Onko punaiset hiukset kauniit vai ällöt?
En ole punatukkahullu. Itsellä punaiset hiukset ja mietin värjäisinkö taas vaaleaksi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa blondit hiukset, kun kerran tykkäätkin niistä enemmän. Punapäisyys menee jonkin aikaa mutta sitten tekee vaihteeksi mieli värjätä jollain muulla ja onhan niitä vaihtoehtoja kymmenittäin.
Sehän sanoi että blondeista tulee mieleen bimbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicole Kidman on oma ehdoton kauneusihanne. Nyt on taas vaalennuttanut hiuksia ja mielestäni ne ei sovi yhtään niin hyvin kuin punertavat.
Mä en ole koskaan tykännyt Nicolesta. Joku joskus sanoi mua kyllä sama näköiseksi. Oisko muita kuuluisia punatukkaisia inspiraatioksi?
Ap
Tim Minchin.
Ihan hirveä esimerkki!!! En tykkää miesten pitkistä hiuksista.
Ap
Jos olisin saanut valita hiusteni värin ja laadun, olisin toivonut niiden olevan "irlanninpunaiset" ja kiharat. Valitettavasti ne ovat maantienväriset ja suorat. No, kaikkea ei voi saada, onneksi edes silmät ovat vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Suvussani on paljon luonnostaan punatukkaisia ihmisiä. Joillakin hiukset ovat punaiset, mutta vaalea sävy.
Joillakin taas on leimuavan punaiset. Ovat kyllä upean näköiset.
Meillä enempi vaaleita punertavia suvussa. Kuten itsekin. Auringon valossa taas punertaa enemmän ja näyttää ihan punaisilta.
Ap
Aidot punaiset hiukset ovat kauniit ja jos niissä on kaunis sävy (ei mikään tolkkupois räväkkä) on sekin ihan nättiä.
Mutta nämä keski-ikäisten "nyt väriä elämään ja räväkkyyttä punaisella hiusvärillä" hiukset ovat aivan kamalat.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin saanut valita hiusteni värin ja laadun, olisin toivonut niiden olevan "irlanninpunaiset" ja kiharat. Valitettavasti ne ovat maantienväriset ja suorat. No, kaikkea ei voi saada, onneksi edes silmät ovat vihreät.
Vihreät silmät on upeat!!! Itellä perinteiset siniharmaat silmät.
Ap
Ainakin tyttärelläni on kauneimmat ruskeat. On koittanut porkkanan punaista ja viininpunaista, mutta ei sopineet niin hyvin. Tietenkin vaihteeksi voi kukin laittaa mitä huvittaa. Yleensä väreistä voi sanoa mikä sopii parhaiten. Joillekin sopii useampi väri, joillekin vain yksi.
Punaiset hiukset ovat kauneimmat. Onnellinen se, jolla on ne luonnostaan.
Itse pidän kauneimpina brunetteja jotka laittavat vaaleahkoja raitoja. Silti tummat piirteet. Olisi vaan liian kallista ja hankalaa ylläpitoa itselleni.
Ap
Olen punahiuksinen, siskoni blondi. Kun nuorina olimme viihteellä, niin kyllä se blondi siskoni veti ylivoimaisesti enemmän miehiä puoleensa, vaikka kropalta minä olin kauniimpi, pitkäsäärinen, hoikka.
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicole Kidman on oma ehdoton kauneusihanne. Nyt on taas vaalennuttanut hiuksia ja mielestäni ne ei sovi yhtään niin hyvin kuin punertavat.
Mä en ole koskaan tykännyt Nicolesta. Joku joskus sanoi mua kyllä sama näköiseksi. Oisko muita kuuluisia punatukkaisia inspiraatioksi?
Ap
Gillian Anderson,
Kate Winslet nuorempana
Game of Thronesin Sansa
Tuo Sansa on luonnon blondi ei punatukkainen, Kate Winslet myös. Ja ainut näistä joka on kaunis on tuo Sophie Turner
Ap
Gillian Anderson on vaalean ruskeat. Gillian värjäsi hiuksensa punaisiksi Scully hahmoa varten X-filesiin.
Punatukkaisilla on aina plösöt veltot kasvonpiirteet. Posket roikkuu jo nuorena. En ole koskaan nähnyt yhtäkään kaunista tai komeaa punatukkaista. Kaikki jotain Tavvjoja tai muita oksuja. Hyi.
Saako hopeashampoolla tai jollain tuon punertavuuden pois? Oon nyt päättänyt että tää ei ole mun juttuni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saako hopeashampoolla tai jollain tuon punertavuuden pois? Oon nyt päättänyt että tää ei ole mun juttuni.
Ap
No ei tietenkään saa. Taidat olla trolli.
Ei ole kuulunut minun kauneusihanteisiini. Vierastan etenkin miehillä.
Naisilla räväkät värjätyt punaiset on ok. Joillekin sopii jopa erittäin hyvin, paitsi juuri Pepin punaiset ei mielestäni kenellekään.
Luonnolliset punaiset ovat upeita, räikeät taas sopivat aika huonosti kenenkään ihonväriin.
Vierailija kirjoitti:
Punatukkaisilla on aina plösöt veltot kasvonpiirteet. Posket roikkuu jo nuorena. En ole koskaan nähnyt yhtäkään kaunista tai komeaa punatukkaista. Kaikki jotain Tavvjoja tai muita oksuja. Hyi.
Nyt meni kokonaan väärin. Nämä sukuni punahiuksiset ovat kasvoiltaan selkeäpiirteisiä. Kenelläkään kasvot eivät roiku.
Se sellainen 5-kymppisen eronneen naisen lyhyeksi kynitty kananper se, joka on itse värjätty huomiota herättävän punaisella sävyllä. Siitä ei ole suuntaa kuin ylöspäin.
Suvussani on paljon luonnostaan punatukkaisia ihmisiä. Joillakin hiukset ovat punaiset, mutta vaalea sävy.
Joillakin taas on leimuavan punaiset. Ovat kyllä upean näköiset.