Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elänköhän ikisinkkuna koko elämäni?

Vierailija
14.09.2023 |

Olen siis ikisinkkumies ja olen myös introvertti eli tykkään olla yksin sekä en mielellään mene sosiaalisiin tilanteisiin.
Päihteitä en käytä joten baareissa minua ei näy.
Käyn töissä ja on asuntolainaa jne. Eli elämä on varsin hyvää nyt enkä valita sinkkuuttani mutta olen miettinyt sitä että elänkö ikisinkkuna koko elämäni?
Onko täällä muita ikisinkkuja myös?
M32

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyytyväinen elämääsi, niin miksi ihmeessä tehdä sinkkuudesta ongelmaa. Jos taas tuntuu, että jotain sittenkin kaipaisit, niin kannattaisi käydä mittauttamassa testosteronitasot. Jos tuon ikäinen mies ei kaipaa ollenkaan seksiä, niin jossain on häikkää. Syötkö jotain mielialalääkettä?

En kaipaa oikeastaan seksiä, pystyn elämään ilman seksiä tosi hyvin. Toki masturboin sitten taas usein. Seksiä viimeksi harrastanut vuosia sitten.

En syö mielialalääkkeitä.

M32

Ymmärrät varmaan että masturbointi = seksiä.

Tottakai ymmärrän. Masturbointi on sooloseksiä.

Ehkäpä minulla oma käsi tuo riittävästi nautintoa joten se korvaa minulle aidon naisen?

M32

Olisipa mukavaa löytää mies, jolle seksi ei ole syy hakeutua parisuhteeseen. Olisi kiva, jos joku ihastuisi minuun henkilönä, eikä siihen että näkee minussa potentiaalia vakijalkoväliksi. N35

Vierailija
22/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimme paritti meidät kaksi introverttiä. Olikin loistoveto häneltä, sillä rakastuimme. Nyt voidaan yhdessä möllöttää kotona ja kauhistella kaikenlaisia rientoja. Ihan parasta edelleen, jo monen vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias mies, enkä eläessäni ollut parisuhteessa. Olen kyllä käynyt treffeillä ja tapaillut naisia. Minun kohtaloni on toistaiseksi ollut päästä tai joutua kuinka vain parrhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa ns. friendzonelle e. naiselle kaveriksi tai ystäväksi.

Paljon hyvin paljon tämäkin mutta tokihan sitä tosinaan on käynyt mielessä, että miksi juuri oma kohtaloko sitten on tai on ollut itsekeen eläminen ja sinkkuna olemein.

En ole erityisen intro tai eksovertti, vaan jotain näiden ääripäiden välillä. Joskus turhauttaa ja harmittaa kun saa kuulla tai lukea tylsimpiä ennakkoluuloja ja asenteita pidempään sinkkuna olleita kohtaan.

Parisuhde on itselleni enempi mahdollisuus kuin velvollisuus. Olen hyvilläni siitä, että olen oppinut arvostamaan tai kunnioittamaan omaa sinkkueloani; enää en koe tai tunne, että minun tulisi päästä parisuhteeseen hinnalla millä hyvänsä.

Mutta voin harkita ja puntaroida mahdollsiuutta asettumista parisuhteeseen, jos optimaalisen oloine kumppaniehdokas tulee kohdalle. (Ja hän kokisi minusta jotain vastaavaa).

Vierailija
24/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyytyväinen elämääsi, niin miksi ihmeessä tehdä sinkkuudesta ongelmaa. Jos taas tuntuu, että jotain sittenkin kaipaisit, niin kannattaisi käydä mittauttamassa testosteronitasot. Jos tuon ikäinen mies ei kaipaa ollenkaan seksiä, niin jossain on häikkää. Syötkö jotain mielialalääkettä?

En kaipaa oikeastaan seksiä, pystyn elämään ilman seksiä tosi hyvin. Toki masturboin sitten taas usein. Seksiä viimeksi harrastanut vuosia sitten.

En syö mielialalääkkeitä.

M32

Ymmärrät varmaan että masturbointi = seksiä.

Tottakai ymmärrän. Masturbointi on sooloseksiä.

Ehkäpä minulla oma käsi tuo riittävästi nautintoa joten se korvaa minulle aidon naisen?

M32

Olisipa mukavaa löytää mies, jolle seksi ei ole syy hakeutua parisuhteeseen. Olisi kiva, jos joku ihastuisi minuun henkilönä, eikä siihen että näkee minussa potentiaalia vakijalkoväliksi. N35

Et siis poikkea muista naisista, onnea. Koska miehet eivät naisesta muuta toivo kotipalvelijattaren lisäksi.

Vierailija
25/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme introvertti pariskunta 35v yhdessä ja annetaan omaa rauhaa toisillemme. Yhdessä on ollut suuri turva toisistamme jos toinen sairastuu kun niitäkin on tullut pitkän taivalluksen aikana niin ei tarvita ulkopuolista apua. Ulkonäöllisesti meillä ei ollut kamalasti vientiä kun se ei ollut täydellinen kummallakaan niin päätimme lyödä hynttyyt yhteen eikä ole tarvinnut katua.

Yks kerta viikolla kun poikkesin oluelle kotimatkalla työpaikan läksiäis juhlien jälkeen kun joku jäi pois niin löysin puolisoni baaritiskiltä. 

Yhdessä ja erikseen olemme kaikenmaailman rientoja harrastaneet niin kauan kun kiinnostaa ja nyt kuuskymppisenä tykätään köllötellä pääasiassa kotona tehden hyvää safkaa ja katsellen leffoja jne. kotitöitä mitä omakotitalossa riittää. Olemme samanlaisia jos ei halua jutella niin väkisin ei väännetä silloin. Sitten me ymmärretään toisiamme ilman mitään ihme puhumis sessioita tai jauhamista. 

Vierailija
26/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä elän yksin koko elämäni. En kelpaa naisille mutta seksiä saan kyllä maksamalla. Minulla on oma velaton asunto ja rahaa on ja työ oli ja meni koska en enää jaksanut sitä.

Vierailija
27/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos elää puoli elämää sinkkuna, niin ei kai silloin ole ikisinkku.

Vierailija
28/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ikisinkkuuden huonoista puolista on se, että kukaan ei ole ns. samassa veneessä.

t. Melkein kuusikymppinen ikisinkku

Taisin ilmaista itseäni epäselvästi, kun olen saanut alapeukkuja.

Yksi ikisinkkuuden huono puoli on se, että ei ole ketään jakamassa ja  pohtimassa ongelmia, vaan joutuu kantamaan kaiken omilla harteillaan. Puhua toki voi vaikka kenen kanssa, mutta illan tullen on taas yksin.

Vierailija
29/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa sanomaan, että huonolla tuurilla sieltä joku kumppani vielä löytyy. Itse olen todella itselliseen elämään tottunut introvertti ja suhteista ei ole koskaan ollut kuin pelkkää päänvaivaa.

Toisaalta välillä olisi ihanaa ihastua, mutta eipä se pinnallinen ihastumisen ilo kauaa kestä, kun se toinenkin lopulta on ihan vain ihminen. Mielenterveyteni on paremmassa jamassa yksin.

N35

Missä sitä voi ihastua kun ei käy oikein missään?

Käyn oikeastaan vain töissä,kaupoissa ja sitten tykkään luonnossa liikkua sekä olla.

Olen myös ihminen joka on todella itsenäinen.

Oliko sinulla suhteista vain päänvaivaa kun et saannut omaa rauhaa ja tilaa?

M32

Kauppakeskuksissa näyttää aika paljon olevan nuoria naisia.

M

Vierailija
30/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ja hiljaisena on hankala tutustua.

Vierailija
31/31 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taustalla muutamia tapailuja sekä yksi vuoden kestänyt seurustelu, mutta niistä on jo vuosia. Nykyään elän tyytyväisenä itsekseni, en halua parisuhdetta. Olen introvertti ja kaipaan omaa rauhaa, en jaksaisi edes viikottain tavata ketään ja tuskin kukaan haluaisi seurustelusuhdetta, jossa tavataan kerran kuukaudessa. Olen myös aseksuaali eli en kaipaa seksiä vaan se on minulle pakkopullaa ja tästäkään syystä en halua parisuhdetta. Nuorempana suostuin seksiin miesten mieliksi, mutta se on pidemmän päälle vahingollista mielenterveydelleni joten en tee sitä enää. Käyn kyllä paljon konserteissa ja muissa tapahtumissa, mutta en etsi niistä sen kummempaa seuraa, joskus juttelen muiden osallistujien kanssa ja illan päätteeksi lähden omille teilleni. Matkustelen myös yksin ulkomaille.

N33