Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko punaiset hiukset kauniit vai ällöt?

Vierailija
14.09.2023 |

En ole punatukkahullu. Itsellä punaiset hiukset ja mietin värjäisinkö taas vaaleaksi?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan kuparinpunaiset.

Vierailija
2/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän muutenkin siitä onko tyyppi kaunis...sori....jos on sellainen pullukka oranssitukkainen ja jotain tatuointeja ja nenälävistyksiä, niin nou nou

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt muiden mielipidettä? Tottakai värjäät hiuksesi juuri sellaisiksi kuin itse haluat. Itse olen värjännyt koko aikuisikäni luonnollisen punaiseksi, minua usein luullaan aidosti punatukkainen. Olen vähän kateellinen niille, jotka ovat oikeasti :D

Vierailija
4/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt muiden mielipidettä? Tottakai värjäät hiuksesi juuri sellaisiksi kuin itse haluat. Itse olen värjännyt koko aikuisikäni luonnollisen punaiseksi, minua usein luullaan aidosti punatukkainen. Olen vähän kateellinen niille, jotka ovat oikeasti :D

Punaiset hiukset ei vaan koskaan kuulu kauneusihanteisiin. Nyt vasta eka missi joka punahiuksinen. Oon enempi ollut vaaleahiuksinen kuin punahiuksinen. Ei vaan rahaa kampaamoon enää. Mutta joo ehkä vaaleista hiuksistakin tulee mieleen joku bimbo.

Ap

Vierailija
5/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaiset hiukset ei vaan koskaan kuulu kauneusihanteisiin. Nyt vasta eka missi joka punahiuksinen. Oon enempi ollut vaaleahiuksinen kuin punahiuksinen. Ei vaan rahaa kampaamoon enää. Mutta joo ehkä vaaleista hiuksistakin tulee mieleen joku bimbo.

Ap

Lisään vielä että tykkään sellaisista viileän vaaleista hiuksista. En Marilyn vaaleista.

Ap

Vierailija
6/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole Kidman on oma ehdoton kauneusihanne. Nyt on taas vaalennuttanut hiuksia ja mielestäni ne ei sovi yhtään niin hyvin kuin punertavat.

Vierailija
7/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä ihmeen väliä jollain kauneusihanteilla on? :D

Tämä palsta on pullollaan huonoitsetuntoisia naisia, joiden aika menee ilmeisesti miettiessä omaa ulkonäköä ja sen rupsahtamista.

Vierailija
8/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ainakin minusta kauniit.

Vierailija
9/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicole Kidman on oma ehdoton kauneusihanne. Nyt on taas vaalennuttanut hiuksia ja mielestäni ne ei sovi yhtään niin hyvin kuin punertavat.

Mä en ole koskaan tykännyt Nicolesta. Joku joskus sanoi mua kyllä sama näköiseksi. Oisko muita kuuluisia punatukkaisia inspiraatioksi?

Ap

Vierailija
10/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan tykännyt Nicolesta. Joku joskus sanoi mua kyllä sama näköiseksi. Oisko muita kuuluisia punatukkaisia inspiraatioksi?

Ap

Gillian Anderson,

Kate Winslet nuorempana

Game of Thronesin Sansa

Vierailija
11/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Gillian Anderson,

Kate Winslet nuorempana

Game of Thronesin Sansa

Tuo Sansa on luonnon blondi ei punatukkainen, Kate Winslet myös. Ja ainut näistä joka on kaunis on tuo Sophie Turner

Ap

Vierailija
12/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehillä minun mielestäni punaiset hiukset on parhaat, ja onneksi ennakkoluulot punapäistä ovat hälvenemässä. Yksi tämän hetken suosituimmista teinitähdistäkin on strawberry blond Kit Connor. En vaan tajua miten tämä on ikinä edes ollut joku kiusaamisen aihe??!! Onko mitään upeampaa kuin vaikkapa punaiset hiukset, siniset silmät, valkoinen iho, paljon pisamia -yhdistelmä??

Naisilla tykkään toki myös.

Vierailija
13/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten umpipunaisen tukan värjääminen onnistuu? Mulla on luonnonkihara, tosi pitkä tukka ja kampaaja sanoi mulle kerran, että kyseessä olisi lähestulkoon mahdoton työmaa.

Vierailija
14/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan punaiset on kauniit. Värjätyt räikeän pinkit/punaiset on kamalat.

Vierailija
15/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Amy Adams

Isla Fisher

Vierailija
16/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen teinipojan, jolla aivan porkkananpunaiset hiukset. Todella näyttävä ja upea ilmestys. Kääntää todellakin pään.

17/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on täysin alkuperäisestä poikkeavasti värjätyt, on se suurempi ongelma.

Punatukkaisuudessa riippuu kokonaisuudesta, moni meistä miehistä rakastaa peppejä.

Vierailija
18/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tim Minchin.

Vierailija
19/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lisään vielä että tykkään sellaisista viileän vaaleista hiuksista. En Marilyn vaaleista.

Ap

Marilynhän nimenomaan oli viilein mahdollinen blondi.

Vierailija
20/47 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa blondit hiukset, kun kerran tykkäätkin niistä enemmän. Punapäisyys menee jonkin aikaa mutta sitten tekee vaihteeksi mieli värjätä jollain muulla ja onhan niitä vaihtoehtoja kymmenittäin.