Pentulivessä viuhuvat Whippetit 29.9. alkaen
Pentulive alkaa syyskuun lopulla. Ylen suosittu Pentulive tulee taas. Pentulivessä seurataan tällä kertaa keskikokoisen vinttikoirarotu whippetin pentujen kasvua syntymästä luovutusikään. Ohjelma starttaa 29. syyskuuta Yle Areenassa. Kamerat käynnistyvät kolmatta kertaa syyskuun lopulla, kun whippet-emo Sinin laskettu aika lähestyy. Pentulaatikon tapahtumia seurataan joulukuuhun asti, kunnes pennut kasvavat luovutusikään. https://www.voice.fi/viihde/a-226574
Kommentit (726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi noilla pennuilla on kokovartalosukat puettuna päälle? joku operaatio vai?
minkähän takia tämä kymysys oli saanut peräti neljä alanuolta eikä kukaan vastannut kysymykseen? Kuvitteliko taas joku pimahtanut pentuliveläinen, että tuossa haukutaan ja siksi piti äkkiä varuilta vetäistä alanuolet?
Pohdin itse jotain samansuuntaista ja luulen, että pennut olivat saaneet tuonta päivänä mikrosirut
Ennemmin mekkoa tarvitaan leikkauksen esim. sterilisaation jälkeen. Mikrosirun laitto ei kummoista jälkeä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hiiri jonka näin siellä pentujen joukossa vipeltävän muutama yö sitten jo pääsyt pois.
Koppis se oli, Pasi. Tullut vissiin sen maa-aineksen mukana. Nyt jo rip.
Meillä mies löysi eilen pannuhuoneesta Pasin serkun.
Vierailija kirjoitti:
Pennuilla oli manttelit (liivit) olympialaisten takia eli punaisten ja valkoisten joukkueet.
Tässä syy pukeutumiseen
Vierailija kirjoitti:
Tänään kahdelta pennuilla pentulaatikossa eläinlääkärintarkastus.
Miulta meinasi mennä eilen hermot sen adhd-toimittajan häsläämiseen ja hössötykseen.
Mitä pelleilyä se punnituskin? Ihminen vaa'alle, taaraus ja pennut vuorotellen syliin.
Sisäkkö ois hoitanu koko olympialaiset rauhalliseen ja järkevään tyyliinsä.
Ja mitä ne 2 erikoislääkäriä teki siellä laatikossa nököttämössä?
Idea kiva, toteutus tökki.
Minusta siinä ei mikään tökkinyt. Näytettiin miten pentuja käsitellään rauhallisesti, ei ne siitä pahakseen panneet. Isot koirat kävi vielä nuuskimassa tilannetta ettei mitään hätää.
Olympialaisten toteutus tökki, ei eläinlääkärintarkastus.
P.S. Toimittajan ei tarvitse kälättää koko aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ekat nylkytykset nähty.
Kiitos tiedosta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tämä pentulive. Tulisipa muistakin eläimistä. Seuraavaksi kissan poikasista miukulive. 🙀😽
Yle sanoi, että se olisi tosi hankala toteuttaa, koska luovutusikään on niin pitkä aika.
Joo kissat tarviis kuukauden pidemmän ajan jos olisi luovutukseen asti. Ja kissan pennut ei kyllä pysyisi millään missään laatikossa.
Joo, kissat lähtee pesästä tai laatikosta ulos yrittämään jo 3 viikon ikäisenä tai viimeistään neljän. Silloin ne tarvitsevat vähän isomman lattiatilan, mutta voivat vielä käydä nukkumassa pesässään.
Voi että ne ovat suloisia.
Onpa asiastaan innostumaton kasvattaja. Ei jaksa seurata. Kyllä kasvattajan pitäisi olla pentujen ja emän taustatukena. Kyllä aito innostus vain välittyy näin kamerankin välityksellä. Voi harmi. Pennut on kyllä valloittavia.
Sinin sisäkkö on suurella sydämellä pentujen, Sinin ja muiden koiriensa elämässä täysillä mukana, sekä huomioi sopivasti myös meidät katsojat jotka olemme kodissaan 8 viikkoa vieraina.
Kaikkien pentulive-kausien parhainta.
T. Kelpieiden mamma
Vierailija kirjoitti:
Onpa asiastaan innostumaton kasvattaja. Ei jaksa seurata. Kyllä kasvattajan pitäisi olla pentujen ja emän taustatukena. Kyllä aito innostus vain välittyy näin kamerankin välityksellä. Voi harmi. Pennut on kyllä valloittavia.
Olen yrittänyt seurata, mutta jos olen mennyt katsomaan niin on ollut joko tyhjä pentulaatikko tai äänet pois päältä. Tai silloin on kyllä äänet (ehkä) kun on jokin järjestetty asia, mutta ei muuten. Ja vahingossa jopa pennut laatikossa. Jossain vaiheessa sitten katosi mielenkiinto mikä tavallaan harmittaa, koska tuo konsepti voisi toimia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt seurata, mutta jos olen mennyt katsomaan niin on ollut joko tyhjä pentulaatikko tai äänet pois päältä. Tai silloin on kyllä äänet (ehkä) kun on jokin järjestetty asia, mutta ei muuten. Ja vahingossa jopa pennut laatikossa. Jossain vaiheessa sitten katosi mielenkiinto mikä tavallaan harmittaa, koska tuo konsepti voisi toimia
Haluaisitko sinä, että omasta kodistasi olisi katkeamaton äänilähetys koko Suomeen 8 viikkoa putkeen? Aivan.
Pennut ovat vähemmän laatikossa, kosa saavat onnekseen kasvaa normaalin perhe-elämän keskellä. Ihan tarpeeksi ne laatikossa ovat ja lähetystä voi kelata 4 tuntia taaksepäin. Lisäksi on kymmeniä klippejä katsottavaksi.
Pentujen on oltava vapaita liikkumaan eikä pentuboxin vankeja 😀
Lämmin kiitos Sinin sisäkölle, koko toimitukselle ja teille kanssaseuraajille.
Sinin, pentujen ja isojen koirien kanssa jaksoi tämän synkän vuodenajan ja ensi viikolla katseet Jouluun, vaikka se onkin yksinäinen.
Nyt mulla on ollut kavereita
Minun mielestä pentujen nukkumahetket ovat olleet itseäkin rauhoittavia. Mikä paremmin kadottaa kiireen kuin unilla olevan pennun hengitys ja päpälöiden kipristely?
Joka kerta kun vimpettimukulat eivät ole näytöllä olleet, ajattelen, nyt he ovat omiensa seurassa.
Tämä pentulive näytti meille kuinka koiria kasvatetaan pentujen ehdoilla.
Kasvattaja ei tarjonnut joogaopettajalle puhdasta vettä...
Aivan ihana toi pentujooga. En päässyt liveen mukaan, mutta katsoin nyt jälkikäteen. Huomenna teen myös joogan :D Tosi kiva kun on koko jooga laitettu sivulle.
Joo kissat tarviis kuukauden pidemmän ajan jos olisi luovutukseen asti. Ja kissan pennut ei kyllä pysyisi millään missään laatikossa.