Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipailisiko joku muumimukeja....

Vierailija
16.05.2008 |

Tarkoitus olisi päästä eroon 4 muumimukista. Tuotantovuosista ei tietoa. Ehjiä. En jaksaisi alkaa kuvaavaan ja ilmoittelemaan minkään kautta.... hinnaksi ajattelin 2-4e/kpl ja useamman ostajalle vähän tinkivaraa =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko edes vähän kuvailla millaisia ovat.

Vierailija
2/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki, jos myyt tosissaan!! Ja hei miksi trokata, jos niitä saa kaupastakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

buahahaaaaaaaah.

Vierailija
4/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetissa saattaa saada monta sataa!!!

Vierailija
5/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan neljä erilaista.... hahmoina muumimamma, muumipeikko, niiskuneiti ja muumipappa. Yksi on sellainen "sarjakuva" tyylinen. Mukit sijaitsevat Tampereella. Täytyy päästä tavaroista eroon muuton vuoksi....sen verran kauemmas muutto, että en mitään "turhaa" välittäisi mukanani kantaa. Lahjaksi olen aikoinani saanut...itse en niin itse muumihahmoista välitä. Katselin kaupassa, että uudet maksavat n. 10e joten arvioin sen perusteella hinnan mukeille.

Vierailija
6/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa paremmin ja asun lähellä.

Vierailija
7/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan neljä erilaista.... hahmoina muumimamma, muumipeikko, niiskuneiti ja muumipappa. Yksi on sellainen "sarjakuva" tyylinen. Mukit sijaitsevat Tampereella. Täytyy päästä tavaroista eroon muuton vuoksi....sen verran kauemmas muutto, että en mitään "turhaa" välittäisi mukanani kantaa. Lahjaksi olen aikoinani saanut...itse en niin itse muumihahmoista välitä. Katselin kaupassa, että uudet maksavat n. 10e joten arvioin sen perusteella hinnan mukeille.

Vierailija
8/8 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä myy parilla eurolla. Keräilijät käy aivan kuumina niihin. Jos vielä muutkin on samaa ikäluokkaa niin ovat myös samaa arvoluokkaa. Kuvaa ja pistä huutikseen tai arabian palstalle!