Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ette kai te osta miehellenne joululahjaksi kalsareita?!?

Vierailija
23.12.2006 |

Mitä se kertookaan av-mammojen miesten kyvystä huolehtia itse hygieniastaan? Mun mies loukkaantuisi, sillä hän on itse tarkka alusvaatteistaan ja kosmetiikastaan sekä parranhoitovälineistään. No sen ymmärrän, jos niihin kalsareihin liittyy jokin hupijuttu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kalsarit on oiva lahja: Ainakin tulee käyttöön. Ei mitään krääsää.

Vierailija
2/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieheni osaa niitä ihan itsekin ostaa. voi jeesus ap, onko sulla se aika kuukaudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se on vähän sellainen ylimääräinen lahja, " oikeat" lahjat on erikseen. Meillä mies kalsareiden suurkuluttaja, joten ihan sen takia!

Vierailija
4/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä se kertookaan av-mammojen miesten kyvystä huolehtia itse hygieniastaan? Mun mies loukkaantuisi, sillä hän on itse tarkka alusvaatteistaan ja kosmetiikastaan sekä parranhoitovälineistään. No sen ymmärrän, jos niihin kalsareihin liittyy jokin hupijuttu.

No eihän se sitä tarkoota, ettei miehet osaa huolehtia hygieniasta jos saavat lahjaksi alusvaatteita. On sulla kummallinen järjenjuoksu.

Itse ostin miesystävälle neljät eri bokserit: kaksissa on superman-logot, yksissä lukee honeybunny takapuolessa ja yhdet on wagner-pöksyt. Ollaan seurusteltu vasta kuukausi, niin ei nyt vielä osaa ostaa jotain muuta.

Vierailija
5/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinin alushousut, hintaa reilu 50e, eli tuskin niitä itse olisi ostanut. Edellisinä vuosina olen ostanut Bossin alushousuja. On muuten tykännyt aina. Ei mitään tusinatavaraa joululahjaksi!

Mistä tulikin mieleeni, että itse sain yksi vuosi jotain ihan hirveitä stringejä (ei edes nättejä tai seksikkäitä) ja lisäksi Sloggit!? Mitä ihmettä mies oikein ajattelee???

Vierailija
6/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa mies kyllä itse pääsääntöisesti alkkarinsa.

En minä ainakaan loukkaannut jos saan mieheltä hyvännäköisiä alusvaatteita tai vaikkapa hajuvettä.

Vierailija
7/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet joulunpunaiset alushousut. Osaa mies itsekin ostaa, mutta niin minäkin. Mutta ole AP huoleti, saa mieheni muutakin kuin alsongit.

Vierailija
8/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björn Borgit tai vastaavat seksikkäät boxerit.

Vierailija
9/9 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita itse tykkään katsoa kun tossa vieressä oleilee!!!!