Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torissa ei mene kaupaksi, miten saada myytyä?

Vierailija
13.09.2023 |

Myyn lasten reima-haalareita ja vastaavia merkkituotteita tori.fissä. Kaikissa kunto joko uudenveroinen tai erittäin hyvä. Nouto (iso paikkakunta) tai lähetys. Hinnat mielestäni hyviä, pyydän vähemmän mitä muut näyttävät pyytävän ja aivan uusistakin tuotteista alle puolet kaupan hinnoista. Millä keinoilla voisi vauhdittaa myyntiä? En nyt ihan eurolla halua kuitenkaan 160 euron lähes uutta haalaria myydä.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän itse kaiken tarpeettoman nykyään sekajätteeseen. Kyllästyin torin urpoihin ja tinkijöihin.

Vierailija
2/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunginosakirppiksillä menee aina jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ilmaiseksi tutulle tai heitä pois.

Vierailija
4/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalliset Facebook-kirppikset? Mä en enää osta mitään käytettyä, jos en itse voi sitä hakea, kun niin usein tullut jotain hometalokampetta.

Vierailija
5/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan enää äänestä bemaridemareita.

Vierailija
6/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käytetyssä on kaameita lumppuja ne vaatteet

Vierailija
7/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljolla sitten myyt?

Vierailija
8/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarin arvo on se, jolla sen joku ostaa. Ihan sama mitä siitä olet itse maksanut.

Vierailija
9/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ymmärrän tuskasi! Mulla myös myynnissä uudenveroista laatu-Reimaa, talvikenkiä sun muita lasten varusteita. Ja edullisella hinnalla.

Eivät tunnu liikkuvan ollenkaan. Tai sitten joku urpo tarjoaa pari euroa.

Metsolat tuntuvat kuitenkin menevän ihan hyvin, se positiivista!

Vierailija
10/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile fb-kirppiksiä. Torissa olet ilman maksettua mainontaa jollain miljoonannella sivulla ja kukaan ei löydä sitä haalariasti sieltä. Haalari on todennäköisesti niin halpa tuote, että siitä ei kannata maksaa mistään nostoista. 

Vierailija
11/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten säästät rahaa, kun et osta noin kalliita merkkivaatteita. Puolta halvemmat on monesti ihan yhtä hyviä.

Vierailija
12/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaatteiden koko mainittu jo ilmoituksen otsikossa, onko kohteesta useampi kuin yksi ainoa perunalla otettu kuva ja mahdolliset viat, kulumat ja puutteet selvästi kuvattu ja mainittu?

Vierailija
13/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdetään siitä, että jokainen suurinpiirtein hereilläoleva mutsi on ostanut tämän talven haalarin viime keväänä puoleen hintaan ja vieläkin jotain jämäkokoja on saatavilla puoleen hintaan, jos ei ole merkin ja kuosin päälle niin tarkkaa. Ja jos on, niin miksi luulet, että he haluaisivat juuri sinun haalarisi? Jos siis uuden saa takuineen ja myyjän virhevastuineen puoleen hintaan, kuluttajalta ostettu käyttämätön ei millään voi olla saman hintainen. Käytetystä puhumattakaan. Käytetyn hyväkuntoisen vaatteen realistinen hinta on yleensä max. puolet siitä, millä uuden vastaavan (huom! ei täysin samanlaisen) saa kaupasta.

Tottakait poikkeuksiakin on esim. vintage-klassikoissa tai aikuisten harrastusvaatetuksessa, mutta Reiman haalari tuskin kuuluu kumpaankaan ryhmään.

Vierailija
14/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on täynnä lastenvaatekirppiksiä, yrittäisin myydä ennemmin niissä kuin torissa.

Vierailija
15/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaatteiden koko mainittu jo ilmoituksen otsikossa, onko kohteesta useampi kuin yksi ainoa perunalla otettu kuva ja mahdolliset viat, kulumat ja puutteet selvästi kuvattu ja mainittu?

On kunnossa kaikki nuo asiat ja kuvat muutenkin hyvälaatuisia. Ap

Vierailija
16/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nykyään enää edes avaa ilmoitusta jossa otsikkoon ei ole laitettu vaatteen kokoa.

Vierailija
17/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähdetään siitä, että jokainen suurinpiirtein hereilläoleva mutsi on ostanut tämän talven haalarin viime keväänä puoleen hintaan ja vieläkin jotain jämäkokoja on saatavilla puoleen hintaan, jos ei ole merkin ja kuosin päälle niin tarkkaa. Ja jos on, niin miksi luulet, että he haluaisivat juuri sinun haalarisi? Jos siis uuden saa takuineen ja myyjän virhevastuineen puoleen hintaan, kuluttajalta ostettu käyttämätön ei millään voi olla saman hintainen. Käytetystä puhumattakaan. Käytetyn hyväkuntoisen vaatteen realistinen hinta on yleensä max. puolet siitä, millä uuden vastaavan (huom! ei täysin samanlaisen) saa kaupasta.

Tottakait poikkeuksiakin on esim. vintage-klassikoissa tai aikuisten harrastusvaatetuksessa, mutta Reiman haalari tuskin kuuluu kumpaankaan ryhmään.

Jos haalarin ovh on 160 euroa ja alennuksessa niitä on myyty keväällä 120 euroa ja minä myyn torissa uudenveroista (käytetty pari viikkoa vain rattaissa) hintaan 45 euroa niin onko se liian kova hinta?

Ap

Vierailija
18/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vika lienee hinnassa. Myös kaikki täytesanat ihana, täydellinen, hieno, laadukas, söpö ja muut vastaavat kannattaa jättää mainitsematta ja antaa ostajan itse tehdä omat päätelmänsä. Jos tuote kerran on sinusta "aivan ihana", miksi olet luopumassa siitä? Sama pätee muuhunkin tavaraan ja tuotteisiin kuin vain vaatteisiin.

Vierailija
19/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vika lienee hinnassa. Myös kaikki täytesanat ihana, täydellinen, hieno, laadukas, söpö ja muut vastaavat kannattaa jättää mainitsematta ja antaa ostajan itse tehdä omat päätelmänsä. Jos tuote kerran on sinusta "aivan ihana", miksi olet luopumassa siitä? Sama pätee muuhunkin tavaraan ja tuotteisiin kuin vain vaatteisiin.

Luovun koska jäi pieneksi.

Vierailija
20/97 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että syy on siinä että et täsmämyy oikeaan ajankohtaan.

Esimerkiksi mulla kaikk juhlakengät meni kuin häkä pari päivää ennwn nelosten tanssiaisia ja kevötjuhlaviikolla.

Mattimyöhäiset osti intona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän