Pentulivessä viuhuvat Whippetit 29.9. alkaen
Pentulive alkaa syyskuun lopulla. Ylen suosittu Pentulive tulee taas. Pentulivessä seurataan tällä kertaa keskikokoisen vinttikoirarotu whippetin pentujen kasvua syntymästä luovutusikään. Ohjelma starttaa 29. syyskuuta Yle Areenassa. Kamerat käynnistyvät kolmatta kertaa syyskuun lopulla, kun whippet-emo Sinin laskettu aika lähestyy. Pentulaatikon tapahtumia seurataan joulukuuhun asti, kunnes pennut kasvavat luovutusikään. https://www.voice.fi/viihde/a-226574
Kommentit (726)
Toimittaja vaihtoon. Ei jaksa tuota besserwisserismiä ja yli-innokkuutta.
miksi noilla pennuilla on kokovartalosukat puettuna päälle? joku operaatio vai?
Sisko ja sen veli. Raffles & Pringles, Puhti & Wauhti. 😍
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaan tykkäsin niistä shiboista enemmän.
Shibat olivat ihania, näitä en jaksa katsella juuri ollenkaan.
Kuinkahan eri musiikkilajit mahtaisi vaikuttaa. Jos diskorytmi villitsee, niin pysäyttääkö verkkainen piano tai viulu hartaaseen kuunteluun? Ainakin ihmisen seura silittelyineen ja namitaskuineen vetää enemmän kuin rankka urheilu. Viimeinen viikko onkin täysi ohjelmaa. Sitten oman kodin hellään huomaan.
Tänään kahdelta pennuilla pentulaatikossa eläinlääkärintarkastus.
Miulta meinasi mennä eilen hermot sen adhd-toimittajan häsläämiseen ja hössötykseen.
Mitä pelleilyä se punnituskin? Ihminen vaa'alle, taaraus ja pennut vuorotellen syliin.
Sisäkkö ois hoitanu koko olympialaiset rauhalliseen ja järkevään tyyliinsä.
Ja mitä ne 2 erikoislääkäriä teki siellä laatikossa nököttämössä?
Idea kiva, toteutus tökki.
Sisäkölle nostan hattua, hän antaa pentujen nukkua niitä häiritsemättä, vaikka yli-innokas toimittaja pyörisi jaloissa nenä innosta väristen kuin puolukka villakoiran pyllyssä. Pentujen ehdoilla on mentävä, viis katsojista, viis toimituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sisko ja sen veli. Raffles & Pringles, Puhti & Wauhti. 😍
Pötköttelivät eilen pentulaatikossa neljästään. Prinkku on kyllä komea!!!
Ihan kiva se toimittaja on. Turhaan mollaatte.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva joo ja ihailtavan innostunut asiasta, mutta vähempikin intoilu ja papatus toki riittäisi. Tietty ehkä hänen persoonansa korostuu siksi kun Sinin sisäkkö on itse rauhallisuus ja sopivan asiallinen.
Pentulive on ollut tervetullut näin pimeänä ja synkkänä vuodenaikana. Ei ole syysmasennus iskenyt kun on saanut mindfullnessiä ison annoksen, eikä unettomat yötkään ole stressanneet kun on voinut katsella nukkuvia tai temmeltäviä pentusia.
Mitä seuraatte pentuliven jälkeen? Mä en tiedä kuin talvilintuliven, mutta sen seuraaminen rajoittuu valoisan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva joo ja ihailtavan innostunut asiasta, mutta vähempikin intoilu ja papatus toki riittäisi. Tietty ehkä hänen persoonansa korostuu siksi kun Sinin sisäkkö on itse rauhallisuus ja sopivan asiallinen.
Pentulive on ollut tervetullut näin pimeänä ja synkkänä vuodenaikana. Ei ole syysmasennus iskenyt kun on saanut mindfullnessiä ison annoksen, eikä unettomat yötkään ole stressanneet kun on voinut katsella nukkuvia tai temmeltäviä pentusia.
Mitä seuraatte pentuliven jälkeen? Mä en tiedä kuin talvilintuliven, mutta sen seuraaminen rajoittuu valoisan aikaan.
Olen eri, mutta aivan kyllästynyt toimittajaan. Hän ei anna lainkaan tilaa itseään viisaammille. Vaikuttaa täysin ammattitaidottomalle, koska ehdottelee vastauksia, eikä anna kasvattajan ja muiden harkita vastaustaan. Ei tarvitse antaa sekunnissa vastausta, kyllä vastausta saa miettiä ja sitten antaa harkitun vastauksen. Toimittajalla on hiljaisen hetken kammo.
Ehkä toimittaja tarvitsee ihan oman shown, kun haluaa noin paljon puhe- ja ruutuaikaa ja olla esillä joka sekunti, jonka vaan voi. Sitten joku paremmin ammattinsa hoitava voisi jatkaa pentuliven parissa.
Vierailija kirjoitti:
Miulta meinasi mennä eilen hermot sen adhd-toimittajan häsläämiseen ja hössötykseen.
Mitä pelleilyä se punnituskin? Ihminen vaa'alle, taaraus ja pennut vuorotellen syliin.
Menee työ ja vapaa-aika sekaisin adhd:llä. Puhuu "minun koira(t) ainakin sitä ja tätä"... Tämä on pentulive, pentuliven koirat ja pentuliven kasvattaja + vieraat. Voisihan se kumminkin teetättää omalla koirallaan pennut, niin saisi olla ohjelman päätähtenä :)
Vierailija kirjoitti:
miksi noilla pennuilla on kokovartalosukat puettuna päälle? joku operaatio vai?
minkähän takia tämä kymysys oli saanut peräti neljä alanuolta eikä kukaan vastannut kysymykseen? Kuvitteliko taas joku pimahtanut pentuliveläinen, että tuossa haukutaan ja siksi piti äkkiä varuilta vetäistä alanuolet?
Pohdin itse jotain samansuuntaista ja luulen, että pennut olivat saaneet tuonta päivänä mikrosirut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee työ ja vapaa-aika sekaisin adhd:llä. Puhuu "minun koira(t) ainakin sitä ja tätä"... Tämä on pentulive, pentuliven koirat ja pentuliven kasvattaja + vieraat. Voisihan se kumminkin teetättää omalla koirallaan pennut, niin saisi olla ohjelman päätähtenä :)
normaalia vuorovaikutusta yhteisen keskusteluaiheen ympärillä on sellainen, että kokemuksia jaetaan puolin ja toisin.
Pennuilla oli manttelit (liivit) olympialaisten takia eli punaisten ja valkoisten joukkueet.
Hyvä jotta on toimittaja joka innostunut tekemään pentuliveä, mutta vähän rauhoittumista jookos 😊
Minustakin parasta seurattavaa on ne hetket kun pennut on ihan normaalisti omia itsekään.
Ohjattuja hetkiä on nyt tänä vuonna ehkä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin parasta seurattavaa on ne hetket kun pennut on ihan normaalisti omia itsekään.
Ohjattuja hetkiä on nyt tänä vuonna ehkä liikaa.
Jopas nyt. Pennut ovat saaneet myös rauhaa olla keskenään, vaikka tämä on myös tuotettua ohjelmaa. Yhdeksän labbista järjesti viihdettä ilman lisukkeita, mutta kyllä nämä järjestellyt tapahtumat ihan hauskoja ovat olleet. Se mikä hämää on eri rotujen koko. Laatikossa voisi olla joku mittakaavaeläin, vaikka kissa, niin saisi käsityksen todellisesta koosta. Wipukat näyttää isoilta kameran tasossa. Pasikin näytti hiireltä vaikka on parisenttinen. Sitten, nämähän ovat ihmisrakkaita niin varmaan ne tykkää puuhastella jo tuossa iässä.
Jospa annettais pentujen olla pentuja, nukkua, kakkia, valvoa ym. ilman toimittajien typeriä ideoita. Eihän muissakaan eläinliveissä sirkustemppuja tarvita. Kiitos pentujen kasvattajalle hyvästä työstä ja kärsivällisyydestä toimittajien + katsojien kanssa.