EU kieltämässä kaiken viestinnän päästä päähän salauksen, kuten Whatsapin.
Päätöstä perustellaan lapsien hyvinvoinnilla.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000009849854.html
"Euroopan parlamentin on tarkoitus äänestää asiasta 16.19. lokakuuta pidettävässä täysistunnossaan. Metsolan mielestä Suomessa keskustelu on ollut hälyttävän hiljaista.
Saksa ja Itävalta ovat yksiselitteisesti vastustaneet päästä päähän -salauksen purkamista, kun taas Suomi on vältellyt selkeiden lausuntojen antamista, Metsola sanoo."
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä tyhmiä. Koko ajan haukutaan itänaapuria ja kiinaa ynm. ja totuus on että täällä ollaan jo osittain samalla tasolla ja samaan suuntaan menossa kohva vauhtia. Lakkooikeudet pois, mediassa pyörii valtion propagandaa koko ajan ja kaikki hekilökohtaiset tiedot halutaan imetä - jo nyt täällä koko euroopassa.
Onneksi mulla kävi tuuri ja suht iso perintö tullut ja työ minkä voin pyörittää ihan mistä vaan etänä.
Minä haluan vain pois täältä. En vain tiedä vielä mihin lähden. Mutta pois - se on varma.
Ei ole paikkaa jonne paeta. Ehkä jokin Afrikan maista vielä hetken.
Vierailija kirjoitti:
Johan googlessa tulee vastaan usein, että hyväksyt avaamalla tämän linkin, että hakusi ja identtisi menee kaikkien muidenkin hakua tehneen tietoon.
Tämmöistä se on kun laki antaa mahdollisuuden tuohon. Minä en haluaisi hyväksyä mitään kylkiäisiä ikinä. Sellaista ei anneta edes vaihtoehdoksi.
Älkää uskonnottomat nyt loukkaantuko, mutta Rakas Jumala, avaa suomalaisten silmät. Anna meille meidän syntimme anteeksi. Suojele meitä, varjele vapauttamme. Tapahtukoon Sinun tahtosi.
Aamen.