Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella haluaisin värilliset keittiökaapit mutta kaikki varoittaa niistä

Vierailija
14.09.2023 |

Kärjessä vaihtoehdoista tällä hetkellä on tummanpunainen tai tummansininen. Kaikki sanoo että niihin kyllästyy ja että on vaikea jälleenmyyntiä ajatellen :( Pidän väreistä ja valkoiset kaapistot tuntuu niin ankealta.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana sisustaa asunto itseäni varten, eikä jotain mahdollista random ostajaa joskus vuosien päästä, varten.

Tällä hetkellä keittiö on Kashmirin värinen, eikä kiinnosta vähääkään mitä seuraava omistaja on siitä mieltä.

Vierailija
22/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Mulla on tapana sisustaa asunto itseäni varten, eikä jotain mahdollista random ostajaa joskus vuosien päästä, varten.

Tällä hetkellä keittiö on Kashmirin värinen, eikä kiinnosta vähääkään mitä seuraava omistaja on siitä mieltä.

Millainen on Kashmirin värinen?

Ei tästä ole tarkoitus pois lähteä, mutta ikinä ei tiedä mitä tapahtuu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee juuri sellainen keittiö kuin itse haluat, sinähän sitä katselet.

Minusta täysin valkea keittiö on tylsä. Pidän eniten vihreästä keittiöstä, ei ole liian tumma eikä vaalea.

Vierailija
24/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alakaapit värillä ja ylös neutraalimpaa, välitila voi olla myös värikäs tai työtasot. Kaappien rungot kannattaa olla valkoiset jos kaduttaa saa pelkät ovet vaihdettua halvemmalla.

Vierailija
25/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Etköhän tunne oman makusi sen verran hyvin, että voit luottaa siihen, ettet heti kyllästy.

Vierailija
26/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas ongelmat.

Vierailija
27/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummanvihreät keittiökaapit siitä huolimatta, että kaikki niistä varoittelivat. Ne ovat TODELLA kauniit, enkä ole kyllästynyt niihin tipan tippaa. Suakin jää todennäköisesti harmittamaan, jos luovut sun unelmasta.

Vierailija
28/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Google.

Vierailija
29/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan tekemään mitä haluat! Ystävälläni oli melkein 20v kauniit vihreät kaapit ja vasta tänä keväänä vaihtoivat, mutta ei sentään valkoisiin, vaan ihanan luumun värisiin! Ei kaikki välitä neutraaleista väreistä eikä se kaikkien kotiin sovikaan! Niin paljon kauniita värikkäitä keittiöitä näkee lehdissäkin!

Vierailija
30/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Google.

Ok. Ajattelin että kun näin keskustelupalstalla ollaan niin keskusteltaisiin. Ap

Vierailija
31/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen on ainakin vaikea pitää siistin näköisenä, kun sormenjäljet yms. näkyvät selvästi. Värien käytössä ei kannata arastella, koska vaaleat ja harmaat kaapinovet näyttävät jo nykyään edellisen trendin edustajille.

Vierailija
32/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aivan liian pelokkaita värien suhteen.katsokaa esim Englannissa, jossa usein näkee esim punaisia ja sinisiä seiniä ja muuta koristetta. Niin persoonallista. 

Vierailija
33/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tummanvihreät keittiökaapit siitä huolimatta, että kaikki niistä varoittelivat. Ne ovat TODELLA kauniit, enkä ole kyllästynyt niihin tipan tippaa. Suakin jää todennäköisesti harmittamaan, jos luovut sun unelmasta.

Valkoisiin ei tunne muutu ajanmyötä. Ne ovat aina yhtä tylsät.

Vierailija
34/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat oikeasti hieman ankeita jossakin aiheessa. Ystävlläni oli punaiset ovet keittiökaapeissa ja hän vaihdatti ne juuri pari kuukautta sitten valkoisiksi. Myös välitila ja muutama muu juttu vaihdettiin rempassa ja keittiöstä tuli tietenkin heti paljon valoisampi ja huomattavasti viihtyisämpi myös illalla. Punainen väri imi valon ja teki koko seinustasta muodottoman ja elottoman , jossa eivät varjot näkyneet, koska se oli pelkkää varjoa muutenkin.

Mulla on 70-luvun rivitalossa alkuperäisen oloinen kirkkaanpunainen keittiö. Sellainen pieni mutta näppärä. Se on ihana pesä, josta en haluaisi luopua ikinä. Tekee todella hyvää sielulle, ja aina joku menee sinne oleskelemaan. 

Tuttu laittoi isoon keittiöön vielä kirkkaamman punaiset kiiltävät kaapit. Meinasin pudota pyrstölleni ovipieleen, se on huikea. Siellä oli kyllä valkoistakin, ja sekin tila kutsuu istumaan porukalla. Kyllä se vaikuttaa mielialaan myönteisesti monin tavoin. 

Vierailija
35/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoisiin ei tunne muutu ajanmyötä. Ne ovat aina yhtä tylsät.

Niinpä, miksi laittaa jo heti alkuunsa jotain tylsää kyllästymisen pelossa?!

Vierailija
36/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannustan tekemään mitä haluat! Ystävälläni oli melkein 20v kauniit vihreät kaapit ja vasta tänä keväänä vaihtoivat, mutta ei sentään valkoisiin, vaan ihanan luumun värisiin! Ei kaikki välitä neutraaleista väreistä eikä se kaikkien kotiin sovikaan! Niin paljon kauniita värikkäitä keittiöitä näkee lehdissäkin!

Luumunväriset kaapit kuulostaa ihanilta!

Itse ajattelin jotain tällaisia

https://www.houzz.com/photos/farmhouse-fabulous-bow-nh-farmhouse-kitche…

https://chrissymarieblog.com/wp-content/uploads/2022/06/1020-Home-Blue-…

Ap

Vierailija
37/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 23 v. vanhat valkoiset täyspuiset keittiökaappien ovet. En ole vielä kyllästynyt, mutta roskiskaapin yläreunasta on maali parin sentin matkalta kulunut pois. Ei näy, kun kaappi on kiinni. Harkitsen itse maalaamista kunhan saan aikaiseksi valita värin.

Edellisessä asunnossa oli iso keittiö ja maalasin täyspuiset kaapinovet kauniin keltaisen värisiksi. Ei muuta kuin kapea ja ohut tela sekä sivellin käyttöön ja hommiin vaan. Maalaaminen on mukavaa puuhaa ja aina voi mahdolliset virheet korjata. Helpointa toki on irroittaa kaapin ja laatikoiden ovet ja maalata.

Täyspuisia ei tarvitse koskaan vaihtaa, ovat ikuisia. Voinhan toki teettääkin maalauksen, mutta korjaavatko he mahdolliset virheet? Taitaa olla arpapeliä valita maalari.

Vierailija
38/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Ei tuo Kashmirin värinen keittiö ole kovinkaan rohkean värinen. Ap:n tummanpunainen tai -sininen puolestaan on rohkeita valintoja. En itse laittaisi.

Vierailija
39/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Kun laittaa googleen tuon kashmir niin tuloksena on beige? Onpa rohkeaa.

Vierailija
40/62 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luumunväriset kaapit kuulostaa ihanilta!

Itse ajattelin jotain tällaisia

https://www.houzz.com/photos/farmhouse-fabulous-bow-nh-farmhouse-kitche…

https://chrissymarieblog.com/wp-content/uploads/2022/06/1020-Home-Blue-…

Ap

IHANAT! Mä ehkä tykkään enemmän tosta sinisestä, sehän alkaa oikein elämään erilaisissa valoissa ja tuntuu, että sitä on vähän helpompi raikastaa ja piristää! Jouluna punaista kylkeen ja kesällä eri värisiä kukkia, ihanaa!! Tässähän tulee itsellekin haaveita!

-Sama