Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä noi avokeittiön äänet on häiritseviä olkkarin puolella oleskelevalle

Vierailija
15.09.2023 |

Toinen tekee just ruokaa. Yritin telkkua katsella ja äänet jää kyllä keittiöstä tulevien ruuanlaittoäänien alle. Saispa oven kiinni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Meilläkin mies ja tytär juttelevat just avokeittiössä kun purkavat kauppakasseja mutta ei häiritse yhtään. Tv on vielä lähes äänettömällä

Kai mä olen vain tottunut ääniin kun aikoinaan oli 4 lasta kotona (+kaverinsa) ja tein töitä avokonttorissa.

Vierailija
2/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon näyttäisi olevan myynnissä asuntoja joista väliseinät purettu pois ja korkeakiilto-valkoinen keittiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon näyttäisi olevan myynnissä asuntoja joista väliseinät purettu pois ja korkeakiilto-valkoinen keittiö.

Ensimmäisenä menisi keittiö vaihtoon ja tilalle laatua. Ja seinät todellakin takaisin. Vain todelliset juntit ruokailevat, tekevät ruoan, oleskelevat ja varmaan nukkuvatkin samassa tilassa. Näinhän aikoinaan torpissa tehtiinkin.

Vierailija
4/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hiljasempaa henkilökuntaa.

Vierailija
5/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä menisi keittiö vaihtoon ja tilalle laatua. Ja seinät todellakin takaisin. Vain todelliset juntit ruokailevat, tekevät ruoan, oleskelevat ja varmaan nukkuvatkin samassa tilassa. Näinhän aikoinaan torpissa tehtiinkin.

Äläpä yhtään juntittele entisaikojen suomalaisia. Sieltä sinäkin olet kotoisin.

Vierailija
6/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa ollenkaan keittiön äänet

Telkkaria voisin heittää roskiin

Vierailija
7/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtis kyllä ukko vaihtoon, jos se makais sohvalla telkkaria kattomassa kun mä teen yksin ruokaa. Avokeittiö tai ei.

Vierailija
8/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös laiskaa toisen työnäänet juurikin nukuta?

Vierailija
9/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kärytkin haittaavat ja ruuanlaiton kilinät ja pesukoneen rumpsutus.

Vierailija
10/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtis kyllä ukko vaihtoon, jos se makais sohvalla telkkaria kattomassa kun mä teen yksin ruokaa. Avokeittiö tai ei.

Meillä taas vallitsee tasa-arvo. Mies saa maata sohvalla ihan vappasti, kunnteen ruokaa, mutta vastineeksi minä makaan sohvalla, kun mies siivoaa keittiötä.

Me emme tee tästä erokysymystä.

Vierailija
11/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Meilläkin mies ja tytär juttelevat just avokeittiössä kun purkavat kauppakasseja mutta ei häiritse yhtään. Tv on vielä lähes äänettömällä

Kai mä olen vain tottunut ääniin kun aikoinaan oli 4 lasta kotona (+kaverinsa) ja tein töitä avokonttorissa.

Koska sinusta on tullut kuuro.

Vierailija
12/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yhtään juntittele entisaikojen suomalaisia. Sieltä sinäkin olet kotoisin.

Täh? Hehän olivat niitä todellisia juntteja, joten miksi ihmeessä en juntittelisi juuri heitä?

Onko junttius sinulle jotenkin negatiivinen asia?

Vierailija
13/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään avokeittiössä, on kivaa ettei sinne tarvitse syrjäytyä. Äänet ja tuoksutkin ovat kodikkaita. Me tosin katsotaan leffat tietokoneelta luurilla.

Vierailija
14/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kärytkin haittaavat ja ruuanlaiton kilinät ja pesukoneen rumpsutus.

Siihen samaan vielä kaikkien pierunkäryt yhteen, niin ai että kun on moternia ja skantinaavista.

Vierailija
15/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään avokeittiössä, on kivaa ettei sinne tarvitse syrjäytyä. Äänet ja tuoksutkin ovat kodikkaita. Me tosin katsotaan leffat tietokoneelta luurilla.

Kunnon wt-meno!

Vierailija
16/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon wt-meno!

Ahaa, okei. En olisi tiennyt, ei juuri olla tekemisissä ihmisten kanssa.

Vierailija
17/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon wt-meno!

Kylläpäs täällä on taas fiinejä ihmisiä!

Vierailija
18/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa yhtään.

t. yksin asuva

Vierailija
19/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon wt-meno!

Kerro tarkemmin mikä tuossa on wt:tä?

Vierailija
20/21 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa no meillä se on se ukko joka tekee niitä ruokia. Ei ole vielä tarttenut mihinkään lähteä että kai se on työnjakoon tyytyväinen. Ap