Burn outin kokeneet. Millaisia oireita teillä oli ennen kuin tuli
lopullinen romahdus?millainen tuo lopullinen romahdus oli?
Kommentit (9)
Alkoi mennä vähän liian lujaa ja mielikuvituskin temppuili. Olin välillä myös tosi hyökkäävä. Ei ole kovin tarkkoja muistikuvia vaikka se pääasiassa tänä vuonna tapahtuikin. Monesta asiasta voisin väittää että sitä ei ole oikeasti tapahtunut, niin sumeat on muistikuvat siitä ajasta. Keskittymiskyky on vieläkin ihan olematon.
Laita tuonne hakupalkkiin burnout niin löytyy monta ketjua kokemuksia
Olin ärtynyt, työt eivät maistuneet, unohtelin asioita, työt pyörivät mielessä koko ajan ja tulivat uniini, en saanut aloitettua mitään ajallaan. Minulla burnout liittyi yksin työhön, sen verran hyvissä ajoin asian huomasin, ettei ehtinyt vaikuttaa isommin koti elämässä. nyt pohditaan töissä miten saadaan työt taas sujumaan.
Unettomuus, vatsaoireet, päänsärky, levottomuus, muisti pätki, itkuisuus, vihaisuus, kyynisyys.
Stoppi oli se, kun toivoin jääväni auton alle, ettei tarvitse mennä töihin. Kerroin esihenkilölle, joka ohjasi työterveyteen. Lepäilin sitte puoli vuotta ja kävin psykoterapeutilla.
Palasin töihin muutetulla työnkuvalla. Sen jälkeen mennyt paremmin.
Unettomuus, masennus, ahdistus, paniikkioireet, väsymys, kyynisyys,itkuherkkyys yms jne.
Vierailija kirjoitti:
An us supisteli ja jouduin hakemaan tummaa täyttöä...taksareilta
Siis työnsit peräaukkoosi palaneet makkaraperunat? Fetissinsä kullakin.
Levottomuus iltaisin, huono unenlaatu, ja sitten ihan ykskaks aivan jäätävä paniikkikohtaus, ja syke taivaissa, kun soittelin 112.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
An us supisteli ja jouduin hakemaan tummaa täyttöä...taksareilta
Siis työnsit peräaukkoosi palaneet makkaraperunat? Fetissinsä kullakin.
la kutaksarit pa nee kaikkea, niin myös an ustani
Muisti ei toiminut, nimet eikä asiat pysyneet mielessä. Päänsärkyä päivittäin, toimintakyky laski. Kotona ei jaksanut tehdä mitään työpäivän jälkeen. Unettomuus, vaikeus nukahtaa ja kesken yöunien heräily. Lopulta ajatus ei toiminut, puhuminenkin oli vaikeaa, silmien edessä oli sumuverho ja silmät katsoivat 'tyhjään'. Jälkikäteen kuulin käsitteen 'aivosumu', liekö ollut sitten sitä.