Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan kerrankin asioista oikealla nimellä: Parisuhde on tila, missä nainen antaa vakireikää ja mies tarjoaa siitä hyvästä resurssinsa naisen käyttöön

Vierailija
14.09.2023 |

Jos miehen tajottavat resurssit loppuvat jostain syystä, esim työttömyys, lähtee myös nainen paremille apajille. Prove me wrong.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on vaan yksi versio. Parisuhteessahan voi olla myös 2 naista tai 2 miestä. Kumpi vaan voi olla varakkaampi. Suhteita on monenlaisia. No, kyllähän sä tän jo tiesitkin vaikka yleistit tarkoituksellisesti. Mukavaa iltaa sulle!

Vierailija
2/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa olla sinkkuna niin ei tarvitse "antaa vakireikää" kenellekään.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen "miehen resurssit"? 😂

Vierailija
4/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole ikinä kukaan mies elättänyt, enemmän toisinpäin.

Vierailija
5/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehet eivät käy töissä, joten nainen elättää perheen. Miehellä ei ole resursseja.

Vierailija
6/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mies ei tarjoa mitään vaan on elätti.

Vierailija
7/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu ja happamat marjat. Nillin nillin.

Vierailija
8/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kokenut seksiä pakollisena "antamisena" kun nautin siitä itsekin.

Mutta pidä toi, sulla varmaan käy flaksi markkinoilla.

Vierailija
9/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono diili miehille.

Vierailija
10/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne nykypäivän lökäpöksymiesten resurssit ovat? Pelaavat nettipelejä ja kusevat tyhjään kokispulloon, koska ovat niin laiskoja, etteivät viitsi koneeltaan lähteä edes vessaan? Juu, ei kiitos.

Vierailija
11/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laihdutat ja pukeudut nätisti niin saatat vielä löytää jonkun miehen!

Vierailija
12/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä onnellisesta avioliitosta. Kyllä me ollaan ihan puolisot, rakastavaiset ja elämänkumppanit eikä reikä ja resurssit.

Vierailija
13/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole enää. Tervetuloa 2000-luvulle.

Vierailija
14/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihdutat ja pukeudut nätisti niin saatat vielä löytää jonkun miehen!

No sen jo tiedämme ettei palstapelleistä ole miehiksi, resursseja näillä ei todellakaan ole.

Vierailija
15/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole enää. Tervetuloa 2000-luvulle.

Miten niin "enää"? Suomessa naiset ovat aina tehneet työtä siinä missä miehetkin. Raataneet pelloilla ja metsissä.

Vierailija
16/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä otin työttömän miehen jolla ei mitään resursseja ollut. Tuulen huuhtoma perse, ei aikomustakaan tehdä töitä, ei mitään kädentaitojakaan. Ei jumankauta omassa pyöränkumissaan saa ilmaa pysymään, saati että minua olisi auttanut. Ei porakonetta uskaltanut käyttää.

Seksiä siltä ei saanut.

Nl ei siinä vielä jos olisi ollut kiltti ja rakastava ja uskollinen, kuten aluksi luulin.

Ilkeä veemäinen häntäheikki joka ei voinut olla vahtaamatta kaikkia naisia ja keräämättä näitä 30 vuotta nuorempia instabeibejä kavereikseen kymmenittäin.

Saa nyt runkuttaa itsekseen niille naisille jotka minun sijaani valitsi. Rahat mulla meni, mutta tyhmästä päästä...

Vierailija
17/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitkä resurssit?

Vierailija
18/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä otin työttömän miehen jolla ei mitään resursseja ollut. Tuulen huuhtoma perse, ei aikomustakaan tehdä töitä, ei mitään kädentaitojakaan. Ei jumankauta omassa pyöränkumissaan saa ilmaa pysymään, saati että minua olisi auttanut. Ei porakonetta uskaltanut käyttää.

Seksiä siltä ei saanut.

Nl ei siinä vielä jos olisi ollut kiltti ja rakastava ja uskollinen, kuten aluksi luulin.

Ilkeä veemäinen häntäheikki joka ei voinut olla vahtaamatta kaikkia naisia ja keräämättä näitä 30 vuotta nuorempia instabeibejä kavereikseen kymmenittäin.

Saa nyt runkuttaa itsekseen niille naisille jotka minun sijaani valitsi. Rahat mulla meni, mutta tyhmästä päästä...

Rakkaus on ihmeellinen asia.

Vierailija
19/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun teorian perusteella seksuaalisesti haluttomalla miehellä ei ole mitään syytä olla parisuhteessa, mutta silti tällaisia parisuhteitakin löytyy paljon. Sinun tulisi miettiä, onko teoriasi sittenkään kovin kattava.

Vierailija
20/26 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi miehen resurssit ei ole paljoa säväyttäneet. 

Mikä nykyaikana on hyvä; nainen tienaa omat rahansa. Mies jää vinkumaan sitä vakireikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä