EU kieltämässä kaiken viestinnän päästä päähän salauksen, kuten Whatsapin.
Päätöstä perustellaan lapsien hyvinvoinnilla.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000009849854.html
"Euroopan parlamentin on tarkoitus äänestää asiasta 16.19. lokakuuta pidettävässä täysistunnossaan. Metsolan mielestä Suomessa keskustelu on ollut hälyttävän hiljaista.
Saksa ja Itävalta ovat yksiselitteisesti vastustaneet päästä päähän -salauksen purkamista, kun taas Suomi on vältellyt selkeiden lausuntojen antamista, Metsola sanoo."
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne estävät sen että käy vpn kautta sideloadaamassa sen apk:n?
Siis, jos nyt oletaan ettei sitä enää näy eu:n play storessa.
Poliisi pysäyttää ratsiassa ja käy läpi jokaisen puhelimen, tai jokaiseen eu puhelimeen asennetaan valvantosofta ennen ostoa.
Muistitikun voi piilottaa vaikkapa rektumiinsa.
Aika poistua EU:sta. Otetaan kansanäänestys asiasta heti.
Saako viestitellä omalla salakielellä? Esim:
"Voitko tulla teelle?" (=panemaan minua takamukseen)
Joutaakin typerän ihmisten kyttäyspalvelun lopettamaan.
Sanonpahan vain.
"Päätöstä perustellaan lapsien hyvinvoinnilla."
Ei kai herran jumala kukaan usko tuota.
Suomi välttelee, koska Suomi haluaa olla mallimaa. Nollapäästöt vuoteen 2035 mennessä, muut 2050. Ai miten liittyy? Ota nyt jo selvää!
Tajutkaa? Teillä on ns. älypuhelin joissa on erään jätin ohjelma.Muuta ei ole tarjolla kuin vanhoja nokialaisia. Olette suostuneet antaamaan KAIKEN tiedon kuvineen äänineen jne. itsestään kännistymiseen ihan itse. MIKÄ ihmetyttää?
Itse en muuta tee kuin odota että kriittinen massa havahtuisi. Ei hyvältä näytä.
Huh huh! Täytyy sitten lopettaa senkin käyttö. Luulin, että sähköpostit oli yksityisiä.
Poistetaan ihmisoikeudet, koska "lapset".
"lapsien hyvinvointi"
Taitaa oikea syy olla kyllä "väärät" poliittiset melipiteet jotka EUssa halutaan kitkeä pois. Esim nykyisten tulija-, ilmasto-, ja EUn liittovaltiopolitiikan vastustajat.
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten huomannut, miten huonosti some-lapset ja nuoret voivat? Koska vanhemmat iskevät kännykän vauvalle käteen jo laitokselta tultuaan, niin sitten pitää yhteiskunnan alkaa huolehtia heidän tulevaisuudestaan. Koska vanhemmatkin asuvat sitten lapsen kanssa leikkimisen sijasta vaikka mammapalstalla.
Meillä onnelan ihmemaassa ei saada edes kouluihin ehdotonta kännykkäkieltoa.
Johan googlessa tulee vastaan usein, että hyväksyt avaamalla tämän linkin, että hakusi ja identtisi menee kaikkien muidenkin hakua tehneen tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten huomannut, miten huonosti some-lapset ja nuoret voivat? Koska vanhemmat iskevät kännykän vauvalle käteen jo laitokselta tultuaan, niin sitten pitää yhteiskunnan alkaa huolehtia heidän tulevaisuudestaan. Koska vanhemmatkin asuvat sitten lapsen kanssa leikkimisen sijasta vaikka mammapalstalla.
Ehkä idiootein kommentti minkä olen lukenut koskaan elämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi aloittaa poliittiset vainot, kun et saa lastasi kuriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONKO SULLA MITÄÄN KÄSITYSTÄ MISTÄ TUOSSA LAISSA ON KYSE?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä typeryyttä taas! Ihmisten pitäisi luopua yksityisyydestään.
Vähän kuin postille annettaisiin lupa aukoa kaikki kirjeet.
Sopii tulevien aluetarkastusten rinnalle.
En ole rikollinen enkä epäilyttävä ählämineekeri niin minulla ei ole ongelmaa. Sinä taidat olla jompi kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä typeryyttä taas! Ihmisten pitäisi luopua yksityisyydestään.
Vähän kuin postille annettaisiin lupa aukoa kaikki kirjeet.
Sopii tulevien aluetarkastusten rinnalle.
En ole rikollinen enkä epäilyttävä ählämineekeri niin minulla ei ole ongelmaa. Sinä taidat olla jompi kumpi?
Yleensä silloin, kun tapetaan massoittain, ei tapeta rikollisia.
Ihmiset ovat kyllä tyhmiä. Koko ajan haukutaan itänaapuria ja kiinaa ynm. ja totuus on että täällä ollaan jo osittain samalla tasolla ja samaan suuntaan menossa kohva vauhtia. Lakkooikeudet pois, mediassa pyörii valtion propagandaa koko ajan ja kaikki hekilökohtaiset tiedot halutaan imetä - jo nyt täällä koko euroopassa.
Onneksi mulla kävi tuuri ja suht iso perintö tullut ja työ minkä voin pyörittää ihan mistä vaan etänä.
Minä haluan vain pois täältä. En vain tiedä vielä mihin lähden. Mutta pois - se on varma.
Työnnetään maahan terroristeja ja pakotetaan uhri luopumaan yksityisyydestään sekä luvataan tämän loppuvan.