö suojatiet poistaa kokonaan vai?

Onko se nyt siis hengenvaarallista odottaa, että auto menee ohi? Joku turhaan pysähtyy ja siten pitää mennä siihen nyökkäilemään kiitoksia. Monet miehet vielä pysähtyy vaan siksi, että pääsee katselemaan tissejä ja pyllyä. Kiva siinä sitten ylittää tujotettavana tietä.

Onhan se turvallisempaa katsella perseitä pysäytetystä autosta suojatiellä.

Tämän olen huomannut että useimmiten sitä tietä antaa mies kuin nainen.🤣

Olen monasti miettinyt, että onko lenkkeilevä nainen muille naisille niin paha uhka, että pitää ihan hipurina vetää ohi.

Vierailija
42/46 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää olla tappamatta tiellä liikkuvia, älkää ajako kännissä. Tiedän, että joillekin teistä se on ylivoimaisen vaikeaa kommenteista päätellen ja luultavasti tapatte jonkun elinaikananne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää olla tappamatta tiellä liikkuvia, älkää ajako kännissä. Tiedän, että joillekin teistä se on ylivoimaisen vaikeaa kommenteista päätellen ja luultavasti tapatte jonkun elinaikananne. 

Kiitos vinkistä. Vaimo juuri meinasi lähteä kännissä tappamaan ihmisiä, mutta mainitsin hänelle asiasta, eikä nyt lähdekkään.

Vierailija
44/46 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Vaimo juuri meinasi lähteä kännissä tappamaan ihmisiä, mutta mainitsin hänelle asiasta, eikä nyt lähdekkään.

Kyllä mä olen useasti miettinyt jos jonkun haluisin tappaa tekisin sen autolla kännissä.

Vierailija
45/46 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainen sääntö joka pitäisi poistaa nyt kun liikenne määrät ovat kasvaneet. Autoilijoilla on enemmän niitä ns häiritseviä tekijöitä. Pimeys, keliolosuhteet, kuolleet kulmat, jne. Olisi paljon turvallisempaa, jos väistämisvelvollisuus olisi jalankulkijoilla.

Väistämisvelvollisuus tuntuu jo nyt olevan jalankulkijoilla, kun osa autoilijoista ajaa aivan päättömästi 🤬

Vierailija
46/46 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kun jotkut autoilijat oikein kaasuttavat kun näkevät että ihminen on astumassa suojatielle. Mikähän pershärö näillä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan