Miksi parisuhteessa eläville naisille pitäisi maksaa samaa palkkaa, kuin miehille?
Vaikka naiset kuitenkin haluavat että mies maksaa ja tarjoaa milloin mitäkin. Ei ole varaa tarjota, jos on sama palkka
Kommentit (6)
Ei avioliitolla ja palkalla ole mitään tekemistä keskenään.
Palkkaa saadaan työstä ja siinä pitää olla tasa-arvo voimassa.
Harvoinhan näissä kilttimehen aloituksissa on mitään järkeä, mutta nyt vetäsi kyllä pohjat.. miten sen miehen palkka PIENENEE, jos sille naiselle maksetaan samasta työstä samaa palkkaa?
No mä tienaan tuplasti sen mitä mieheni. Voisi mies nostaa melkoisen mekkalan, jos mun palkastani vietäisiin yli puolet, koska suurelta osalta elätän perheen (ja miestäkin siinä sivussa).
No vaikka siksi, ettei vaimon tarvitse jonottaa ruoka-apujonossa samaan aikaan kuin miehensä ajelee autolla kauppaan ostamaan pihviä. Tiedän tällaisen pariskunnan, jossa mies tienaa hyvin, vaimo sairas eikä ole töissä. Vaimo jonottaa ruoka-apua ja mies ostelee itselleen kaupasta. On niin sairasta kuin voi olla ja mietin millä mies kiristää vaimoa olemaan eroamatta.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka siksi, ettei vaimon tarvitse jonottaa ruoka-apujonossa samaan aikaan kuin miehensä ajelee autolla kauppaan ostamaan pihviä. Tiedän tällaisen pariskunnan, jossa mies tienaa hyvin, vaimo sairas eikä ole töissä. Vaimo jonottaa ruoka-apua ja mies ostelee itselleen kaupasta. On niin sairasta kuin voi olla ja mietin millä mies kiristää vaimoa olemaan eroamatta.
Tää on kyllä oikeasti järkyttävää.
Lässyn lässyn lää. Tilaa vaimo aasiasta niin maksat koko suvun elämän. Suomalainen nainen elättää itse itsensä ja usein myös sen miehen. Naiset sitä naiset tätä, väsynyttä, niin väsynyttä.