Pentulivessä viuhuvat Whippetit 29.9. alkaen
Pentulive alkaa syyskuun lopulla. Ylen suosittu Pentulive tulee taas. Pentulivessä seurataan tällä kertaa keskikokoisen vinttikoirarotu whippetin pentujen kasvua syntymästä luovutusikään. Ohjelma starttaa 29. syyskuuta Yle Areenassa. Kamerat käynnistyvät kolmatta kertaa syyskuun lopulla, kun whippet-emo Sinin laskettu aika lähestyy. Pentulaatikon tapahtumia seurataan joulukuuhun asti, kunnes pennut kasvavat luovutusikään. https://www.voice.fi/viihde/a-226574
Kommentit (726)
Luin tuon päivällä ja ihan tuli paha olla.
Toivottavasti pentu paranee eikä tule mitään pahempaa. Äsken kävin laskemassa pentuja ja kyllä siellä kaikki 6 näytti olevan laatikossa.
Voi iik miten ihania klippejä <3
Sini ja pentu nukkuivat kuonokkain jne.
Vierailija wrote:
Kaikki vammaiset ja autistit kyttää jotaonVITUNkoiria🤣
Sen kyllä huomaa, että sinä et katso. Koirat laskevat verenpainetta ja lisäävät onnellisuutta.
Hei tuo viimeisin viesti oli kyllä paras 😉
Mikähän siinä on, että tuota Sinin hännän alla olevaa paskaraitaa ei vaan voi pyyhkiä pois? Kohta alkaa paskabakteerit muhimaan ja tulee joku tulehdus.
Mä olen enemmän kissaihminen ja kissanpennut tappelevat jo heti synnyttyään nisäpaikasta, käpälät vain viuhuu.
Syökö koirat kiltimmin aina vapaana olevista nisistä? Nää ovat kyllä pulleroita, mikä on kai hyvä asia, kun on noin raskas pää.
Just vasta rupesin katsomaan.
Vierailija wrote:
Mä olen enemmän kissaihminen ja kissanpennut tappelevat jo heti synnyttyään nisäpaikasta, käpälät vain viuhuu.
Syökö koirat kiltimmin aina vapaana olevista nisistä? Nää ovat kyllä pulleroita, mikä on kai hyvä asia, kun on noin raskas pää.
Just vasta rupesin katsomaan.
Pentujen määrä vaikuttaa. Joskus kilpailevat, vaikka nisiä olisi vapaana. Takanisät ilmeisesti ne parhaimmat.
Vierailija wrote:
Mikähän siinä on, että tuota Sinin hännän alla olevaa paskaraitaa ei vaan voi pyyhkiä pois? Kohta alkaa paskabakteerit muhimaan ja tulee joku tulehdus. Se ei ole luultavasti paskaa, vaan kohdusta tulevaa vuotoa. Penikoimisen jälkeen normaalia, toki sen voisi pestä pois.
Pentu kenellä on paise kaulassa oksenti äsken ja maha näyttä turvonneelta.
Ainakin nyt aamulla näyttää kaikki pennut virkeiltä. Myös tämä jolla on se lääkekuuri.
Äsken näin ensimmäisen kerran että laatikolla kävi joku toinen koira kuin emo.
Nyt alkaa jo naamoissa näkyä whippetiä. Parin viikon päästä ovat söpöimmillään.
Tänään nimiäiset ja matokuuri klo 19!
Siellä puleksitaan jo kavelin kankkua :D
Kohta alkaa pentupainit
Siis mitä, uusi pentulive alkanut jo aikaa sitten??? Onpa huonosti mainostettu, en ole nähnyt yhden yhtäkään juttua, aivan täysin mennyt ohi. Nyt pitää alkaa sitten seurata, viime vuosi oli parasta viihdettä (etenkin Möpsön haukk ujat - pun intended 😅).
Plyööök, miten pahaa matolääkettä, piti puistella kauan :D
Tää kolmas kepsahti kyljelleen kun oli niin pahaa.
Into, Eloisa, Vauhti, Tuuli, Puhti....
Unohdin kuudennen..
Yhdellä pennulla paise :( Mutta onneksi kaikki näyttävät reippailta