Pentulivessä viuhuvat Whippetit 29.9. alkaen
Pentulive alkaa syyskuun lopulla. Ylen suosittu Pentulive tulee taas. Pentulivessä seurataan tällä kertaa keskikokoisen vinttikoirarotu whippetin pentujen kasvua syntymästä luovutusikään. Ohjelma starttaa 29. syyskuuta Yle Areenassa. Kamerat käynnistyvät kolmatta kertaa syyskuun lopulla, kun whippet-emo Sinin laskettu aika lähestyy. Pentulaatikon tapahtumia seurataan joulukuuhun asti, kunnes pennut kasvavat luovutusikään. https://www.voice.fi/viihde/a-226574
Kommentit (726)
En usko että noista tulee vippettejä. Ovat mastiffin lapsia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Missä kuudes pentu on??
Pentulaatikkossa, kuten kaikki muutkin pennut. Turhaa hätäilet, jos et jokainen sekunti näe kaikkia pentuja. Homma on varmasti hallussa kasvattajalla ilman nettikyttiä :D
No arvaas, onneksi en yksi päivä katsonut, kun pentu näytti jäävän viltin alle mottiin. Olisin panikoinut, että tukehtuu sinne ja hlyyttänyt poliisin ja palokunnan :D
-eri
Vierailija wrote:
Siis mitä, uusi pentulive alkanut jo aikaa sitten??? Onpa huonosti mainostettu, en ole nähnyt yhden yhtäkään juttua, aivan täysin mennyt ohi. Nyt pitää alkaa sitten seurata, viime vuosi oli parasta viihdettä (etenkin Möpsön haukk ujat - pun intended 😅).
Sama - tästä vasta huomasin että uusi live on käynnistynyt! Seuraan kuitenkin medioita päivittäin eikä yhtäkään artikkelia tai Ylen ilmoitusta ole tullut.
Tässä odotellaan että että pääsevät jaloilleen ja näkee enemmän liikehdintää. Myöhäaikaan näkee vain nisäruokailua ja kun Sini yrittää nukkua.
Vierailija wrote:
Mikähän siinä on, että tuota Sinin hännän alla olevaa paskaraitaa ei vaan voi pyyhkiä pois? Kohta alkaa paskabakteerit muhimaan ja tulee joku tulehdus.
Sehän on verta eli jälkivuotoa? Ja jos yhtään samaa kuin ihmisillä, niin sitä vaan tulee ja tulee, minulla tuli esikoisesta liki 2 kuukautta ja alussa vielä todella niagarana. Koirahan huolehtii siitä ihan itse niin kuin juoksuaikanakin, mutta ehkäpä emolla on tassut täynnä pentujenkin putsaamisessa..
Tämä on nyt oikeasti vaan tylsää. Joo on pennut kasvaneet mutta siinäpä tärkeimmät.
Sini on kyllä aivan ihastuttava koira! Kaunis ja rauhallinen luonteeltaan.
Minä vähän kaipaan Möpsöä. Oli enemmän minun makuun.
Mutta on tämä Sini kyllä todella hyvä ja lempeä emo.
Silloin kun katson niin etsin aina Into pennun.
Ehkä monen muunkin silmäterä koska se lääkäri reissu.
Intolla näyttää olevan ripuli. Antibiootin aiheuttamana. Saakohan pentu jotain maitohappobakteeri valmistetta? Olisi aiheellista antaa. Pikkuinen massu on kipeänä.
Mukavaa seurattavaa nämä whippetit. Kovia menemään jo pienestä lähtien.
Nauratti, kun yhdestä pojasta tulikin Tuuli ja tytöstä Puhti. Oikein nykypäivän trendien mukaan.
Hyh nyt on kakkaa joka turkissa.
En kestä näitä lähikuvia, miten ihaniaaaaaaa <3
Lähikuvat naamoista, niin hellyttäviä :)
Voi ei. Onko Intolla masu kipeä nyt sitten.
Ensimmäisen pennun silmät ovat auenneet :)
Vierailija wrote:
Minä vähän kaipaan Möpsöä. Oli enemmän minun makuun.
Mutta on tämä Sini kyllä todella hyvä ja lempeä emo.
Möpsön pennut ovat kohta aivan aikuisia koiria. Aika kuluu todella nopeasti.
Vierailija wrote:
Sini on kyllä aivan ihastuttava koira! Kaunis ja rauhallinen luonteeltaan.
Jotenkin kuin "kympin tyttö". Voiko noita opettaa hajutyöhön?
Vierailija wrote:
Ensimmäisen pennun silmät ovat auenneet :)
Äkkiä ottivat kasvuspurtin. Vähän pitää vielä uintiliikkeillä edetä mutta viikon päästä kenties juoksennellaan. Alkaa erottumaan toisistaan paremmin.
Pentu 1: Into Pentu 2: Eloisa Pentu 3: Wauhti Pentu 4: Tuuli Pentu 5: Puhti Pentu 6: Huima