Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: 9 vuotias tyttö ryöstettiin teräaseella uhaten

Vierailija
14.09.2023 |

Poliisi : Tällainen on ollut nyt lisääntymään päin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009834001.html

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teräaseen halluspidosta julkisilla paikoilla pitäisi saa kolme vuotta ehdotonta samantien, ihan sama minkä ikäinen kyseessä. 

Jos ostan halkokirveen saunapuiden pilkkomista varten, kuinka saan sen halkoliiteriini?

Mikä on halkokirves?

Siinäpä sitä on tsadilaiselle älykölle ihmettelemistä KVG. Sama kuin halakasukirves.

Vierailija
102/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teräaseen halluspidosta julkisilla paikoilla pitäisi saa kolme vuotta ehdotonta samantien, ihan sama minkä ikäinen kyseessä. 

Jos ostan halkokirveen saunapuiden pilkkomista varten, kuinka saan sen halkoliiteriini?

Mikä on halkokirves?

Siinäpä sitä on tsadilaiselle älykölle ihmettelemistä KVG. Sama kuin halakasukirves.

Murre-eroja vain. Älä toki pahastu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten mulla on aina pari kätevää

kalastusvälinettä mukana.

Aina. Jää ryöstäjille muisto poskeen.

Vierailija
104/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusula, goodbye kirjoitti:

Että jaksaa ottaa pattiin nämä tämmöiset äitykät 🙈😡 Miettii ja pohtii Pitäiskö (!?)ottaa yhteyttä 112?????

Jumalauta, Se on törkeä ryöstö jos on kättä pidempää teräasetta käytössä ja Haloo: tyttö on 9 vuotias!!!

Mitä nämä tämmöiset vanhemmat on?

Heti ja ihan heti yhteys hätäkeskukseen ja sen jälkeen vasta etsimään tyyppejä jos ja kun annetaan lupa. Oon ihan sanaton näitten kädettömien kanssa!

Tuon kohtalokkaan virheen takia näitä tyyppejä saada koskaan kiinni.

Voimia tytölle että kestät aikuisten hölmöilyä

Tätä mäkin ihmettelin.

Niille jotka kyselee ryöstäjien moraalin tai omatunnon

perään: ei sitä ole.

Tuollaisia mulkeroita vastaan pitää puolustautua

niin ettei ole tarvetta humauttaa kuin kerran.

Vierailija
105/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viher punikit onnessaan vihdoinkin vihreä siirtymä alkaa toteutumaan. nasiman kummi pojat esittelivät kulttuuriaan hänen mielestään kulttuurin vaihtoa. kait hakee pojille kulttuuri apurahaa. syyttää suomi lasta rasismista kun ei suosilla antanut rahojaan.

Vierailija
106/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pienten tyttöjen eikä poikenkaan, käyttää pyöräillessä eikä kävellessäkään, mitään oikoteitä, eikä oikopolkuja.

Julkisia teitä pitkin täytyy kulkea.

Ja voi soittaa kotia, kun lähtee kyläpaikasta, kaverin luota, tai leikkipaikalla, että vanhemmat tietää odottaa kotiintuloa tiettyyn aikaan.

Täysi lapsihan 9 vuotias vasta on.

Vierailija
107/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilan tyylinen sisäoppilaitos, jossa talonmies vetäisi pannuhuoneessa hanuriin joka ilta olisi sopiva paikka.

Tuolla tavalla kasvatetaan vain lisää väkivaltaisuutta.

Ja uhmaa.

Vierailija
108/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Näillä ryöstöjillä ei ole näköjään minkäänlaista moraalia.

Lisää vaan n e e k e r e i t ä ja h i e k k i k s i ä suomeen.

Vierailija
109/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa yrjöttikö kuulla koko kesä sitä keksittyä r asismipaskaa. Totuus on ihan päinvastainen. Vihaan tätä maata. Hukutaan n e e k e r i p a s k a a n.

Vierailija
110/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinko havaitsevinani etnistä värinää uutisessa

Vierailija
111/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,monikulttuurisuus,näköalattomuus,koronatoimet, pojat on poikia,paha olo...valitkaa siitä:D

Vierailija
112/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt vaan ruvettava tavistenkin ihan varustautumaan, etälmautin, paprsuihke, joku aztalo jolla pistää kättä/jalkaa pakettikuntoon. Ei nää stanan finninaamamylkvistit usko muuta kuin omaa logiikkaansa, tähän on tultu 🥵

Vierailija
113/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi#un n€€k€rit ja hiekkan€€k€rit. Onneksi nyt on hallitus joka tekee tälle asialle jotain

Vierailija
114/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt on hallitus joka tekeekin asialle jotain

Vierailija
115/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nyt on hallitus joka tekeekin asialle jotain

Tarkastuspisteet eivät ole sama asia kuin paluumuutto

Vierailija
116/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisten wannabe-ryöstäjien ja heidän vanhempiensa on hyvä tajuta se, että Suomi on

muuttunut lyhyessä ajassa erittäin vaaralliseksi

paikaksi.

Näin ollen ihmiset puolustautuvat vähänkin uhkaavassa tilanteessa heti niin että hyökkääjälle voi tulla tosi paha pipi.

Mulle on samantekevää vaikka hyökkääjä tai uhittelija olisi 5-vuotias. Sekin on yksi lysti vaikka joutuisin itse

vankilaan.

Tällaiset on realiteetit nyt.

Leikilläänkään ei pidä pelotella ketään. Ei millään lailla.

Vierailija
117/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenikäisten wannabe-ryöstäjien ja heidän vanhempiensa on hyvä tajuta se, että Suomi on

paikaksi.

Näin ollen ihmiset puolustautuvat vähänkin uhkaavassa tilanteessa heti niin että hyökkääjälle voi tulla tosi paha pipi.

Mulle on samantekevää vaikka hyökkääjä tai uhittelija olisi 5-vuotias. Sekin on yksi lysti vaikka joutuisin itse

vankilaan.

jep, itsellenikin alkoi eräs n. 12-13v kundi soittamaan suutaan kaupassa jonottamisesta, kovin oli uhmakas ja hetken jouduin oikeasti miettimään, että mitä jos toi pikku-urpo päättää käydä päälle, että mitä saan tehdä, turpaan en ajatellut sen kokoiselta kaverilta aikuisena naisena ottaa eikä tuomiokaan kiinnosta, mutta karkuun meno ei myöskään. Onneksi olen keskivertoa pidempi ja ilmeeni oli vissiin riittävän tiukka, niin lähti kiroilleen menemään..ja tämä tapahtui ihan keskellä päivää. Ei ollut ihan alkuperäinen vilipetteri.

Vierailija
118/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paikaksi.

vankilaan.

jep, itsellenikin alkoi eräs n. 12-13v kundi soittamaan suutaan kaupassa jonottamisesta, kovin oli uhmakas ja hetken jouduin oikeasti miettimään, että mitä jos toi pikku-urpo päättää käydä päälle, että mitä saan tehdä, turpaan en ajatellut sen kokoiselta kaverilta aikuisena naisena ottaa eikä tuomiokaan kiinnosta, mutta karkuun meno ei myöskään. Onneksi olen keskivertoa pidempi ja ilmeeni oli vissiin riittävän tiukka, niin lähti kiroilleen menemään..ja tämä tapahtui ihan keskellä päivää. Ei ollut ihan alkuperäinen vilipetteri.

Sellaset voimafantasiat sieltä. Sori vaan kun puhkaisen feministisen voinakuplasi mutta 12 13v poika pyörittää aikuista naista miten haluaa. Perusbiologiaa

Vierailija
119/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paikaksi.

vankilaan.

Sellaset voimafantasiat sieltä. Sori vaan kun puhkaisen feministisen voinakuplasi mutta 12 13v poika pyörittää aikuista naista miten haluaa. Perusbiologiaa

ongelmaan tarttumisen sijaan: teinit uhittelee aikuisia kaupassa, sä tartut siihen että mä olen nainen, way to go :D 

Vierailija
120/143 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paikaksi.

vankilaan.

Mun lähikaupassa uhitteli jengi jossa oli 12-15 lasta.

Vanhin oli n 15, nuorimmat selvästi alle 10.

s

Teksti ja käytös oli sellaista, että panin kaiken yhden kortin varaan: otin käyttöön aikuisen naisen arvovaltani ja käskin lähimmät penskat pois tieltäni.

Muutaman minuutin päästä paikalle lipui poliisiauto.

Toinen työntekijä oli hälyttänyt.

Ne oli siis täysiä lapsia!